Mitä mieltä te muut vanhemmat olette siitä että päiväkotien omat keittiöt lakkautetaan ja ruoka lapsille tulee "massatuotantona"Palmialta??Mun mielestä järjetön ja turha säästö,nykyiset omat keittiöt ovat erittäin hyvä asia...ruoka on taatusti tuoretta ja vastavalmistettua,entäpä kun se kulkeutuu matkojen päästä lasten ruokapöytään???Oman lapseni päiväkodin keittiö saa sata plussapistettä,se on toiminut hyvin ja henkilökunta on mukava!!
päiväkoti ruokailu
1
613
Vastaukset
- Kumiperunaruokiako
Ihan samaa mieltä olemme olleet jo syksystä asti päiväkotimme vanhempaintoimikunnassa. Olemme myös vieneet allekirjoittamamme vetoomuksen aiheesta kaupunginhallituksen kokoukseen ja yritämme edelleen olla vankasti vastustamassa asiaa. Vaikuttaa siltä, että kukaan ei ole edes laskenut, tuleeko ulkoistaminen edes halvemmaksi. Ainakin se tulee ruuan laadun heikkenemisen lisäksi saastuttamaan enemmän, kun ruokaa roudataan päivittäin lähikoululta. Ja pahimmassa tapauksessa lapsille erittäin mieluisat leivontatuokiot jäävät pois, kun keittiöhenkilökuntaa vähennetään niin, etteivät ehdi avustamaan hoito- ja kasvatushenkilökuntaa esim. uunin valvomisessa. Hoito- ja kasvatushenkilökunta on jo tunnetusti minimissään. Nyt yritetään vähentää keittiöhenkilökuntakin ja johtajista tehdään myös monen päiväkodin johtajia. Kohta varmaan lapsille annetaan ravintopilleri suuhun ja ohjataan tietokoneella päivän kulkua ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363766Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362454Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171038Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031- 46905
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63866En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31855- 43780
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762