Mistä te muut keksitte aiheita että mitä leikitte Barbeilla tai Bratzeillä? Kaikki ideat ois tervetulleita! Mulla on Bratzejä ja Barbeja joista tykkään kauheesti mutten enää osaa leikkii vaikka tahtoisinkin :D Vaihtelen vaan niille vaatteita ja kampauksia ja tuijottelen niitä, heh! Joskus kun osasin leikkiä niillä se oli kyllä kivaa. Voiko leffoista tai tv-sarjoista saada idiksiä vai mitä mä näillä leikkisin? :)
Mitä leikkisi?
16
2725
Vastaukset
- leluriippuvainen.
hei sinulle:D
Minusta on mainiota, että myös nuoret leikkivät.
Olen 13-vuotias, ja rakastan tehdä leikkiesityksiä veljelleni joka on 6 vuotias.
Joskus leikin barbeilla että ne olisivat perheeni, tulisi riitoja ja sovintoja.
:) Leikkejä sinulle.- Porke_95
mäkin leikin edelleen.mä leikin unelmaani,että minulla oli 2 veljee ja 3-4 siskoo.mun luokan tytöt ja pojat on menettäneet leikki-iän ku ovat jo bratzien muodissa menossa (siis tytöt).mä ite leikin ihanaa unelmaani silti.mua on haukuttukin leikki-iästä luokassa,mutta pahempaa olis olla vetämässä röökiä kaupan nurkilla ja baareissa juomassa.
- sohvi
minä leikin barbeilla ja bratzeillä sillee vähänniinkuin ne olis joku perhe.esim.prinsessa perhe tai tavallinen perhe.Minusta ei ole kivaa leikki' yksin vaan kaverin tai kavereitten kaa.Tai joskus leikin yksinkin.
- Porke_95
mun luokkalaiset on jo menettäneet leikki-ikänsä ja melkein kukaa ei leiki mun kaa
- Mutta älä luovuta
Porke_95 kirjoitti:
mun luokkalaiset on jo menettäneet leikki-ikänsä ja melkein kukaa ei leiki mun kaa
Musta yleensä yksin leikkiminen on just parasta. Voi ite suunntella kaiken niinku haluaa. Lopuksi voi kirjottaa tarinan siitä mitä tapahtu. Leffat ja TV-sarjat antaa usein idiksiä.
- Noita Bratzie
no mä tykkään fantasiasta, esim. taru sormusten herrasta ja sit luen fantasiakirjoja. mun bratzit on usein noitia velhottaria ym... ja joskus se sijottuu kuitenkin sillai arkeen, esim. kouluun.
- Noita Bratzie
pidän välillä festarit :P eli osa Bratzeistä esittää musaa josta tykkään, ja osa on yleisöä ja faneja... romansseja tapahtuu myös, heh!
- prrrättsssihkuuuuu!
Tee semmone, jos sulla on semmone präts-auto, että ne mokomat pissixxet menee ajeleen ja niie auto suistuu rotkoo ja ne koittaa elää siellä rotkon pohjalla ja varmaan älyyt, miten ne pissixxet tule siellä toimeen ilman 1hq d44 musaa ja ihq g4lt5uu (ne tottakai kuolee sinne). Toinen ois se koulussa lutkuttaminen.
- ranpoliini
mä leikkisin veljeni kaa nyt ramporiinillä jo ei sadais
- 13v. tyttö Espoosta
Mä tykkään leikkiä vaikka minkälaisia leikkejä. Suosikkeja on ehkä prinsessaleikit, koska mulla on tosi paljon prinsessamekkoja barbeille, ja ihania huonekaluja.
Joskus leikin myös tavallista perhe-leikkiä, että on isä, äiti ja lapset, ja leikki keskittyy heidän arkeensa. Joskus olen jopa kehitellyt Idols, Big Brother tai keijukaisleikkejä.
Oon 13v, mutta musta ei ole noloa leikkiä Barbeilla tän ikäisenä. Mitä kauempaan elää lapsuuttaan nauttien siitä, sitä parempi! - hsehesthtes
1. Älä koskaan lopeta leikkimistä sen takia, että ikätoverisi eivät enää leiki (tai ainakaan eivät myönnä sitä). Ihan hyvin voi vielä 15-vuotiaskin leikkiä nukeilla jos siltä tuntuu. Jokainen kehittyy omaa tahtiaan ja sitä ei pidä kenenkään paheksua.
2. Rakenna talo nukeillesi.
3. Leiki mallikilpailua, stailaa nukkesi ja ota nukeistasi toinen toistaan upeampia kuvia! - Leikkivä lapsi
Moi! Mullekkin voisi kertoa mitä mä leikkisin mun unkkareilla! :D Jaa.. muutenkin ajattelin käydä serkuillani viikonpäästä.. :) ja siellä taas leikkisin Bratzeillä..
- barbi3
tee sillanen juttu et ne barbit.,bratzit on ihan normaalisti kotona ja elää unelma elämää mut sitte tulee myrsky ja uutisista sanotaan että zombit ovat valtaamassa maailmaa ja sähköt ovat poikki sitten zombit hyökkääävät siihen taloon ja sitten tuleekin tärkein asia eli pysyä hengissä ja mennä pakoon zombeja mä leikin tota mun kamun kaa se on tosi kivaa se haluu ain leikkii sitä ja en ihmettele koska se on niiin hauskaa
- BratzLove4ever
Mä ja mun kaveri ollaan leikitty bratzeillä niin kauan kun me ollaan tunnettu, eikä meil oo mikään kiire lopettaa. Jos leikin yksin se on yleensä aikaa draamaa kun on jo noita poikiakin tuossa pari... :) En tajua noita aikuisia, tuolla ne kovasti yrittää halveksua bratzejä vaikka useimmille bratzit ovat erittäin tärkeitä. Kuten minulle. :) omistan muutaman bratz elokuvan ja katson netistä mitä löydän, leikin 1-5 kertaa viikossa, teen kavereitten kanssa videoita bratzeistä koneelle ja naureskellaan niille sitten yhdessä. :) Teen myös itse kalusteita ja elän tässä ellämänvaiheessa unelmaani, sillä rakastan askartelua ja bratzejä, ja ne molemmat yhdistyvät nyt hyvin helposti. Jos haluat alkaa askarteleen nukelles tavaroita kannattaa käydä etsimässä youtubesta, sieltä löytyy. :) Vaikka melkein kaikki videot on englanniksi, en usko että se haittaa, sillä monet teistä ootte varmaan vanhempia. :)
- Kakkusuklaajätskiminttu
Mää leikin joskus sellasta et joku on pahis ja niinku kidnappaa muita jne.... tai sit kuvaan barbeista lyhärin:))
- Anonyymi
Miulla kaikki barbiet ja bratzit on hävinnyt😪
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408