Rosemond hillin perintö

:(

Tietääkö joku miten pääsee eteen päin kun oon voittanu kaks ensimmäistä kilpailua ja ootan kirjettä seuraavaan kilpailuun,mutta oon löytäny tapahtumia 2/3 ja yks puuttuu...niin voisko joku kertoo että mikä se vois olla.Ärsyttää kun en pääse siinä eteen päin. :(

101

13776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilvi

      Moi!
      tuolla alempana joku on kysymässä apua myös...oli löytänyt jonkun voiteen?! itte olen samassa kohtaan jumissa pelissä kun sinä.

      • Nössö

        Kuinka sinne vintille pääsee? Aloitin pelin uudelleen ja nyt en enää muista kuinka sinne vintille pääsee..Pliis kertokaa, olen varsinainen tolvana!


      • susseeeeeee

        mulla se eläinlääkäri lähti jo pois alphan karsinasta, enkä antanut sille mitään voidetta! Voinko enää pelata, ku en saa sitä 3 kírjettä ees...


      • Hevos_Flikka
        Nössö kirjoitti:

        Kuinka sinne vintille pääsee? Aloitin pelin uudelleen ja nyt en enää muista kuinka sinne vintille pääsee..Pliis kertokaa, olen varsinainen tolvana!

        Kun oot selvittäny ekan kisan,siinä päiväkirjassa se tyyppi sanoo että joku on laittanu tikkaat vintille. Ne tikkaat on siellä kerhohuoneen luona.Mulla kesti itekkii kauan ennen ku tajusin et mis ne on.


      • annasus
        Nössö kirjoitti:

        Kuinka sinne vintille pääsee? Aloitin pelin uudelleen ja nyt en enää muista kuinka sinne vintille pääsee..Pliis kertokaa, olen varsinainen tolvana!

        Vintille pääsee aika helposti.
        Se tulee jossain vaiheessa vain vastaan.
        Olen pelannut pelin 2 kertaa läpi, eli siis
        vintille pääsee kyllä.
        Siihen tulee ne tikapuut sinne paikkaan,
        missä on se on se mistä haetaan hevoselle ruokaa.
        Eli tallin käytävän päässä. :)


      • annasus
        susseeeeeee kirjoitti:

        mulla se eläinlääkäri lähti jo pois alphan karsinasta, enkä antanut sille mitään voidetta! Voinko enää pelata, ku en saa sitä 3 kírjettä ees...

        Eli tässä vastaus siihen etä haittaako vaikka ei antanut sitä voidetta eläinlääkärille.
        Niin että ei se haittaa!
        Mä oon pelannu kyseisen pelin läpi kaksi kertaa.
        Ensimmäisen kerran se eläinlääkäri otti Alphan karsinassa sen voiteen.
        Toisena kertana se otti siellä kisoissa kun tulee se tarkastus niin silloin se otti sen siellä.
        Eli se vähän riippuu miten pelaa tätä peliä. :-)


      • :D
        annasus kirjoitti:

        Vintille pääsee aika helposti.
        Se tulee jossain vaiheessa vain vastaan.
        Olen pelannut pelin 2 kertaa läpi, eli siis
        vintille pääsee kyllä.
        Siihen tulee ne tikapuut sinne paikkaan,
        missä on se on se mistä haetaan hevoselle ruokaa.
        Eli tallin käytävän päässä. :)

        Kiitos paljon kun autoit mua tuossa vintti jutussa !


      • JonnaAdalmiina
        annasus kirjoitti:

        Eli tässä vastaus siihen etä haittaako vaikka ei antanut sitä voidetta eläinlääkärille.
        Niin että ei se haittaa!
        Mä oon pelannu kyseisen pelin läpi kaksi kertaa.
        Ensimmäisen kerran se eläinlääkäri otti Alphan karsinassa sen voiteen.
        Toisena kertana se otti siellä kisoissa kun tulee se tarkastus niin silloin se otti sen siellä.
        Eli se vähän riippuu miten pelaa tätä peliä. :-)

        Voitko antaa sen peli osotten nii mäkii haluisin pelaamaan sitä peliä vai pitääkö se ladata ?? Etin joka paikasta eläinlääkäripeliä mutta sitä tiettyä ei löydy ;((


      • Campasimpukka
        JonnaAdalmiina kirjoitti:

        Voitko antaa sen peli osotten nii mäkii haluisin pelaamaan sitä peliä vai pitääkö se ladata ?? Etin joka paikasta eläinlääkäripeliä mutta sitä tiettyä ei löydy ;((

        Rosemond hillin perintö ei ole eläinöääkäripeli!!!

