Laittakaa tohon alle arvosteluita kaikenlaisista Pollux hevokerhosta tulleista kirjoista!
Mä laitan yhden:
Kirjan nimi Salaisuuksien metsä
Kirjailija Eleanor Jones
Sivut 154
Pisteet 9
Juoni Vanhempiensa eron jälkeen Tilly McCloud melkein menetää hevosensa-ja henkensä. Apuun tulee tomera Bess-tyttö. Hän pysäyttää metsäpalon vauhkoonnuttaman Sunnyn ja neuvoo, mistä Tilly voi löytää halvemman tallipaikan. Ihmeestä vain, ettei kukaan tunne ketää Bessiä...paitsi häntä, joka kuoli vuosikausia sitten. Mutta Tilly ei saa mielestään Bessin avunhuutoja, eikä tulipalon katkua.
Lisää vaan...!
Pollux-kirjat
8
1266
Vastaukset 8
- Paatero Punkki
Miksi kukaan ei vastaa mulle? =( =( =( =(
- Paatero Punkki
Voisitteko PLIIS! vastata mulle!!!!!!??????!!??
- iida_hyt
Yhden tytön hevonen!
Alison aikoo hankkia itselleen uuden kilpahevosen,sanoipa äiti mitä tahansa!Onneksi Chuck McCintock auttaa ratsun etsimisessä.Tietenkin Alison rakastuu hevoseen nimeltään Skipper,joka ei ole myynnissä,mutta päättää ostaa sen.Skipperin omistaja ei haluaisi myydä rakasta hevostaan,mutta myy sen lopulta,koska hänen isänsä on vakavasti sairas.
arvosana:9 .Kirjoittanut:Sharon Siamon.Sarja:Mustang vuoren ratsut.Tosi hyvä kirja=)- Paatero Punkki
Kiitos tuosta arvostelusta! Itselläkin tuo kirja kirjahyllystä löytyy, mutta en ole lukenut sitä, se vaikuttaa kivalta!
LISÄÄ ARVOSTELUJA, KIITOS! - Pilvi94
Paatero Punkki kirjoitti:
Kiitos tuosta arvostelusta! Itselläkin tuo kirja kirjahyllystä löytyy, mutta en ole lukenut sitä, se vaikuttaa kivalta!
LISÄÄ ARVOSTELUJA, KIITOS!Mä oon kirjottanu arvosteluja omille sivuille:
http://www.freewebs.com/polluxhevoskerho/
- _Anna_
Salaisuuksien metsä on tosi hyvä kirja ja oon lukenu sen ittekki. Teen koulussa Jonesin kirjasta, "Tapahtui Favershamin metsässä" esitelmän koulussa, mutta tarvitsisin tietoa itse kirjailijasta. Onko kellään mitään sivu josta löytyis esim. millon Eleanor Jones on syntynyt.
Nuo sivut olivat erittäin hienot! Pidin kovasti, kirjoitin sinne guestbookiinkin! :)
Ja Anna: En itse minä ainakaan tiedä ollenkaan mitään sivuja, mistä voisi saada tietoa Eleanor Jonesista, mutta uskoisin, että googlesta löytyy! :)
Lisää arvosteluja kiitos!
- Pollux fani
Kirjotan sen kirjan takakannen tekstin:13-vuotias Kelsie järjestää kodin evakkoon joutuneille hevosille, mutta pikkuveli Andy vain kuhertelisi Kelsien parhaan kaverin Jenin kanssa ja etsisi saarelta legendaarista aarrekätköä. Vaikeuksia ja vauhtia riittää, kun aarrejahti johtaa vaaralliseen luolastoon ja vuoroveden pyörteisiin. Paljastaako saari salaisuutensa ajoissa?
- Se on tosi hyvä kirja! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 157753
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25750Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78460- 39455
- 57445
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74422Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397