Pollux-kirjat

Paatero Punkki

Laittakaa tohon alle arvosteluita kaikenlaisista Pollux hevokerhosta tulleista kirjoista!
Mä laitan yhden:

Kirjan nimi Salaisuuksien metsä
Kirjailija Eleanor Jones
Sivut 154
Pisteet 9
Juoni Vanhempiensa eron jälkeen Tilly McCloud melkein menetää hevosensa-ja henkensä. Apuun tulee tomera Bess-tyttö. Hän pysäyttää metsäpalon vauhkoonnuttaman Sunnyn ja neuvoo, mistä Tilly voi löytää halvemman tallipaikan. Ihmeestä vain, ettei kukaan tunne ketää Bessiä...paitsi häntä, joka kuoli vuosikausia sitten. Mutta Tilly ei saa mielestään Bessin avunhuutoja, eikä tulipalon katkua.

Lisää vaan...!

8

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paatero Punkki

      Miksi kukaan ei vastaa mulle? =( =( =( =(

      • Paatero Punkki

        Voisitteko PLIIS! vastata mulle!!!!!!??????!!??


    • iida_hyt

      Yhden tytön hevonen!
      Alison aikoo hankkia itselleen uuden kilpahevosen,sanoipa äiti mitä tahansa!Onneksi Chuck McCintock auttaa ratsun etsimisessä.Tietenkin Alison rakastuu hevoseen nimeltään Skipper,joka ei ole myynnissä,mutta päättää ostaa sen.Skipperin omistaja ei haluaisi myydä rakasta hevostaan,mutta myy sen lopulta,koska hänen isänsä on vakavasti sairas.
      arvosana:9 .Kirjoittanut:Sharon Siamon.Sarja:Mustang vuoren ratsut.Tosi hyvä kirja=)

      • Paatero Punkki

        Kiitos tuosta arvostelusta! Itselläkin tuo kirja kirjahyllystä löytyy, mutta en ole lukenut sitä, se vaikuttaa kivalta!
        LISÄÄ ARVOSTELUJA, KIITOS!


      • Pilvi94
        Paatero Punkki kirjoitti:

        Kiitos tuosta arvostelusta! Itselläkin tuo kirja kirjahyllystä löytyy, mutta en ole lukenut sitä, se vaikuttaa kivalta!
        LISÄÄ ARVOSTELUJA, KIITOS!

        Mä oon kirjottanu arvosteluja omille sivuille:
        http://www.freewebs.com/polluxhevoskerho/


    • _Anna_

      Salaisuuksien metsä on tosi hyvä kirja ja oon lukenu sen ittekki. Teen koulussa Jonesin kirjasta, "Tapahtui Favershamin metsässä" esitelmän koulussa, mutta tarvitsisin tietoa itse kirjailijasta. Onko kellään mitään sivu josta löytyis esim. millon Eleanor Jones on syntynyt.

      • Nuo sivut olivat erittäin hienot! Pidin kovasti, kirjoitin sinne guestbookiinkin! :)

        Ja Anna: En itse minä ainakaan tiedä ollenkaan mitään sivuja, mistä voisi saada tietoa Eleanor Jonesista, mutta uskoisin, että googlesta löytyy! :)

        Lisää arvosteluja kiitos!


    • Pollux fani

      Kirjotan sen kirjan takakannen tekstin:13-vuotias Kelsie järjestää kodin evakkoon joutuneille hevosille, mutta pikkuveli Andy vain kuhertelisi Kelsien parhaan kaverin Jenin kanssa ja etsisi saarelta legendaarista aarrekätköä. Vaikeuksia ja vauhtia riittää, kun aarrejahti johtaa vaaralliseen luolastoon ja vuoroveden pyörteisiin. Paljastaako saari salaisuutensa ajoissa?
      - Se on tosi hyvä kirja! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe