Heips!
Mulla olisi ongelma johon kaipaisin muiden mielipiteitä(kun en lääkärin soittoajalle enää kerennyt).
Elikkäs, mulle tehtiin raskaudenkeskeytys muutama päivä sitten, ja eilen aloitin mercilon-nimiset pillerit. Illalla rinnat oli turvonneet kovasti ja aamulla aristivat ja nyt näyttävät ja tuntuvat siltä, että räjähtäisivät hetkellä minä hyvänsä. Siis suuret ja erittäin kipeät ja kovat.
Koskettaessa/hipaistaessa nännejä, alkaa niistä erittymään kirkasta/vaaleaa nestettä.. Voikohan tuo johtua ennemmin pillereiden aloituksesta vai fuskasiko raskaudenkeskeytys kroppaani niin että rinnat erittäisivät äidin maitoa?
Kiitokset jo etukäteen. :)
Mulla olisi ongelma johon kaipaisin muiden mielipiteitä(kun en lääkärin soittoajalle enää kerennyt).
Elikkäs, mulle tehtiin raskaudenkeskeytys muutama päivä sitten, ja eilen aloitin mercilon-nimiset pillerit. Illalla rinnat oli turvonneet kovasti ja aamulla aristivat ja nyt näyttävät ja tuntuvat siltä, että räjähtäisivät hetkellä minä hyvänsä. Siis suuret ja erittäin kipeät ja kovat.
Koskettaessa/hipaistaessa nännejä, alkaa niistä erittymään kirkasta/vaaleaa nestettä.. Voikohan tuo johtua ennemmin pillereiden aloituksesta vai fuskasiko raskaudenkeskeytys kroppaani niin että rinnat erittäisivät äidin maitoa?
Kiitokset jo etukäteen. :)
Vastaukset 2
Vanhimmat
Hups.
Viesti ei taida tämän teeman alle ihan sopia..Pahoittelut, otan kuitenkin vastaan vastauksia.
vastauksia!