        Ja se on levy saa kirjastosta ;)


    • :(

      Sen voiteen saa ennen toista kilpailua.Ekaks pitää löytää avain se on jossain siellä tallin lattialla,sitten se avain käy tallissa olevaan yhteen kaappiin.Eli siellä se voide on.Siitä sai vaan yhen salaisuuden.Mä en ainakaan tehny sillä mitään.Sitten kun meni sen toka kilpailun läpi niin se voide hävis.

      • Hevos-fani

        sinne talliiin tulee eläinlääkäri ja levitää voidetta Alphan jalkoihin. se on karsinassa kun meet sinne ja lähtee.p.s Alpha on sitten parempi hyppää...


      • Emma

        Olen vasta aloittanut pelaamaan, niin voiko joku sanoa, että miten voin ruokkia sitä hevosta omenoilla? Oon ihan toivoton.


      • Hevos_Flikka

        Mistä voiteesta kaikki puhuu? Mä löysin avaimen ja se tyyppi sano että se sopii johonki kaappiin.
        Oon läpässy 4 kisaa ja se avain on mulla vieläki.


      • annasuss

        Moi! Kiitän jo etukäteen, jos autat minua. Mulla on tällanen ongelma, että kun mä olen löytänyt sen voiteen nyt, niin koska se eläinlääkäri tulee Alphan
        karsinaan? Kiitos paljon, jos vastaat. :)


      • Nadsa
        Hevos_Flikka kirjoitti:

        Mistä voiteesta kaikki puhuu? Mä löysin avaimen ja se tyyppi sano että se sopii johonki kaappiin.
        Oon läpässy 4 kisaa ja se avain on mulla vieläki.

        Moips!!
        mulla on sellanen ongelma et kun sinne ilmotustaululle tuli se ilmotus siitä lompakosta niin löysin sen mutta en osaa soittaa sille tyypille jolla se meni hukkaan. miten sillä voi soittaa??
        oon laittanut sen numeron.mitä sitte pitää tehdä??
        kiitos jo etukäteen :)
        VASTATKAA!!!
        en pääse pelissä eteempäin
        :D


      • Salsanen
        Emma kirjoitti:

        Olen vasta aloittanut pelaamaan, niin voiko joku sanoa, että miten voin ruokkia sitä hevosta omenoilla? Oon ihan toivoton.

        Sen ompun saa annettua site et hepan eessä pitää olla ja hepan vilkkua sit painat Q ja välilyöntiä (ompun pitää olla isompana et oot niinku sen valinnu,paina Q et voit valita siitä se ompun isoks ompuks)


    • Pilvi

      joo.. en vieläkään ole keksiny mitä pitää tehä..entä sinä?

      • :(

        En oo keksiny..mäkin oon yrittäny vaikka mitä, mutta en vaan pääse eteen päin :(


      • Dumle
        :( kirjoitti:

        En oo keksiny..mäkin oon yrittäny vaikka mitä, mutta en vaan pääse eteen päin :(

        No, kun sä astus eka siihen talliin, niin Melissa kysyy sulta että auttaisitko sä sitä löytämään sen hevosen kengän naulan. No, sitten sillä käytävällä, missä sun hevonen/hevoset on, niin siinä kiiltelee se naula. Sitten Melissa tulee ja sä annat sen sille. Siinä on yks salaisuus.


      • Rosemond hillin perintö
        Dumle kirjoitti:

        No, kun sä astus eka siihen talliin, niin Melissa kysyy sulta että auttaisitko sä sitä löytämään sen hevosen kengän naulan. No, sitten sillä käytävällä, missä sun hevonen/hevoset on, niin siinä kiiltelee se naula. Sitten Melissa tulee ja sä annat sen sille. Siinä on yks salaisuus.

        Oon tehny niin....sitten oon tehny kaikki muutkin jutut..Esim. Lakassu lattian hoitanu sitä hevosta ja kaikkee ja vielä yks tapahtuma puuttuu niin mikä se on? Oot sä ite päässy sen pelin läpi?


