3Dmark 05 OK TULOS?

aaltootto

Moro, ostin uuden koneen ja kokeilin tota 2005 vuoden 3dmarkkia... tulokseksi tuli 8444 pistettä.

Kone on Amd Athlon 64x2 dual core 3800 , 2gt muistia,
NÄYTTIS ON nvidian 7900GT 512MB Sonic pci-e..

Mistä muuten johtuu että tv-outin yhteydessä tv:n resoluutioista suurin on vaan 1024x768.. Tälöin kuvasta jää reunoilta pois...? 800x600 jää vielä enemmän..

Ajurit päivitykseen?

9

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antti_atk

      Omalla Intel core 2 duolla sekä 7600 Gt näytönohjaimella vain 3700 pistettä koittanut kerran 3dmark05 ohjelmalla

      • Tainnut ATK-Antti nyt sekoittaa Markit.
        C2D Gf7600gt: 6000 3D mark 05,3500 3D mark 05.
        Noin omalla koneella.Jos todella 3D Mark 05 noin vähän niin jotain mättää.

        Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee niin markit on hyvät mikäli ei kellotettu kokoonpano..Tuossa linkissä prosessorina C2D extreme X6800 2,9GHz.

        http://www.digit-life.com/articles2/digest3d/1206/itogi-video-m-wxp-1024-pcie.html

        Tosin tuo sinun kortin 512MB tuo muutaman lisäpojon.Linkissähän GF7900gt on 256MB muistilla.

        Itse jään noista linkin pisteistä 6400 3D mark 05 vaikkei ihan huono ole minunkaan kone.


        Tv-out.Ilmeisesti sinulla on LCD tv muutenhan tuolla resoluutiolla ei väliä.Kortin pitäisi pystyä ihan sinne Full HD resoon mihin ei moni LCD TV pysty.
        http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/80


      • antti_atk
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        Tainnut ATK-Antti nyt sekoittaa Markit.
        C2D Gf7600gt: 6000 3D mark 05,3500 3D mark 05.
        Noin omalla koneella.Jos todella 3D Mark 05 noin vähän niin jotain mättää.

        Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee niin markit on hyvät mikäli ei kellotettu kokoonpano..Tuossa linkissä prosessorina C2D extreme X6800 2,9GHz.

        http://www.digit-life.com/articles2/digest3d/1206/itogi-video-m-wxp-1024-pcie.html

        Tosin tuo sinun kortin 512MB tuo muutaman lisäpojon.Linkissähän GF7900gt on 256MB muistilla.

        Itse jään noista linkin pisteistä 6400 3D mark 05 vaikkei ihan huono ole minunkaan kone.


        Tv-out.Ilmeisesti sinulla on LCD tv muutenhan tuolla resoluutiolla ei väliä.Kortin pitäisi pystyä ihan sinne Full HD resoon mihin ei moni LCD TV pysty.
        http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/80

        Totta tosiaan, ilmoitin väärin näytönohjaimeni, 6600 gt 128 mb muistilla on oikea, jolloin tietenkin ei tule niin hyviä pisteitä kun 7600 gt:llä :)


    • aaltootto

      Noniin, hain tuon powerstripin Sillä piti saada muutettua tota tv:n resoluutiota mutta ei. :D ei saanu muutaku pienemmäks... hmm.. oisko joku ajuri vika?

      Juu, toi 8444 taitaa olla ihan ok..

      • aaltootto
        j.a.m kirjoitti:

        Kokeiliks tota??

        http://koti.mbnet.fi/raiska/tutorials/tv/07n.png

        eli vika on siinä kun koneen näytös on 1280x 1024 ja tv:ssä vaan tuo 1024x768, niin se jättää sen takia taustakuvasta vaan tuon ylimenevän osan pois... :D Ja tuolta optiosseista sain nyt säädettyä kuvan sillai että näkyy kokonaan kun esim. leffaa kattooo..

        KIITÄN!


    • Kooppelo

      tulokseksi 9985 ja kun laitoin 3d markin asetukset ihan kattoon niin 7165

      Koneeni intel core duo E6600, pari gigaa muistia ja asus 8800gtx

      • mutta mitä noilla

        Ihan mukavat pisteet, mutta riittäähän 3dmarkista kun saa jo 3000 pisetttä niin ihan hyvin pelit pyörii kuin sukat jalassa. =D
        Tietenkin noilla saa jo ylimäärästä karkkia näkyviin peleihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe