ihmisten seksuaalinen suuntautuminen omaan käsitykseesi heistä? Tätä olin äskettäin kyselemässä, niin eikö maar joku varmaan vastaili rumasti niin näyttää poistuneen koko kysymys. Tosin olin esittänyt asiani vähän "raflaavammin".
Olkaa nyt kilttejä ja vastailkaa nätisti, ettei vaan kenenkään "hermo pala".
VAIKUTTAAKO
37
1574
Vastaukset
- enkeli-trio
Ei vaikuta.
- koko trio
eikö teillä tosiaankaan ole mitään ennakko luuloja tai käsityksiä ns vähemistö ryhmistä?
Jos todella olette noin avarakatseisia ja ennakkoluuloista vapaita,minä kadehrin teitä,ja nostan olematonta hattuani.
- alkaa
Mietihän vähän kysymystäsi, kannattako isestäänselvyyksiä kysellä!
- sitten on
se itsestäänselvyys? ;)
- RRRHHH
on oikein tosi tärkeätä saada vastauksia, sillä teen näistä kaikista vastauksista ns. pienoistutkielman, yhtä koulujuttua varten. Vastauksethan on kaikki ihan anonyymejä.
- Ummikkona
todella sekavasti esitit asiasi. Montako kaljaa olet jo napannut ?
- Marketta2
yhden esson baarissa, jos sillä on varaa. Moneenko sinulla oli varaa tänään? ;)
- RRRHHH
siitä välitä montako olen ottanut, sillä vanha kansa sanoo, että tosimies ottaa vaan kaksi. Kahden jälkeen hän onkin jo toinen mies ja toinen mies ottaa ihan hattuun asti. Voi tietysti olla nainenkin se "tosimies".
- kotikiusatun mielest
Marketta2 kirjoitti:
yhden esson baarissa, jos sillä on varaa. Moneenko sinulla oli varaa tänään? ;)
aina ja joka paikas ,markettaki lupas mennä elokuva kattoma ja tääl se vaan kirjottelee,ja tuteraa turhanpäiväsii asioi
- Marketta2
kotikiusatun mielest kirjoitti:
aina ja joka paikas ,markettaki lupas mennä elokuva kattoma ja tääl se vaan kirjottelee,ja tuteraa turhanpäiväsii asioi
ihan alkua katsomaan, mutta siel olin telkun ääres tähä asti sitten. :) Kova täti se vanhus siinä elokuvassa ;)
Eli mä mitään valehdellu. - opri51
kotikiusatun mielest kirjoitti:
Tekis mieli valehdella, että vaikuttaisin hieman avarakatseisemmalta, mutta ei auta.
Jokainen saa olla mikä on, mutta oma suhtautumiseni on valitettavasti hieman erilainen,homoihin kuin heteroihin.
Syy: En pysty ymmärtämään heidän mieltymystään samaan sukupuoleen.
Taivahan tosi - RRRHHH
opri51 kirjoitti:
Tekis mieli valehdella, että vaikuttaisin hieman avarakatseisemmalta, mutta ei auta.
Jokainen saa olla mikä on, mutta oma suhtautumiseni on valitettavasti hieman erilainen,homoihin kuin heteroihin.
Syy: En pysty ymmärtämään heidän mieltymystään samaan sukupuoleen.
Taivahan tosivaan rehellisestä vast. Vaikutti tulevan ihan sydämestä asti.
- Angel of The Morning
Ei sinun sukupuolinen "poikkeava" suuntaus vaikuta. Olet ihminen ja eikö sanota että meissä jokaisessa on jossain määrin sitä suuntautumista samaan sukupuoleen jossain kehitysvaiheessa. So What ! Kaikki ihmiset ovat minun mielestä mukavia paitsi ne, jotka haluavat tai tekevät pahaa muille. Tunnenkin 3 "poikkeavaa" ihmistä ja ne ovat todella mukavia ja seurallisia miehiä/naisia.
ja aina poikkeava massasta laittaa miettimään onko terveestä ihmisestä kyse ja onko itselle mitään haitta seuraamuksia tai miten käsittelen poikkeavaa. En tuomitse ketään, mutta tarkemmin suhtaudun vähemmistön edustajiin.