      • Dumle
        Rosemond hillin perintö kirjoitti:

        Oon tehny niin....sitten oon tehny kaikki muutkin jutut..Esim. Lakassu lattian hoitanu sitä hevosta ja kaikkee ja vielä yks tapahtuma puuttuu niin mikä se on? Oot sä ite päässy sen pelin läpi?

        Se on aika vaikee vaik ei heti uskois mut oon menny sen läpi!


      • Rosemond Hill
        Dumle kirjoitti:

        Se on aika vaikee vaik ei heti uskois mut oon menny sen läpi!

        No mites siitä pääsee eteen päin?


      • Leaf~
        Rosemond Hill kirjoitti:

        No mites siitä pääsee eteen päin?

        minäkin olin jumissa kyseisessä kohdassa.. pidemmän aikaan.. olin löytänyt 2/3 salaisuutta.. ja kolmatta mietin.. sitten menin juttelemaan Michaelille(??) , joka seisoi toisen tallin edustalla..kehui hevosta tms.. ja tadaa kolme salaisuutta oli löytynyt.. ihmettelen kyllä että miten tuollainen voi olla salaisuutena? mutta niin vain kävi..


      • Annie
        Dumle kirjoitti:

        Se on aika vaikee vaik ei heti uskois mut oon menny sen läpi!

        mitä kerskumista siin on jos oot päässy se läpi.ymmärtäisin jos olisit viis vuotta et sä varmaa oo... Vai ootko?


      • hepo
        Leaf~ kirjoitti:

        minäkin olin jumissa kyseisessä kohdassa.. pidemmän aikaan.. olin löytänyt 2/3 salaisuutta.. ja kolmatta mietin.. sitten menin juttelemaan Michaelille(??) , joka seisoi toisen tallin edustalla..kehui hevosta tms.. ja tadaa kolme salaisuutta oli löytynyt.. ihmettelen kyllä että miten tuollainen voi olla salaisuutena? mutta niin vain kävi..

        Kerro mistä sen Rosemond hillin perinnön oot saanu ku haluaisin ittelleniki sen voisin ehkä löytää sulle apua..


      • Leaf~
        hepo kirjoitti:

        Kerro mistä sen Rosemond hillin perinnön oot saanu ku haluaisin ittelleniki sen voisin ehkä löytää sulle apua..

        Sain joululahjaksi kyseisen pelin.. Suomalaisesta Kirjakaupasta tais löytyä.
        On nyt kuitenkin sen verran vanha peli jo ettei taida olla missään myynnissä ?
        Voisin ton omani kyllä myydä ku ei oo tullu pelattua sitten miljoonaan vuoteen eikä muutenkaan kiinnosta enää oikein..


      • Ponirakas
        Leaf~ kirjoitti:

        Sain joululahjaksi kyseisen pelin.. Suomalaisesta Kirjakaupasta tais löytyä.
        On nyt kuitenkin sen verran vanha peli jo ettei taida olla missään myynnissä ?
        Voisin ton omani kyllä myydä ku ei oo tullu pelattua sitten miljoonaan vuoteen eikä muutenkaan kiinnosta enää oikein..

        No paljolla sen myisit? en tietenkään pakota sinua myymään sitä, mutta jos haluat rahaa etkä kovin pelaa sitä niin voithan sen myydäkkin... minun pitää
        vielä varmistaa asia myöhemmin äidille, että käykö se nyt ihan oikeasti... olisi ihan mukava pelata sitä kun kaikki on höpissyt siitä internetissä.. eikä minulla itselläni sitä ole...
        Kuulemiin...

        T:Jenna


      • Salsanen
        hepo kirjoitti:

        Kerro mistä sen Rosemond hillin perinnön oot saanu ku haluaisin ittelleniki sen voisin ehkä löytää sulle apua..

        Ostin sen peli vitosella kangasalan prismasta


    • Mandis

      Ratsastat kaikki harjoitusradat niin et ne on "sumennettu" sil listal mil näkyy tehtävät, kisatulokset ym. Ei oo mitään tekemistä salaisuuksien kanssa. Piste.

      • Deemoluu

        Kertokaa mikä on kahdennen tason salaisuus! kun mulla ei oo ku nyt 2/3 eli mikä se yks on?


