Moro, ostin uuden koneen ja kokeilin tota 2005 vuoden 3dmarkkia... tulokseksi tuli 8444 pistettä.
Kone on Amd Athlon 64x2 dual core 3800 , 2gt muistia,
NÄYTTIS ON nvidian 7900GT 512MB Sonic pci-e..
Mistä muuten johtuu että tv-outin yhteydessä tv:n resoluutioista suurin on vaan 1024x768.. Tälöin kuvasta jää reunoilta pois...? 800x600 jää vielä enemmän..
Ajurit päivitykseen?
3Dmark 05 OK TULOS?
9
798
Vastaukset
Ihan jees tulos?
Tostako tsekkailet tuloksia.
Ei löytynyt sun prossalle tulosta, mut suuremalla kelloilla olevia kyllä.
http://service.futuremark.com/orb/projectsearch.jsp
--
Tv-Out:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564- antti_atk
Omalla Intel core 2 duolla sekä 7600 Gt näytönohjaimella vain 3700 pistettä koittanut kerran 3dmark05 ohjelmalla
Tainnut ATK-Antti nyt sekoittaa Markit.
C2D Gf7600gt: 6000 3D mark 05,3500 3D mark 05.
Noin omalla koneella.Jos todella 3D Mark 05 noin vähän niin jotain mättää.
Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee niin markit on hyvät mikäli ei kellotettu kokoonpano..Tuossa linkissä prosessorina C2D extreme X6800 2,9GHz.
http://www.digit-life.com/articles2/digest3d/1206/itogi-video-m-wxp-1024-pcie.html
Tosin tuo sinun kortin 512MB tuo muutaman lisäpojon.Linkissähän GF7900gt on 256MB muistilla.
Itse jään noista linkin pisteistä 6400 3D mark 05 vaikkei ihan huono ole minunkaan kone.
Tv-out.Ilmeisesti sinulla on LCD tv muutenhan tuolla resoluutiolla ei väliä.Kortin pitäisi pystyä ihan sinne Full HD resoon mihin ei moni LCD TV pysty.
http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/80- antti_atk
pjotr.suomi24 kirjoitti:
Tainnut ATK-Antti nyt sekoittaa Markit.
C2D Gf7600gt: 6000 3D mark 05,3500 3D mark 05.
Noin omalla koneella.Jos todella 3D Mark 05 noin vähän niin jotain mättää.
Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee niin markit on hyvät mikäli ei kellotettu kokoonpano..Tuossa linkissä prosessorina C2D extreme X6800 2,9GHz.
http://www.digit-life.com/articles2/digest3d/1206/itogi-video-m-wxp-1024-pcie.html
Tosin tuo sinun kortin 512MB tuo muutaman lisäpojon.Linkissähän GF7900gt on 256MB muistilla.
Itse jään noista linkin pisteistä 6400 3D mark 05 vaikkei ihan huono ole minunkaan kone.
Tv-out.Ilmeisesti sinulla on LCD tv muutenhan tuolla resoluutiolla ei väliä.Kortin pitäisi pystyä ihan sinne Full HD resoon mihin ei moni LCD TV pysty.
http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/80Totta tosiaan, ilmoitin väärin näytönohjaimeni, 6600 gt 128 mb muistilla on oikea, jolloin tietenkin ei tule niin hyviä pisteitä kun 7600 gt:llä :)
- aaltootto
Noniin, hain tuon powerstripin Sillä piti saada muutettua tota tv:n resoluutiota mutta ei. :D ei saanu muutaku pienemmäks... hmm.. oisko joku ajuri vika?
Juu, toi 8444 taitaa olla ihan ok..- aaltootto
j.a.m kirjoitti:
Kokeiliks tota??
http://koti.mbnet.fi/raiska/tutorials/tv/07n.pngeli vika on siinä kun koneen näytös on 1280x 1024 ja tv:ssä vaan tuo 1024x768, niin se jättää sen takia taustakuvasta vaan tuon ylimenevän osan pois... :D Ja tuolta optiosseista sain nyt säädettyä kuvan sillai että näkyy kokonaan kun esim. leffaa kattooo..
KIITÄN!
- Kooppelo
tulokseksi 9985 ja kun laitoin 3d markin asetukset ihan kattoon niin 7165
Koneeni intel core duo E6600, pari gigaa muistia ja asus 8800gtx- mutta mitä noilla
Ihan mukavat pisteet, mutta riittäähän 3dmarkista kun saa jo 3000 pisetttä niin ihan hyvin pelit pyörii kuin sukat jalassa. =D
Tietenkin noilla saa jo ylimäärästä karkkia näkyviin peleihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624