Sako pistooli 22/32

hintaarvio?

Moi,omistan yo.erittäin hyväkuntoisen aseen.Ampumaharrastus taitaa olla finaalissa tenniskyynärpään takia.Kun roikutan asetta ,painaa 1.1 kg alkaa pistämään niin perhanasti kyynärpäässä,ei siitä tähtäyksestä tule mitään.Ainii paljonkos tuosta aseesta vois saada,se ei ole triace -malli vaan sitä vanhempi versio.T;ex-ampuja?

19

7006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cal.38

      Olisi tollainen Wemley Albion revolveri kyseistä asetta valmistettu 12000kpl albionin autotehtaassa 1942, tämän no:8xxx, hienokuntoinen keräilyase.

      • mutta

        kyllä minun asehommat taitaa olla loppu.


    • sako92s

      Tuo hinta on varmaan semmoiset 200€ per kaliperi

    • tyrvään tykki

      mikä kaliperi aseesi on. niin voin tarjota.

      • vaihtopiippuase

        Kyseessä on siis 2.lla piipulla ja 2.lla lippaalla oleva Sako.Aseen kahvaan saa vaihdettua yo.piiput,eli pienois ja isopistooli samassa kahvassa/rungossa.22 longrifle ja 32 wadkutter,aseella on ammuttu esm.Lillehammarin olympialaisissa,se kertoo jotain laadusta.Jos olet kiinnostunut laita postia [email protected]


    • kys.

      ase sulla vielä ?

    • lazy

      Minulla olisi sama setti myytävänä.eli kaksi 22cal ja 32cal aseet ovat omassa salkussa ja kaupanpäälle saa lippaita noin 15kpl ja tukkeja joita voi työstää oman käteen sopivaksi...
      ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa,
      [email protected]

      • 22

      • Olisin kiinnostunut ostamaan 22-32 vaihtopiippuaseen ota yhteyttä


    • sako2232

      Onko noita kahvoja sulla vielä, olisi käyttöä.

      • fukinåmål

        Luuleksä että joku edellisistä vielä lukee tätä vuosia vanhaa ketjua?


      • Micky
        fukinåmål kirjoitti:

        Luuleksä että joku edellisistä vielä lukee tätä vuosia vanhaa ketjua?

        Luithan säkin


      • eiääliö
        Micky kirjoitti:

        Luithan säkin

        Jos joku on jotain aikoinaan kysellyt, niin tuskin enää asiaan palaa vuosien päästä. Ihan hölmöläisten hommaa.

        Säästätkö kaikki vanhat mynti-ilmoitukset ja sitten vuosien päästä soittelet myyjälle, että jospa vielä olisi jäljellä kun nyt olisi itsellä tarvis.
        Jos vähänkin ajattelisi, niin kannattaisi ensin katsoa päivämäärää ja vasta sitten tuumata kannattaako yli viisi vuotta vanhaa juttua kysellä.


      • Anonyymi00017
        fukinåmål kirjoitti:

        Luuleksä että joku edellisistä vielä lukee tätä vuosia vanhaa ketjua?

        Joo ," luulen mää" ...vielä nytkin lue n 2026!!!!🤨


    • ex-ampuja

      Kyllä ase on vielä tallessa ja hyvässä rasvassa T.Ketjun aloittaja

      • vähähidas

        Kuinkas kyynärpää?

        Vähän säkin olet hidas kun yli puolivuitta meni vastaamiseen...


    • ex-ampuja

      Kyynärpää on yhtä heikossa hapessa kuin ennenkin,ja eipä sitä hintaarviota näytä tulleen.

    • Näyttäisi kyseinen pistooli maksavan sellaiset 320€ käytettynä Sissoksen sivuilla ja 790€ ace-gunin sivuillaa uutena. Joku myös myy sellaista 850€, mutta siinä tulee aselaukku, 4 lipasta ja pistoolin liipasintaa ollaaan muokaattu herkemmäksi. Joten että hyväkuntoisena sanoisin sen 300€ - 700€ hintaluokkaa. Aloita vaikka vähän korkeammasta, ja jos ei kiinnostus näytä nousevan, niin laske vähitellen.

    • exampuja

      Kiitos asiallisesta vastauksesta .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe