traksuja tulee ja menee

100% suomalainen

mutta nautaportti pysyy!!

54

2536

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähtiihän se

      http://rautaportti.net

      down se on ja down se pysyy. Ei trackeria kannata ylläpitää ennenkun vähän tajuaa niistä tietoturva-asioista ja tärkeintä on myös ongelman myöntäminen eikä:

      " se että jos joku on löytänyt pienen haavoittuvuuden funktiosta jolla lähetetään massapm ei todellakaan jaksa muo kiinnostaa"

      • Anonyymi

        Warepapparainen vauhissa.
        V_l
        vai pitäisikö olla noin


    • karhulanperhe

      moi voisin kutsua sinut datatalliin jos pääsis johonkin suomi traksulle

    • miccer

      kutsu suomi traksuille.datattallissa on sinne voin kutsua jos on halu tulla.

    • jokudrou
    • Jördäri

      Moi! Mulla ois demonoidin invite, vaihdossa haluaisin johonkin suomitraksulle inviten. E-mail: [email protected]

    • rp2014

      rautaportti pystyyn takasin ku ainoo hyvä suomi torska sivu

    • mio
    • mika9022

      kertokaa suomalaisia traksuja?
      datatalli ja finvip tiedän onkos muita?

    • Pacit

      Hei kuka kutsuis tänne--> Demonoid

      annan kutsun johonki suomi traksulle:=)
      ööööööööööööööööööööööööööö

      [email protected]

    • MacenPosti

      vaikka sit tänne. yritän tehdä traksulle tunnuksia teen kaiken oikein omasta mielestä niin rupiaa herjaan näin->> Could not open socket
      mitä toi oikein meinaa :=((

      [email protected]

    • Byteshakusessa

      Finelite.org on ovet auki ja finvip..org löytyy invitejä muutama. Bytesiin olisi hakusessa invite

    • nicce3092

      olisi halu päästä suomi traksuille FB RP Datalli finvip finelite sielä oon
      uppi 50/30 24/7 ratio ok! kiitos:=)

      [email protected]

    • kikka91822
    • Asdassad

      Tarvis tunnareita mistä ja miten

    • kuka kiva kutsuis suomi traksulle olen datatallissa.ratio ok
      uppi 50/50 24/7 :=) korvaan jotenkin
      [email protected]

    • masteriopen
    • astori9382

      kuka kiva kutsuis mut suomi traksulle olen datatallissa.voin kutsua sinne sinut:=)

      [email protected]

    • Jyri737373
    • Jyri737373
    • Tiina7373
      • Roomeo78

        Voisko joku hieman helpata et miten saan yhteyden Rautaportin ylläpitoon kun ei hyväksy mun tunnuksia??


    • Rautaporttiin jos saisi kutsua? Tällä hetkellä olen finvipissä, datatallissa ja finelitessä ja ratiot on enemmänkin kuin kohdallaan :) Voin antaa vaihdossa inviten vaikka kaikkiin noihin sivustoihin :)
      Terveisin: [email protected]

      • jukkapaloh

        mulle voisi kanssa laittaa suomitraksuille inviä. finbytesin kaaduttua jäin "tyhjän" päälle, sinne jäi yli teratavun puskuri. vuosien kokemus kyseisestä paikasta, joten käytännöt ym hallussa...
        [email protected] kiitokset jo etukäteen


    • nannahm

      Kaipaisin kipeästi inviä suomi trackerille finbytesin kaaduttua. parin teran puskuri finbytesissä ja torrentleechissä vajaa tera. 50/50 kuitu. Kiitos.

      [email protected]

    • Mace73
    • Jabelius
    • Micce08383
    • Jannnu9019

      hei pitäs saada kutsu esim:finvip finelite demoin
      voin kutsua sinut rauta porttiin
      uppi 50/30 24/7 :=)

      [email protected]

    • masterrinpoika73
    • appiukko
    • minut finvippiin.niin kutsun sinut johkin :=)
      [email protected]

    • tomi.ru

      hakusessa kutsua Fineliteen, Rautaporttiin ja datatalliin.. ja vaihdossa saa kutsun Finvippiin

      [email protected]

    • Proxor

      Saisiko nimimerkin Proxor rautaportti.net avattua kun on mennyt lukkoon

      • Tili on nyt aktivoitu. Tilille pitäisi kirjautua ennen kello 4.00 ensi yönä tai järjestelmä sulkee sen taas automaattisesti.


    • laitan postia

    • pekke0192123
    • Exhide

      Nyt kun Finbytesi näyttäisi poistuneen pysyvästi kartalta, niin olisiko kellään antaa inviteä johonkin hyvään suomi trakkeriin? Finbytesin ajoilla ratio 500GB plussalla ja melkeinpä alusta lähtien olin mukana nimellä "Hide". En ole himo warettaja, käytössä VPN ja 200/20-kaista 24/7. exhide(at)gmail.com

    • peikko008
      • aaall

    • aaadssdasda

      helikopterilol1 siis

    • 941-Peggis

      finelite ovet auki x-määrälle käyttäjiä

    • Mestari970

      olis kiva päästä FinVip ja DataTalliin olen
      RP Ja Finelite uppi 100/100 kuiti pc open 24/7 ratiot ok!
      [email protected]

    • juha9918

      olis kiva päästä FinVip ja DataTalliin olen
      RP Ja Finelite uppi 100/100 kuiti pc open 24/7 ratiot ok!
      [email protected]

    • Reiska9990

      kuka kutsuis datatalliin finvip olen RP Finelite ratio hyvä
      uppia 100/100 kuitu pc open 24/7

      [email protected]

    • kimmo8976
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pornooko waretat? kölli?

    • Anonyymi

      finvip.org

      ovet on auki.

      tästä tiedosta vaihdossa kelpaa inviten mihin tahansa muuhun suomitrakkeriin :)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      tahtoo johkin traksulle
      esim:finvip finelite tai jokin muu dvd mesta

      100/100 uppi 24/7
      iso kiitos

      [email protected]

      ps:ratio hyvä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      819
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe