Eli mua häiritsee se kun tapailen yhtä tyttöä ja tiiän että se on kiinnostunut musta, me jutellaan paljon jne mut miten saisin suudeltua sen kanssa ekan kerra? heittäkääs vinkkejä plz, vai kannattaisiko suoraan kysyä että hei suudellaanko? :D
Suudelma..
7
1107
Vastaukset
- oikeasti
Hölmö pentu olet. Mieti nyt vähän.
Vie huulesi sen toisen kakaran huulille, kyllä se sinut torjuu, ellei halua suudella.
Älä kysy suutelemisesta, se pilaa tunnelman. - toimii lähes aina
Kunnon kännit toimii lähes aina. Tällöin kysyt vaan suoraan.
- tyttö---93
mulle se kävi niin että kulta halasi mua pitkään ja sitten etsi mun suun ja suuteli....
toimi hyvin! - mustasiipi666
Vanha kunnon kännikikka toimii aina. :) Mutta en suosittele sitä eniten. Minä olen itse tyttö ja tein aloitteen poikaystäväni suhteen suutelemisen kanssa. :) Hänestä näki, että hän halusi, mutta ei hän ei kehdannut. Ei kannata tosiaan kysyä, et "saanko suudella sua". Jos jotain täytyy sanoa, niin sano vaikka "olet niin suloinen ja ihana" ja kumarrut hänen puoleensa. ;) Kyl se siitä.
- nojos
jos halutat olla romanttinen, käske kimman laittaa silmät kiinni. Luultavasti aistii mitä on tulossa. Sitten hitaasti ja hellästin viet huulet toisen huulille..
- mustasiipi666
Söpöä.
- masentunut manaatti
mustasiipi666 kirjoitti:
Söpöä.
On vaan niin RAASTAVAA lukea näin söpöjä ja ihania keskusteluita - jotkut ovat päässeet jo suudelmien tasolle!
Itse..vaivun...epätoivoon.
Mutta onnea sinulle onnelliselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249