Älkää hyvät miehet, pojat, saati vanhemmat KOSKAAN suostuko muitta mutkitta YMPÄRILEIKKAUKSEEN! Oma kokemukseni on todella hyvä ESIMERKKI siitä, miten homman EI PITÄISI MENNÄ!
Ympärileikkauksia tekee sairaaloissa pääsääntöisesti vasta kirurgiaan erikoistuvat, tai ylipäätään valmistuvat lekurit. Heidän ammattitaitonsa, kokemuksensa, saati kädentaitonsa EI TODELLAKAAN ole oikein kehuttavaa...
Omalla kohdallani esimerkiksi poistettiin PUOLET KOKO VARREN IHOSTA, haava ommeltiin MITENSATTUU SYLTTYYN ja niin edelleen. Seurauksena SEKSIELÄMÄ LOPPUI vuosiksi, eikä vielä KUUDEN VUODEN KULUTTUAKAAN ole kovin hääviä. Mieti nyt, jos sulta vedettäs kyynärvarren iho pois ja olkavarren iho vaan kurottas suoraan ranteeseen kiinni... EI KOVIN KAKSISEN NÄKÖISTÄ, saati tuntoista...
Lääkärit VÄITTÄVÄT haavan paranevan kolmessa viikossa, mutta todellisuudessa VAIN ONNISTUNEISSA tapauksissa näin käy. Omalla kohdallani haava oli osittain AUKI VIELÄ KOLMEN KUUKAUDENKIN KULUTTUA ja jokainen voi kuvitella mielessään, miltä se tuntuu ja millaiset ARVET SIITÄ JÄÄ!!!
Tuossa edellä oli hyvä linkki videoon, joka antaa aihetta ajatella LASTEN ympärileikkauttamista uudemman kerran.
Moni lekurihan sitä SUOSITTELEE, mutta VAIN SIITÄ SYYSTÄ, että haluavat saada KOKEMUSTA leikkauksista ja sitä kautta JOSKUS valmistua PÄTEVÄKSI... Oppien HINTA on vaan monelle potilaalle TURHAN KOVA!!!
YMPÄRILEIKKAUS...
5
1447
Vastaukset
- skäribo
saako kysyä miksi sinulle tehtiin ympärileikkaus aikuisiässä?
Minusta ympärileikkaus traditiona on sairas. Ihmisen kroppa on hyvin tarkoituksenmukainen, jokaisella sen osalla on tehtävänsä, myös esinahalla.
Todelliset lääketieteelliset syyt ovat sitten asia erikseen.- jfhfdalkdhjqwaod
...sen piti olla muka HYVÄ hoitovaihtoehto esarin alapinnalla olevaan pituussuuntaiseen kipua aiheuttavaan kiristykseen. Olisihan se ehkä saattanut sitä ollakin, mikäli sen olisi suorittanut joku hieman kokeneempi ja ammattitaitoisempi lekuri... Valitettavasti näitä näinkin merkittäviä seuraukseia jättäviä toimenpiteitä todellakin tekevät pääsääntöisesti juuri nämä virkaintoisimmat epäpätevät "opiskelijat"... ja siitä ei potilasta varoiteta...
=(
- leikkaus tehty
Tosi paska homma, jos jäbälle on käynyt noin. Itelle tehtiin ympärileikkaus ylikireyden takia joskus poikasena (olikohan 12v?) ja se oli helvetin suuri helpotus. Vehkeen esinahka oli auttamattoman kireä (eikä mikään "vähän kireä" mitä monilla saattaa olla) ettei sitä todellakaan voinut saada vedettyä taakse ja aiheutti monenmoista ahdistusta, vaikkei vielä tuossa vaiheessa paneskellutkaan.
Hyvä että kerrot omista kokemuksistas, ja onhan tommonen äärimmäisen vittumaista, mutta joidenkin kohdalla ympärileikkaus on pakollinen jos nyt seksiä joskus suunnittelee vanhempana harrastavansa. Onkin kyseenalaista tuomita totaalisesti ympärileikkaus oman tapauksen pohjalta. Ympärileikkauksia tehdään suomessa nuorille pojille lääketieteellisistä syistä kuulemma melko paljon. Olen kyllä sitä mieltä että uskonnollinen silmpominen on perseestä.- ei leikkauksia
Minä olen puolestaan kuullut, että ei sitä ympäleikkausta ole pakko suorittaa, vaikka olisikin kireä esinahka. Esinahkaan voidaan tehdä mm. viilto, jolla esinahan kireyttä helpotetaan, eikä sitä tarvitse siten alkaa poistamaan. Minullakin oli kireä esinahka lapsena ja ongelmasta selvittiin sillä, että venytin tai vedin taakse päin peniksen ihoa jokaisen suihkun yhteydessä. Kireästä esinahasta ei ollut enää vuoden jälkeen tietoakaan... Ympärileikkaus on yliarvostettua.
- *mikko78
ei leikkauksia kirjoitti:
Minä olen puolestaan kuullut, että ei sitä ympäleikkausta ole pakko suorittaa, vaikka olisikin kireä esinahka. Esinahkaan voidaan tehdä mm. viilto, jolla esinahan kireyttä helpotetaan, eikä sitä tarvitse siten alkaa poistamaan. Minullakin oli kireä esinahka lapsena ja ongelmasta selvittiin sillä, että venytin tai vedin taakse päin peniksen ihoa jokaisen suihkun yhteydessä. Kireästä esinahasta ei ollut enää vuoden jälkeen tietoakaan... Ympärileikkaus on yliarvostettua.
Mulla oli myös erittäin kireä esinahka joka leikattiin vasta 17-vuotiaana kun seksi oli mahdotonta.Leikkaus sujui hyvin ja parani myös kuten myös seksielämä.Jopa penis näyttää nyt paremmalta kun terska on iso ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468