    • Hevos-fani

      Mulle kävi säma juttu. mä aloitin uuden pelin ja ei sitä tartennu tehä. se on kyl tylsää alottaa uus peli,mutta ku ei mitää muuta keinoo ollu.

      • tytti

        miten sillä puhelimella soitetaan


      • nadsa
        tytti kirjoitti:

        miten sillä puhelimella soitetaan

        Miten sillä puhelimella soitetaan? oon nelostasossa...kai xD. löysin sen lompakon ja sitte tulee se sama ongelma,eli miten sillä puhelimella soitetetaan


    • maaaiju

      Saako netistä ladattua Rosemund Hillille demoa? Olen itse jo yrtittänyt etsiä, voisiko joku kertoa jos tietää? Arvostan apua! :)

      • maaaiju

        Kukaan ei ole vastannut... eli onko Rosemond Hillin perinnölle demoa netissä?? jos on, viitsitkö laittaa osoitteen? :) Kiitos avusta.. :)


      • Sitä vain
        maaaiju kirjoitti:

        Kukaan ei ole vastannut... eli onko Rosemond Hillin perinnölle demoa netissä?? jos on, viitsitkö laittaa osoitteen? :) Kiitos avusta.. :)

        Valitettavasti Rosemond Hillin perinnöstä Ei ole demo versiota.. Mutta ei se aito pelikään paljoa enään maksa, itse sain sen 6:euroon Kaupasta. :) Ei ollut käytetty.


      • annasus
        maaaiju kirjoitti:

        Kukaan ei ole vastannut... eli onko Rosemond Hillin perinnölle demoa netissä?? jos on, viitsitkö laittaa osoitteen? :) Kiitos avusta.. :)

        Mmmmmooi . Joo, eli demoja en ole itsekkään löytänyt netistä. Mutta mulla on omana kyllä tää peli mut sanoinpa vaan vaikka vastaus on tullut monesti, vai onko???? :-D


    • Ilona

      Miten siinä pelissä voi antaa hevoselle omenoita tai muita herkkuja?!???!!

    • kivakivajoomoi

      Moi:)! Mulla ei itselläni enää jostain syystä toimi se peli, mutta yritän auttaa... Olisko se juttu ollu mahollisesti ne porkkanat? Ootko löytäny ne sieltä tallin "lantalan" takaa? En ihan muista missä kohtaa peliä niitten tokien kisojen jälkeen ollaan, mutta voisit kertoo? Mitä muita salaisuuksia siit tasost on löytyny?

      • moromorir

        Nii, että niit herkkui voi antaa hepolle siten, että painat p:tä ja sitten siihe tulee ne sun tavarat. Painat P:tä niin et se tulee ompun kohdalle ja sitten liikut taas sillä Anniella niin, että heppa vilkkuu ja painat spacea (välilyöntinäppäintä).


    • Miten mä löydän sen puuttuvan salaisuuden, et pääsen kolmanteen kilpailuun?

    • Nimetön

      Miten voi hieroo sitä voidetta hevosen jalkoihin???

      • Tiukupallo

        Sitä ei voi itse laittaa.


    • Tiukupallo

      Monet ovat näemmä kyselleet täällä apua, mutta vastauksia ei tunnu kamalasti heruvan. Ite olen päässy tän pelin läpi jo vaik kuinka monesti, ja se on tosi helppoa. (Ku pelaa tarpeeks) Eli tässä näitä neuvoja:

      Moni on kysellyt miten kolmosesta pääsee eteenpäin, kun ei löydy kolmatta tapahtumaa/salaisuutta. Ette kylläkään ole kertonut mitä olette jo löytäneet, enkä muista kolmatta tasoa ulkoa, mutta tässä jotain mitä tulee sitten nelosessa vähintään:
      1. Peli tilttaa aina välillä. Eli vaikka olisitkin löytänyt 3 salaisuutta, ni peli näyttää kahta, sillon pitää pelata viime tallnnuksesta uudestaan.
      2. Cometin kengännaula. Eli Melissa pyytää apua Cometin kengännaulan ettimiseen. Se on siinä käytävällä.
      3. Johnin hevonen pitää viedä laitsalle. Muistakaa ihmiset aina puhua sille Johnille!
      4. Haastattelu. Eli ku menee kerhohuoneeseen, ni puhelimen pitäis soida ja Robert Jonesin pitäis haastatella sua Rosemond Valleyn sanomiin.
      5. Haastattelun jälkeen kannattaa mennä pois kerhohuoneesta ja tulla sinne sit uudestaan, ni Annien siskon Emman pitäis soittaa.
      6. Vintiltä löyty muistaakseni joko lehtiartikkeli sen isovanhemmista lipaston laatikosta, tai sitten se medaljonki, jonka kannattaa hankkia.

      • saltskudaa

        mistä löydäm jonkun medaljonkin ja et miten pääsen kolmanteen tasoon ku yks salaisuus puuttuu voisko joku kertoo ne salaisuudet


    • annim

      odota että eläinölääkäri on käynyt :D

      • Ponihullu

        Mä aloin pitkästä aikaa pelaamaan rosemond hillin perintöä ja on päässyt sen joskus läpi nytten olen mennyt 2 hisaa mutta en pääse kolmanteen olen jo vastannut puheluihin ja löytänyt kengän ja porkkanat ja kuva leikkeen ja avannut sen lokeron sillä avaimella sioittunut kaikissa kisoissa ensimmäiseksi ja harjotellut mutta minulla on 2/3 salaisuus tai tehtävä nin mitä minun pitäisi tehdä vastatkaa äkkiä ja muuten olen korjauttanut aidan siivonnut cometin karsinan vienyt Rokcyn ulos ja lakaissut käytävän löytänyt sen cometin naulan jutellut kaikkien ihmisten kanssa mitkä on siellä tallilla.Mutta voisitteko auttaa.


    • Kuulin mitä pitää tehä

      Ensin john antaa tehtävän eli lakaista käytävän sitten te pystyisitte ottamaan sen naulan joka on cometin niin voisitte ottaa sen mutta ensin teidän pitää kuunnella melissan itkua ja puhumista ja vasta sitten haette sen cometin naulan lattialta ja annatte melissa lle melissa lupaa putsata kakien heppojen karsinat ja sitten puhelin alkaa soimaan ja vastailette lähdette pois ja tulette takaisin ja emma soittaa ja korjautatte aidan ja hoidatte hevosia ja siinä se oli ja ainiin ja siellä vesiboxissa on jonkun lompakko

      • MustikkaC

        Te ootte puhunut siit lompakosta, josta ilmoitetaan ilmotustaulul. Mä oon tehny niit juttui mitä te ootte kertonu, mutta lompakkoo en oo saanu :<
        Ilmotustaulul ei oo mitään, ja mulla on se ruudun vasemmas yläruudus olevas ¨mittaris¨ lukema 100


      • ertertrtrhh

        kiitos ihan hirveesti ny mä pääsen eteenpäin! kiiiiitttoos!!


      • annasuss
        ertertrtrhh kirjoitti:

        kiitos ihan hirveesti ny mä pääsen eteenpäin! kiiiiitttoos!!

        OLKAA JOKU KILTTI JA VASTATKAA PIAN!! Kun mulla tuli
        se eläinlääkäri jo,ja olen löytänyt sen avaimen kauan sitten,mutta en keksi minne se avain kuuluisi.
        Voisiko joku kertoa minne se menisi, jos joku tietäisi??... Ja sitten että sinne vintille kun menee, niin missä siellä lokerossa on se medaljonki,tai joku sellainen,olen ainakin löytänyt sieltä sellaisen sen isovanhemmista kuvan...VOISIKO JOKU EDES VASTATA NOISTA KAHDESTA KUMPAAN VAAN?TAI MOLEMPIIN? OLISIN KIITOLLINEN. KIITOS JOS VASTAATTE!! T:Susanna


    • Emma

      Apua! Mulla on tullu sellanen ongelma et kun yritän mennä esteillä niin se hyppää sen ekan esteen yli ihan hyvin mut sit tokal esteel se ei hyppää. Kuulostaako kellekkään tutulta? Voitteki auttaa?

      • anji

        Miten löydän sen hevosenkengän, kun olen päässyt ekan kisan läpi?


      • apina
        anji kirjoitti:

        Miten löydän sen hevosenkengän, kun olen päässyt ekan kisan läpi?

        Mää löysin sen ainaki yhestä karsinasta :)


      • annasus
        anji kirjoitti:

        Miten löydän sen hevosenkengän, kun olen päässyt ekan kisan läpi?

        Heipsansaa! :D Joo elikkä se hevosenkenkä löytyy vissiin sieltä Cometin vastapäätä olevassa karsinassa TAI sitten sieltä kerohuoneen olevassa päädyssä olevat kaksi karsinaa niin jompi kumpi niistä.
        He ketkä tarvitsevat tätä tietoa minkä kirjoitin, niin toivottavasti saitte selvää.
        Yritän käydä täällä vastailemassa kaikkien kysymyksiin, kenellä ei ole vielä vastausta! :)


      • annasus

        Moikka. Joo eli mä oon pelannu tämän kyseisen pelin
        läpi kaksi kertaa.
        Mulla ei oo tota ongelmaa, mutta muita ongelmia löytyy!! ;/
        Mietin sitä että kaikilla on yleensä eri ongelma?
        Onko vika pelissä, vai koneissa?
        Mä en tiiä. Mut mulla on vaa yks
        ongelma siinä. Tai niinku sellanen mikä häiritsee.
        Niin mutta en enää KAUHEESTI pelaa sitä kun oon
        pelannu sitä joskus toooosi paljon. Mutta kyllä joskus sitä tulee pelailtua. ;>
        En osaa vastata kunnolla tähän kysymykseen, mutta
        koitappas tehdä niin että yritä hypätä väärä este ihan tahallaan ja mennä ihan sikin sokin. Toi oli sitten vaan tollanen että se VOI auttaa, mutta ei niinku mikään varma vastaus. : D


      • salkujd
        anji kirjoitti:

        Miten löydän sen hevosenkengän, kun olen päässyt ekan kisan läpi?

        se kenkä löytyy. se on jossain niistä karsinoista kantsii kattoo kaikki mis ei oo hevosii


    • Päistärikkö

      Apua! Voisko joku auttaa, ongelma on seuraava:

      Oon päässyt ekan kisan läpi, ja tehnyt kaikki muut tehtävät paitsi puhdistanut karsinan. Haen kottikärryn, vien sen karsinaan, haen lapion, ja laitan lapiolla ne kaksi lantakasaa kotiikärryyn. Sitten se ilmoittaa, että kottikärry pitää tyhjentää. Vien kottikärryn ulos,siis sinne lantaläjälle, ja tyhjennän. Silti se ei hyväksy, että karsina olisi siivottu!!!

      Mitä voin tehdä?? Voisiko joku auttaa`??

      • &gt;Sussu&lt;

        Kun siivoat niitä lantoja,sun pitää tehdä se nopeesti,niin muuten se ei just hyväksy sitä..


      • TTTiiiaaa

        Apua...
        Mun pitäisi pestä mun molemmat hepat, mutta ku mä meen pesu''kohtaan ja alan pestäni jostain syystä se ei ''ota'' sitä elikkä on niin kuin ei olisi pestykkään


      • saltskudaa

        siitä karsinan siivouksest mul oli sama ongelma mut sit se ratkes eli haet kärryt ja lapion jA älä missään nimessä ota sitä hevoswta pois karsinast sit se toimii


    • ´:D

      Mulla oli vähän aikaa sitten sama ongelma, kunnes luin jostain, että melissan kanssa PITÄÄ puhua, ennen kuin ottaa naulan lattialta. Kokeilin ja sen jälkeen piti vain tehdä kaks juttua. Korjasin sen aidan sitte seuraavalla tasolla :) Aika hassua, että tämmönen pikku juttu ratkasee, mutta juu...

      Tietääkö kukaan neljännen tason (kolmansien kisojen jälkeen) salaisuuksia? Oon löytäny lompakon, vieny melissan lapun johnille ja löytäny melissan maastoradalt tippuneena. Sitten oli vielä se, että comet seiso käytävällä, mutta se ei ollu semmonen "kokonainen" salaisuus :D Niin, että mikähän on se vika salaisuus?

    • annasuss

      Moii!! Kun on löytänyt sen avaimen tallin lattialta,niin mihin se avain menee? Ja sitten se vielä että koska se eläinlääkäri tulee??;) Olkaa joku kiltti ja vastatkaa pian.. Kiitti! ;) ;)

      • ineko-chan

        Uuppaa, elikäs sain tän kyseisen pelin aika vasta.(En tiedä kuinka vanha peli on, mutta tuntuu että se olisi keksitty 200 vuotta sitten0.0 ilmankos peli löytykin alennus myynnistä 3 eurolla! XD)Ja tiedoksi kaikille, että en ole käyttänyt suomi24 keskusteluja ennen, joten tämä saattaa tulla huitsin kukkeliin TT.TT Mutta niihin kysymyksiin!

