http://www.jaapuisto.fi/ Explorer-käyttäjien selain jumiutuu sivuille mentäessä, eivätkö tekivät osaa/viitsi korjata asiaa? Onko kyseessä ammattitaidottomien ihmisten sirkusnäytös?
Selain jumiutuu
6
627
Vastaukset
- ei jumittanut
kokeile eri selainta, ei ne aina natsaa.
- Firefox,
pelittää ihan hyvin.
Vaihda selainta, Explorer ei ole aina erityisen hyvä.- sitä tarvitse
hyljätä. Minulla on kolme käytössä, jos yksi jumittaa kokeilen toista.
- käytän.´
sitä tarvitse kirjoitti:
hyljätä. Minulla on kolme käytössä, jos yksi jumittaa kokeilen toista.
Explorer ei osaa edes mennä nettiin vaan rupee kyselee asetuksia ja numeroita, nimiä.. jne. Firefox menee nettiin kyselemättä. En tiedä mistä haistelee asetukset. Kerran kun pääsee nettiin ja onnistuu asentaa ohjelman se toimii. Explorer ei osaa koneellani mennä vieläkään nettiin, vaan vaatii asettamaan tiedot.
- nimiä
käytän.´ kirjoitti:
Explorer ei osaa edes mennä nettiin vaan rupee kyselee asetuksia ja numeroita, nimiä.. jne. Firefox menee nettiin kyselemättä. En tiedä mistä haistelee asetukset. Kerran kun pääsee nettiin ja onnistuu asentaa ohjelman se toimii. Explorer ei osaa koneellani mennä vieläkään nettiin, vaan vaatii asettamaan tiedot.
se kyselee? Ei mulla ainakaan kysele mitään. Tarkista selaimen asetukset.
- bronto, IE7
Hyvinhän tuo sivusto toimii IE7 selaimella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603