Hei vaan kaikki ulkosuomalaiset! Selvennykseksi aikaisempiin Gran Canaria- kirjoituksiin: Kerho on oma pieni piirinsä, jonka asioita nyt nämä "kerholaiset" setvivät tässä forumissa.
Saaren kaikki suomalaiset eivät ole kerhon jäseniä, ja omistavat sen verran aivokapasiteettia, ettei ko.asioita tälle forumille tule jauhamaan.
Saarella on TODELLAKIN muuta, kuin Canterasin rannanpätkä!
Ja paljon mukavia, eri-ikäisiä suomalaisia, joilla on muutakin tekemistä, kuin joku pirun kerho.
Tervetuloa tutustumaan ja toivottavasti tähän viestiin tulee asiallisia vastauksia!!!
GRANKULLA KANARIA IFK!
5
742
Vastaukset
- kuulla!
Toisaalta, ehkä nämä foorumit vähitellen auttavat senkin kerhon asioiden järjestymisessä. Kun kaikki tietävät nimeltä joka höpsöttelijän, molemmilta puolin, kai ne pikku hiljaa alkavat joko erota kerhostaan, muuttua, tai muuttaa pois?
Minusta noita on hauska lukea. Muistuttaa, millaiseksi itsekin voi tulla vanhempana, jos ei pidä aivotoiminnastaan huolta. Tai ehkä jo olenkin sellainen...
Auringon paistetta sinne, niin hyville kuin hassuillekin. - hyvin
Täällä missä asun on myös suomalaisilla oma yhdistys ja niin, kun on suomlaisista kysymys, se on myös pirun riitainen. Meinasin liittyä jäseneksi, mutta kuulin ja näin onneksi jotain sellaista, että en enää halunnutkaan joukkoon mukaan. Nyt kierrän porukan jo kaukaa. Ei voi kuin ihmetellä miksi me ei tulla keskenämme toimeen. Käsittämätöntä.
- samuel raasakka
... Ja sitten vielä tuttavat viestittelee ja soittelee Suomesta, että mikä täällä oikein mättää. Mutta osaan jo sanoa, ettei mikään, että kaikki on hyvin. Ystäviä ympärillä, lämmintä ja niin edespäin... jos tapella haluaa, ei tarvi sen takia tuhansia kilometrejä matkustella, saman voi tehdä ihan koto-Suomessakin. Kateellista kansaa suomalaiset näemmä... Kaikkea hyvää Sinulle! Kierretään yhdessä kerholaiset kaukaa!
- Lasse29
samuel raasakka kirjoitti:
... Ja sitten vielä tuttavat viestittelee ja soittelee Suomesta, että mikä täällä oikein mättää. Mutta osaan jo sanoa, ettei mikään, että kaikki on hyvin. Ystäviä ympärillä, lämmintä ja niin edespäin... jos tapella haluaa, ei tarvi sen takia tuhansia kilometrejä matkustella, saman voi tehdä ihan koto-Suomessakin. Kateellista kansaa suomalaiset näemmä... Kaikkea hyvää Sinulle! Kierretään yhdessä kerholaiset kaukaa!
Minkä verran Suomalaisia suunnilleen Gran Canarialla/Las Palmasissa mahtaa asustella? Itse olen pitkään suunnitellut sieltä päin asunnon vuokraamista pidemmäksikin aikaa, sillä vähän tiedustelen. Minkälainen kielitaito olisi suotavaa sinne tullessa/missä siellä voisi paikanpäällä opiskella espanjan kieltä?
- vilperi57
Lasse29 kirjoitti:
Minkä verran Suomalaisia suunnilleen Gran Canarialla/Las Palmasissa mahtaa asustella? Itse olen pitkään suunnitellut sieltä päin asunnon vuokraamista pidemmäksikin aikaa, sillä vähän tiedustelen. Minkälainen kielitaito olisi suotavaa sinne tullessa/missä siellä voisi paikanpäällä opiskella espanjan kieltä?
jo aika pitkälle. Asukasmääristä ei hajuakaan ja vaikka yläpuolella taas kerhoa ja kerholaisia mollattiinkin, niin hyvin on ainakin "turistia" vuosikausia palvellut!! Nyt olen "tripillä" täällä Mas Palomasin puolella ja tarkoitus olisi käydä kerhossa kylpemässä ja moikkaamassa vanhoja tuttuja ja samalla tietenkin "haistella" ilmapiiriä. Kyllä noista kärhämistä on saanut paljon lukea täällä suomi24:lla, mutta totuus on usein tarua ihmeellisempi ja kerho palvelee eri ihmisiä kuten ennenkin. Eli useimmiten kannattaa nuo mollausviestit jättää ihan oman onnensa nojaan; asiaa niissä on vähemmän.
T. Vilperi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446