vaijeria jalkanaruun

mistä löytää

missä on myynnissä valkeaa vaijeria jalkanaruun.,

9

1584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee palvelus

Käypäs kysymässä jalkanarukaupasta. Jos et tuon vertaa tiedä, niin parempi kuin et virittele niitä narujasi yhtään mihinkään.

• urpo olet

mulla on tuolla toistakymmentä narua joista kettu on vaijerin jyrsiny rikki ja niihin tarvin uuden vaijerin. jossain rautakaupassa sitä voi olla hintaan 0,5e/m ku vaan tietäs missä.
        ja jalkanarun myyjät myy vaijeria mutta hinta on mieletön yhdestä vaijerin pätkästä.
        mutta tee meille palvelus ja suksi vittuun kun et asiasta mitään edes tiedä.

• löytyy mutta
        urpo olet kirjoitti:

mulla on tuolla toistakymmentä narua joista kettu on vaijerin jyrsiny rikki ja niihin tarvin uuden vaijerin. jossain rautakaupassa sitä voi olla hintaan 0,5e/m ku vaan tietäs missä.
        ja jalkanarun myyjät myy vaijeria mutta hinta on mieletön yhdestä vaijerin pätkästä.
        mutta tee meille palvelus ja suksi vittuun kun et asiasta mitään edes tiedä.

oulussa on ainakin äimäraution k-raudassa sitä valkoista vaijeria.tulis vaan lunta lisää niin onnistuis pyynti paremmin.

• naruttaja

tavallisesta hyvin varustetusta rautakaupasta sitä saa,tilaavat jos ei ole.

• VIISAAMPI

HELVETIN HULLU, OSTA SITÄ SAATANAN VAIJERIAS MISTÄ TYKKÄÄT JA HIRTÄ ITTES MUNISTAS.......

• kohtuun

takasin räkänokka. mistään kun et näköjään mitään tiedä.

• vanha kettu

Eipä ole porukassa kettumiehiä. Sen näkee vastauksista.

• LGH

Miehelle joka edes aikoo pyytää kettuja 9/10 ei ole koskaan pyytänyt eikä koskaan pyydäkkään jotta neuvoja on tosi harvassa ...
        MUTTA ONNEA JA MENESTYSTÄ

• OrginalCheyenne
        LGH kirjoitti:

Miehelle joka edes aikoo pyytää kettuja 9/10 ei ole koskaan pyytänyt eikä koskaan pyydäkkään jotta neuvoja on tosi harvassa ...
        MUTTA ONNEA JA MENESTYSTÄ

Itse oon tehnyt omat jalkanaruni 32 mm viemäriputkesta. käytetään lavuaarien ja pesukoneen poistoviemäröinnissä), ja vaijerin (3 mm , muovipinnoitettu) olen rautakaupasta ostanut (K-raudasta jos mainos sallitaan).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe