Myydään noin 2vuotias kani, kani on seurallinen ja kiltti naaras. Kanin mukaan tulee marsu joka on myös noin 2vuotias poika nimet Aku ja Iines. Aku (marsu) on rusettimarsu jossa on vaalean ruskeaa, mustaa ja ruskeaa. Kanin tausta väri on valkoinen ja siinä on mustia pilkkuja. Marsun ja kanin mukaan tulee 2ruokakuppia,2juomapulloa ja (108 x 65) häkki Hinta: 120e
Myydään puolivuotias Fanny kani (naaras). Fanny rakastaa leikkimistä ja on tottunut käsittelyyn.
Kanin mukaan tulee 1ruokakuppi ja 1juomapullo.
Hinta: 82e
Myydään alle puolivuotias pikimusta uros marsu. Marsu on tottunut käsittelyyn ja on erittäin kiltti! Marsu on näyttely vanhemmista. Marsun mukaan tulee 1juomapullo ja 1ruokakuppi
Myydään alle puolivuotias hamsteri uros
(talvikko). Hamsterin nimi on Jasse. Jasse on tottunut käsittelyyn eikä pure jos sitä ei kiusaa/härnää...Hinta: 25e
Myydään alle puolivuotias hamsteri naaras (talvikko) tottunut käsittelyyn. Hamsterin nimi on Milla. Milla on tosi suloinen pieni vipeltäjä!!
Hinta: 25e
LISÄÄ VOIT KYSYÄ: [email protected]
Myydään erilaisia eläimiä.
9
901
Vastaukset
- Anna
Hups...Unohdin marsun hinnan se on 31e
- Wille
Aikasta hulppeet hinnat on! 25 euroa hamsterista? Eikös noita saa eläinkaupastakin halvemmalla? Ja kani 82 euroa? Faunattaressa (joka on kallis kauppa) maksaa 69e! Huhhuh...
- Anna
Wille kirjoitti:
Aikasta hulppeet hinnat on! 25 euroa hamsterista? Eikös noita saa eläinkaupastakin halvemmalla? Ja kani 82 euroa? Faunattaressa (joka on kallis kauppa) maksaa 69e! Huhhuh...
Mä pyydän mun omista eläimistä vaikka 10000e jos haluun...Että puhu sä vaan omista eläimistäs!!!!!!!!!
- Anna
Kanin hinta on 73e
- Ebba
kyllästyminen vaiko hinku muuttaa eläimet kahisevaksi?
- Anna
Mitä sä tarkotat?!?!
- Jennyfer
olen ebban kanssa samaa mieltä..kyllästyitkö eläimiin vai rahaako haluat? voihan sulla varmaan olla allergia,mutta en oikeen jaksa uskoo sitä.kai te antaisitte ne ilmasiks pois jos se pahana ois,mutta tiedä sitä sitten.. hinnat ei kyllä nyt niin kauheen kalliit ole... itselläni on eläimiä enkä voisi kuvitellakaan että luopuisin niistä vaikka tulisi allergia.pakko kai se ois jos ois allergia,mutta...
- pööpötin
Voihan se rahan hamstraamistakin tarkoittaa mutta hän saattaa myydä pentuja joita ei voi tai saa enää pitää.
Mutta että eläimet rahaksi........sikamaista - Heppa tyttö<3
Myykö joku suomen hevosta? OIen 12 vuotta ja harrastan ratsastusta tanssimista sekä laulamista. asun omakotitalossa ja siellä on hevosellekkkin tilaa'! :)) Pistäkää kommenttia! :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923964Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922029Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871833- 1441712
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101596Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.731553- 1671551
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671462Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001364- 861317