Olen asunut vuosia sitten Istanbulissa, käynyt siellä lukuisia kertoja ja kiertänyt vaikka missä. Palaan sinne todennäköisesti vielä lukuisia kertoja. Nyt suunnittelen seuraavan kerran meneväni sinne maaliskuussa.
Pyydän vinkkejä paikoista jonne ei yleensä käypäläiset eksy. En kuitenkaan tarkoita mitään pimeitä sivukujia tai epämääräisyykksiä vaan paikkoja joihin vois hyvin mennä kun vaan hoksais. Ihan sama kummalla puolella salmea ovat tai vaikka olisvat hiukka kaupungin ulkopuolella. Oisko ehdotuksia?
Auttakaa, please
annitannitalleroinenpunaposki
2
657
Vastaukset
- kiva tietää
minkälaisista paikoista olet kiinnostunut,vai yleensä vain paikoista?
- ap anni
Kun on paljon nähnyt haluais nähdä lisää, mutta mun on aika vaikea sanoa mitään erityistä. Kaipaan siis jotain mitä en ole itse vielä keksinyt:) Vaikeeta siis, mutta anna tulla ehdotuksia. Ihan ns. perusturistinähtävyydet voi jättää pois, mutta kaikki muu niitten jälkeen voi olla just sitä mitä etsin. Kaikki historiasta shoppailuun on ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319