Laittakaa tohon alle arvosteluita kaikenlaisista Pollux hevokerhosta tulleista kirjoista!
Mä laitan yhden:
Kirjan nimi Salaisuuksien metsä
Kirjailija Eleanor Jones
Sivut 154
Pisteet 9
Juoni Vanhempiensa eron jälkeen Tilly McCloud melkein menetää hevosensa-ja henkensä. Apuun tulee tomera Bess-tyttö. Hän pysäyttää metsäpalon vauhkoonnuttaman Sunnyn ja neuvoo, mistä Tilly voi löytää halvemman tallipaikan. Ihmeestä vain, ettei kukaan tunne ketää Bessiä...paitsi häntä, joka kuoli vuosikausia sitten. Mutta Tilly ei saa mielestään Bessin avunhuutoja, eikä tulipalon katkua.
Lisää vaan...!
Pollux-kirjat
8
1198
Vastaukset
- Paatero Punkki
Miksi kukaan ei vastaa mulle? =( =( =( =(
- Paatero Punkki
Voisitteko PLIIS! vastata mulle!!!!!!??????!!??
- iida_hyt
Yhden tytön hevonen!
Alison aikoo hankkia itselleen uuden kilpahevosen,sanoipa äiti mitä tahansa!Onneksi Chuck McCintock auttaa ratsun etsimisessä.Tietenkin Alison rakastuu hevoseen nimeltään Skipper,joka ei ole myynnissä,mutta päättää ostaa sen.Skipperin omistaja ei haluaisi myydä rakasta hevostaan,mutta myy sen lopulta,koska hänen isänsä on vakavasti sairas.
arvosana:9 .Kirjoittanut:Sharon Siamon.Sarja:Mustang vuoren ratsut.Tosi hyvä kirja=)- Paatero Punkki
Kiitos tuosta arvostelusta! Itselläkin tuo kirja kirjahyllystä löytyy, mutta en ole lukenut sitä, se vaikuttaa kivalta!
LISÄÄ ARVOSTELUJA, KIITOS! - Pilvi94
Paatero Punkki kirjoitti:
Kiitos tuosta arvostelusta! Itselläkin tuo kirja kirjahyllystä löytyy, mutta en ole lukenut sitä, se vaikuttaa kivalta!
LISÄÄ ARVOSTELUJA, KIITOS!Mä oon kirjottanu arvosteluja omille sivuille:
http://www.freewebs.com/polluxhevoskerho/
- _Anna_
Salaisuuksien metsä on tosi hyvä kirja ja oon lukenu sen ittekki. Teen koulussa Jonesin kirjasta, "Tapahtui Favershamin metsässä" esitelmän koulussa, mutta tarvitsisin tietoa itse kirjailijasta. Onko kellään mitään sivu josta löytyis esim. millon Eleanor Jones on syntynyt.
Nuo sivut olivat erittäin hienot! Pidin kovasti, kirjoitin sinne guestbookiinkin! :)
Ja Anna: En itse minä ainakaan tiedä ollenkaan mitään sivuja, mistä voisi saada tietoa Eleanor Jonesista, mutta uskoisin, että googlesta löytyy! :)
Lisää arvosteluja kiitos!
- Pollux fani
Kirjotan sen kirjan takakannen tekstin:13-vuotias Kelsie järjestää kodin evakkoon joutuneille hevosille, mutta pikkuveli Andy vain kuhertelisi Kelsien parhaan kaverin Jenin kanssa ja etsisi saarelta legendaarista aarrekätköä. Vaikeuksia ja vauhtia riittää, kun aarrejahti johtaa vaaralliseen luolastoon ja vuoroveden pyörteisiin. Paljastaako saari salaisuutensa ajoissa?
- Se on tosi hyvä kirja! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1294623BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2023876- 2103122
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1062978Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main652791- 1181595
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok61554- 601296
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2461143MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1351073