BMW 1200LT

ekut59

Mielipiteitä pyörästä.
Huolto, toimivuus, tyyppiviat ym.

13

5737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä tuohon lisätä...?

Valettu 2:lle hengelle matkatavaroineen,(120l) dynaamiseen ajoon 1600km:n päiväetapeille musiikista,(8 kaiutinta) sähköpenkeistä ja cruisesta nauttien, pienellä polttoaineenkulutuksella.....sateelta ja tuulilta suojassa.

Vikaa: hmm...
      - paikallaan raskas (380 kg) mutta heti kun lähdet liikkeelle tulee sitä kuin mikä tahansa mp.
      -hinta tietysti
      -mukitelineen hinta (130 €)
      -valot heikohkot

Huollot:
      -kallita jos et itse tee
      -muovien irroitus ottaa n 1h puoleensa (eli 2h yhteensä), mutta sitten voitkin tehdä kaikki rauhassa...
      -toki harvakseltaan tarvii, eli venat ilman- bensan suodatin 20tkm välein

• ja luotettava

Olen ajanut pyörällä kaksi kesää ja 35 000 km.
      Toimii kuin unelma, huollon kanssa ei varmastikaan ole ongelmia koska merkki ei ole niinkään harvinaisuus - tosin oma pyöräni ei ole tarvinnut kuin perushuollot. Minkäänlaista "tyyppivikaa" en ole omassani havainnut.
      Pyörän valinta on tietenkin aina makuasia, niinkuin se pitää ollakin. Joku ei vain tykkää jostain vaikka siihen ei mitään syytä olisikaan mutta itse pidän pyörää yhtenä parhaista matkapyöristä. Kaupunkiajoon se ei ole mikään paras mahdollinen mutta itse olen selvinnyt hienosti tiukoissakin paikoissa.
      Raskaan pyörän hallinta on tietenkin oma taitonsa.

• bemuilija

Kolme kesää takana kyseisellä pyörällä
      on todella pitkänmatkan ratsu,1000km:n päivämatkat ei tunnu missään,erittäin varmatoiminen ja helppo huoltaa itse,pieniruokainen,ajo-ominaisuudet riittää reippaaseen matkavauhtiin.Kyytiläiselle varmasti yksi parhaista.Miinuksena vois mainita,että vuoristo serpentiini mutkissa ja kaupungissa se ei ole hauska.Ens kaudella erilainen bemu vaihteeksi.Suosittelen k12lt:tä matkantekoon.

• päättyy kun

kardaanista menee boorit.

• mutta...

BMW;ssä boorit kestää ainakin 500 000 km jos öljyt ön vaihdettu edes joka toinen vuosi. Eli taisi viestisi olla tarkoitettu provoksi.
        Matkanteko katkeaa myös jos hihna tai ketjut katkeaa hihna- tai ketjuvetoisissa pyörissä.
        Hehheh...

• nukut satulaan

Kyllä, poitsuseni!
        On paljon todennäköisempää, että nukahdat pyöräsi satulaan kuin se, että kardaanusta menee "boorit"!
        keksi jotain hauskempaa.

• Hajoo

Jos ei niitä huolla. Ei väliä vaikka Ural, sekin rikkuu ilman huoltoa. Mut HD hakkaa ittensä hajalle huollettunakin. Nähty on. Matkalla Kontioon. Itsell BMW R1100RS, eikä Kardaanissa mitään vikaa. 180000 km takana. Kardaaniakin tarvitsee joskus huoltaa (hyvin harvoin).

• halpiainen

verrattuna goldwingiin jonka kilpailiaksi suunniteltu.
      Vähän panssarivaunun oloinen.

• Kestoltaan

On muuten kiva matkapyörä. Kuka voittikaan Toisen Maailmansodan, Saksa, Japani ja Italia! Katsokaa nyt millä ajatte.

• ajaa
        Kestoltaan kirjoitti:

On muuten kiva matkapyörä. Kuka voittikaan Toisen Maailmansodan, Saksa, Japani ja Italia! Katsokaa nyt millä ajatte.

Militaristit pitäisi karkottaa helvetistä itään .)

• bbrittti
        Kestoltaan kirjoitti:

Englanti ja USA oli voittajia, eli Triumph ja HD;-)

• uusi omistaja

kertokaa minkäläinen huolto kannattaa tehdä nyt talvella kun km.on 90000 ja pyörä on bmw 1200 lt 03. ostin pyörän marraskuussa eli kertokaa hyvät ja huonot puolet . kiitos jo etukäteen.

• mopopatu

Kertokaapa mulle tuon LotJan kantavuus. Ja miten kestää kuormaa? Puhutaan 200 kilosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe