Miksi Visa kortti ei toiminut lounais euroopassa.
Ottakaa hyvät ihmiset käteistä mukaan, joskus
ennen tein niin, nyt en saanut visalla rahaa automaatista.
Luottokortit
5
856
Vastaukset
- huvittaa
onko mennyt luottotiedot vai luoton ylitys? muuta selitystä ei ole. hyi hyi mikä persaukinen ja eikun valittaa.ps. mihin tarvitsee käteistä jos on VISA? ei mihinkään, sillä voi maksaa vaikka kahvikupposen? et kai sotke siihen lasten visaan?
- kortti?!
Soveltuvuus on rajallinen.
Alakertamme kuppilassa, samoin muissa baareissa ja ravintoloissa, ei ole ongelmia.
Kuitenkin kaupunkimme Konsumissa se ei toimi.
Mercadonnassa, Carrefourissa ja pikkuliikkeissä kylläkin.
Rahan "seinänostoa" en ole kokeillut.
Tarvetta on niin vähän ja joka tapauksessa käyn DB:ssa asioimassa.
Tuo siis Kaakkois-Espanjassa.
Yleensä toimii, poikkeuksia on saldoon katsomatta! - Herra
arvo-poika kirjoitti:
on lasten visa?
lasten Visa :)
- ei"lasten visa"
siis se on kyllä totta että uudet sirulliset visat ( siis luottokortti ei elektron) ei toimi kaikissa pankkiautomaateissa Espanjassa vaikka pankit eivät siitä tunnu tiedottavan kuin kysyttäessä. Pahiten puutteita on Telebancon automaateilla , Caja ja BBV( kirjain yhdistelmä toivottavasti oikein) toimivat varmimmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285