- Angel of The Morning
Mettäläinen kirjoitti:
ja aina poikkeava massasta laittaa miettimään onko terveestä ihmisestä kyse ja onko itselle mitään haitta seuraamuksia tai miten käsittelen poikkeavaa. En tuomitse ketään, mutta tarkemmin suhtaudun vähemmistön edustajiin.
Eihän ketään tarvii käsitellä. On niinkuin oma itsensä, tämä toimii joka tilanteessa !
- erilaisia
.. ne on heterot ja homot.
- tammikuun likka
Jokainen saa olla sitä mitä on, eikä vaikuta mitenkään kummallisesti siihen käsitykseen, mitä yleensäkään ihmisistä ajattelen. Pääasia, että on muuten kunnollinen ihminen.
- capriccio
jos niin haluun Eipä paljoo hetkauta.
- opri51
Tottakai olet lesbo, pidät naisista !
Minäkin olen homo koska pidän miehistä
Opri - Pirre*
opri51 kirjoitti:
Tottakai olet lesbo, pidät naisista !
Minäkin olen homo koska pidän miehistä
OpriHomo Sapiens :)
Sen verran olen naisista tykkäävämpi, että heidän kahdenvälinen seksuaalisuus on 'silmääni' luonnollisempaa, kui kahden miehen.
Mutta mitään puistatuksia ei miestenkään väliset seksualisuhteen aiheuta.- kurnusimppu
Vaikuttaa kyllä, osana kokonaisuutta, mutta kokonaisuus ratkaisee.
- Pirre*
vain itse ihminen vaikuttaa :)
miten se voisi vaikuttaa. Eihän sillä, mitä ihmiset tekevät kahdenkesken intiimisti, ole mitään merkitystä elämän muilla alueilla muissa ihmissuhteissa.
Jos ihminen on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa, hänen on helppo antaa muiden elää omaa elämäänsä omalla tavallaan. Jos toisten seksuaaliset mieltymykset alkavat vaivata mieltä, mielestäni kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä ovatkohan omat asiat kunnossa. ;)))- RRRHHH
sen osuvammin sanoa. Todellisuudessa asia on monen kohdalla toisin. Asian tultua ilmi,
PELKKÄ TIETO,
ystävyyssuhde helposti pikkuhiljaa alkaa kuihtua ja syynä on vain toisen "poikkeava" seksuaalinen mieltymys, jolla ei ole ollut mitään tekemistä ystävysten kesken. - tuo osoittaa
RRRHHH kirjoitti:
sen osuvammin sanoa. Todellisuudessa asia on monen kohdalla toisin. Asian tultua ilmi,
PELKKÄ TIETO,
ystävyyssuhde helposti pikkuhiljaa alkaa kuihtua ja syynä on vain toisen "poikkeava" seksuaalinen mieltymys, jolla ei ole ollut mitään tekemistä ystävysten kesken.sitä, että "tiedon saaja" ei ole itse sovussa itsensä kanssa. Minusta meillä kaikilla on omat ominaisuutemme, mikä muu seksuaalisuuskaan on, kuin vain yksi osa ihmistä.
Jos joku on kykenemätön hyväksymään toista ihmistä hänenä itsenään, kokonaisuutena, lienee se hänen oma häviönsä.
- daddyfrank*
Ja vaikuttaa jokaiseen, se on sitten eri asia mitä täällä puhutte ja väitätte.
- RRRHHH
sinussa silloin tapahtuu?
Esim. Hyvää ystävyyttä n. pari vuotta, sitten saat kuulla, tai ystäväsi kertoo "poikkeavuudestaan" niin olisin niin utelias ja haluisin tietää MITÄ SITTEN TAPAHTUU jos se vaikuttaa teidän suhteeseenne. - daddyfrank*
RRRHHH kirjoitti:
sinussa silloin tapahtuu?
