BMW 1200LT

ekut59

Mielipiteitä pyörästä.
Huolto, toimivuus, tyyppiviat ym.

13

5663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä tuohon lisätä...?

      Valettu 2:lle hengelle matkatavaroineen,(120l) dynaamiseen ajoon 1600km:n päiväetapeille musiikista,(8 kaiutinta) sähköpenkeistä ja cruisesta nauttien, pienellä polttoaineenkulutuksella.....sateelta ja tuulilta suojassa.

      Vikaa: hmm...
      - paikallaan raskas (380 kg) mutta heti kun lähdet liikkeelle tulee sitä kuin mikä tahansa mp.
      -hinta tietysti
      -mukitelineen hinta (130 €)
      -valot heikohkot

      Huollot:
      -kallita jos et itse tee
      -muovien irroitus ottaa n 1h puoleensa (eli 2h yhteensä), mutta sitten voitkin tehdä kaikki rauhassa...
      -toki harvakseltaan tarvii, eli venat ilman- bensan suodatin 20tkm välein

    • ja luotettava

      Olen ajanut pyörällä kaksi kesää ja 35 000 km.
      Toimii kuin unelma, huollon kanssa ei varmastikaan ole ongelmia koska merkki ei ole niinkään harvinaisuus - tosin oma pyöräni ei ole tarvinnut kuin perushuollot. Minkäänlaista "tyyppivikaa" en ole omassani havainnut.
      Pyörän valinta on tietenkin aina makuasia, niinkuin se pitää ollakin. Joku ei vain tykkää jostain vaikka siihen ei mitään syytä olisikaan mutta itse pidän pyörää yhtenä parhaista matkapyöristä. Kaupunkiajoon se ei ole mikään paras mahdollinen mutta itse olen selvinnyt hienosti tiukoissakin paikoissa.
      Raskaan pyörän hallinta on tietenkin oma taitonsa.

    • bemuilija

      Kolme kesää takana kyseisellä pyörällä
      on todella pitkänmatkan ratsu,1000km:n päivämatkat ei tunnu missään,erittäin varmatoiminen ja helppo huoltaa itse,pieniruokainen,ajo-ominaisuudet riittää reippaaseen matkavauhtiin.Kyytiläiselle varmasti yksi parhaista.Miinuksena vois mainita,että vuoristo serpentiini mutkissa ja kaupungissa se ei ole hauska.Ens kaudella erilainen bemu vaihteeksi.Suosittelen k12lt:tä matkantekoon.

    • päättyy kun

      kardaanista menee boorit.

      • mutta...

        BMW;ssä boorit kestää ainakin 500 000 km jos öljyt ön vaihdettu edes joka toinen vuosi. Eli taisi viestisi olla tarkoitettu provoksi.
        Matkanteko katkeaa myös jos hihna tai ketjut katkeaa hihna- tai ketjuvetoisissa pyörissä.
        Hehheh...


      • nukut satulaan

        Kyllä, poitsuseni!
        On paljon todennäköisempää, että nukahdat pyöräsi satulaan kuin se, että kardaanusta menee "boorit"!
        keksi jotain hauskempaa.


      • Hajoo

        Jos ei niitä huolla. Ei väliä vaikka Ural, sekin rikkuu ilman huoltoa. Mut HD hakkaa ittensä hajalle huollettunakin. Nähty on. Matkalla Kontioon. Itsell BMW R1100RS, eikä Kardaanissa mitään vikaa. 180000 km takana. Kardaaniakin tarvitsee joskus huoltaa (hyvin harvoin).


    • halpiainen

      verrattuna goldwingiin jonka kilpailiaksi suunniteltu.
      Vähän panssarivaunun oloinen.

      • Kestoltaan

        On muuten kiva matkapyörä. Kuka voittikaan Toisen Maailmansodan, Saksa, Japani ja Italia! Katsokaa nyt millä ajatte.


      • ajaa
        Kestoltaan kirjoitti:

        On muuten kiva matkapyörä. Kuka voittikaan Toisen Maailmansodan, Saksa, Japani ja Italia! Katsokaa nyt millä ajatte.

        Militaristit pitäisi karkottaa helvetistä itään .)


      • bbrittti
        Kestoltaan kirjoitti:

        On muuten kiva matkapyörä. Kuka voittikaan Toisen Maailmansodan, Saksa, Japani ja Italia! Katsokaa nyt millä ajatte.

        Englanti ja USA oli voittajia, eli Triumph ja HD;-)


    • uusi omistaja

      kertokaa minkäläinen huolto kannattaa tehdä nyt talvella kun km.on 90000 ja pyörä on bmw 1200 lt 03. ostin pyörän marraskuussa eli kertokaa hyvät ja huonot puolet . kiitos jo etukäteen.

    • mopopatu

      Kertokaapa mulle tuon LotJan kantavuus. Ja miten kestää kuormaa? Puhutaan 200 kilosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe