Heips kaikki.
Meidän koulus on taas tulossa disko.
Vähän aikaa sit oli myös disko, joten puhun siitä. Mun ihastus vilkuili mua koko aika, ja häsläili omituisesti. Sit se meni tanssii
yhden tytön kanssa hitaita. Silloinkin se mulkoilu mua. Diskon jälkeen (koulupäivinä) Se
on alkanut ''kiinnostuu'' enemmän musta. Mitä teen? Tervehdinkö poikaa, vain jätänkö koko asian väliin.
Tuliskohan se diskossa hakemaan minua tanssimaan?
Olen 13 vuotias, nimelt Niina=)
Helppikää .
Disko ihastus.
2
373
Vastaukset
- mie :))
Koulun käytävällä kun se vlkuilee/"mulkoilee" sua niin jospa vaikka hymyilet? Semmosta hymyä, että et muille niin iloista/onnellista hymyä väläyttelekkään.. ;) Ja tietty sit diskossa seuraavan kerran vois olla hyvä näyttää et voisit vaikka tanssii sen kaa. Esim. hymyilet ja kattelet sitä. Jos oot rohkee niin voithan sääki käyä kysäsee sitä tanssiin ;)
Tietty voit myös tervehtiä sitä poikaa, mut jos et tunne sitä sen kummemmin niin se saattaa tuntua myös vähän oudolta. Jos kävelet sen ohi niin voit vaikka nyökätä ja hymyillä sillee, et jos se ei oliskaa kiinnostunu susta niin se ois voinu olla myös mikä tahansa päännyökäytys, mut jos se on kiinnostunu susta niin se voi tajuta sen moikkaukseks. Elä kuitenkaan kokeile jos ei tunnu omalta :)
Kerrohan sit miten diskossa kävi kun se on ohi :)- Niina_93
Kiitti paljon!!! ;)) Joskus en uskalla hymyillä,
mutta kyllä se hymy sit tulee. =))
Kerron heti miten kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073