Esim. Hyvää ystävyyttä n. pari vuotta, sitten saat kuulla, tai ystäväsi kertoo "poikkeavuudestaan" niin olisin niin utelias ja haluisin tietää MITÄ SITTEN TAPAHTUU jos se vaikuttaa teidän suhteeseenne.melko paljon siitä, että millainen poikkeava on kyseessä. Homon tai lesbon ollessa kyseessä ottaisin etäisyyttä, ja jutut ainakin muuttuisivat väistämättä erilaisiksi. Jos taas kyseessä olisi esim. pedofiili tai eläimiinsekaantuja, olisi tilanne hankalampi. Todennäköisesti ystävyys loppuisi silloin samantien.
- opri51
Nyt käsi sydämelle !
Sinulla on alivuokralaisyksiö vuokrattavana.
Itse asut ihan saman sisäänkäynnin, neliö-osassa, lapsinesi ja lastenlapsinesi.
Vuokraatko yksiön homoparille vai heteroparille.
Punnitse, suhtaudutko samanarvoisesti.
Ja ole rehellinen itsellesi. - RRRHHH
opri51 kirjoitti:
Nyt käsi sydämelle !
Ja ole rehellinen itsellesi.nykyään kukaan pari enää muuta yksiöön. Harva työssäkäyvä enää yksinkään.
- leppis
daddyfrank* kirjoitti:
melko paljon siitä, että millainen poikkeava on kyseessä. Homon tai lesbon ollessa kyseessä ottaisin etäisyyttä, ja jutut ainakin muuttuisivat väistämättä erilaisiksi. Jos taas kyseessä olisi esim. pedofiili tai eläimiinsekaantuja, olisi tilanne hankalampi. Todennäköisesti ystävyys loppuisi silloin samantien.
Pedofiilien kohdalla asian ymmärtäisin, en minäkään viatoman ihmisen tai eläimen hyväksikäyttöä voi ymmärtää, mutta miksi homon tai lesbon kohdalla? Sama ihminenhän se olisi kuin ennenkin...
Eri asia sitten jos olisi ihastunut sinuun, sehän aiheuttaa ystävyyssyhteeseen ongelmia ihan mies/nais jutuissakin, mutta ellei olisi, niin en ymmärrä? Mitenjutut muuttuisivat ja miksi ottaist etäisyyttä? - homoparille,
opri51 kirjoitti:
Nyt käsi sydämelle !
Ja ole rehellinen itsellesi.heille tuskin syntyy parkuvaa jälkikasvua.
opri51 kirjoitti:
Nyt käsi sydämelle !
Ja ole rehellinen itsellesi.heitä, koska useimmat kai edelleenkin välttävät negatiivisen huomion herättämistä ja erityisesti häiriön aiheuttamista lähiympäristössään. Luulen (en tiedä), että homoseksuaalin pariskunnan raivokkaat tappelut ovat heteroparien riitoja harvinaisempia. Jälkipolvikin oppisi siinä sivussa suvaitsevammaksi sekä hyväksymään ja arvostamaan ihmisten erilaisuutta.
Vuokralaisia valitessani mieleeni tulisivat ihan toisenlaisten ongelmien mahdollisuudet.opri51 kirjoitti:
Nyt käsi sydämelle !
Ja ole rehellinen itsellesi.Sehän olisi nykyihmiselle tälläinen asumismalli, jossa kolme sukupolvea asuisi samaa 'rappua' paljon vaikeampi yhtälö toteutua, kuin konsanaan asua samaa 'rappua' homo-/lesbo parien kanssa.
O-Orvokin kanssa olisin samoin perustein vuokraamassa vähemmistön edustajille, jos muut vaadittavat kriteerit olisivat tasaveroiset.
- Catherine the Great
Minä inhoan julkihomoja ja -lesboja. Saatan olla näyttämättä tunteitani (pystyn siihen), mutta en voi mitään sille, että minua ällöttää sellainen suuntautuminen. Ja ällöttää vielä enemmän, kun se näytetään kaduilla ja toreilla.
- mumska
etten ala iskemään homomiestä, enkä yritä vongata lespoa.
Yleensä ovan samaa mukavuusluokkaa kuin heterotkin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468