        1. MITEN PUHELIMELLA VOI SOITTAA?
        itse olen yrittänyt, mutta tulin siihen lopputulokseen, että sillä ei voi soittaa. olenko oikeassa?

        2.OLEN TEHNYT KAUHIANA ASKAREITA TALLISSA, MUTTA 1(joohoh! olen näin alussa vasta!)KILPAILU KUTSUA EI OLE VIELÄKÄÄN TULLUT!
        olen vienyt hevosia tarhoihin,siivonnut lantoja, siivonnut tallin lattiaa, puhunut jhonille, vienyt heiniä...ja kaikkea mahdollista!


        3.OLEN SUORITTANUT KAIKKI RADAT!
        eli tässä pitää ottaa vähän stoppia. Olen mennyt molemmat maastoradat(huom. vain kerran!)
        Ja sen esteradan miljoonasti, mutta siellä taulukossa ei vain näy sitä onnistumisen merkkiä!
        Olen mennyt sen radan nopeassa ajassa tiputtamatta mitään, meinaan, eikö 34,89 riitä?!
        Ja jhon sanoo vain "jatka samaan malliin!"
        mitä pitäisi tehdä?

        4.MITEN VINTILLE/KARTANOON/TOISEEN TALLIIN PÄÄSEE?
        Miulla siinä kartanon kohdalla välkkyy jokin porrasaskelma. oon yrittänyt painaa sitä, mutta mitään ei tapahdu.

        5.ALHPA ON PARHAASSA KUNNOSSA MITÄ VOI OLLA, JOTEN MITEN NIIHIN HELKUTIN KISOIHIN PÄÄSEE?!??!?!?!



        Huh, sainpahan päästää vähän vihaa ilmoille C:
        ja toivottavasti vastaisitte, ja jos aiotte vastata, laittakaa otsikoksi, "vastauksia ineko-chanille .

        Sitteb olisin onnellinen ^o^


        TV INEKO-CHAN


      • sitä vaan.

        Se avain menee tallihuoneen viereiseen laatikkoon. Tai kaappiin , mikä ikinä onkaan :D


      • Vastaaja!
        ineko-chan kirjoitti:

        Uuppaa, elikäs sain tän kyseisen pelin aika vasta.(En tiedä kuinka vanha peli on, mutta tuntuu että se olisi keksitty 200 vuotta sitten0.0 ilmankos peli löytykin alennus myynnistä 3 eurolla! XD)Ja tiedoksi kaikille, että en ole käyttänyt suomi24 keskusteluja ennen, joten tämä saattaa tulla huitsin kukkeliin TT.TT Mutta niihin kysymyksiin!

        1. MITEN PUHELIMELLA VOI SOITTAA?
        itse olen yrittänyt, mutta tulin siihen lopputulokseen, että sillä ei voi soittaa. olenko oikeassa?

        2.OLEN TEHNYT KAUHIANA ASKAREITA TALLISSA, MUTTA 1(joohoh! olen näin alussa vasta!)KILPAILU KUTSUA EI OLE VIELÄKÄÄN TULLUT!
        olen vienyt hevosia tarhoihin,siivonnut lantoja, siivonnut tallin lattiaa, puhunut jhonille, vienyt heiniä...ja kaikkea mahdollista!


        3.OLEN SUORITTANUT KAIKKI RADAT!
        eli tässä pitää ottaa vähän stoppia. Olen mennyt molemmat maastoradat(huom. vain kerran!)
        Ja sen esteradan miljoonasti, mutta siellä taulukossa ei vain näy sitä onnistumisen merkkiä!
        Olen mennyt sen radan nopeassa ajassa tiputtamatta mitään, meinaan, eikö 34,89 riitä?!
        Ja jhon sanoo vain "jatka samaan malliin!"
        mitä pitäisi tehdä?

        4.MITEN VINTILLE/KARTANOON/TOISEEN TALLIIN PÄÄSEE?
        Miulla siinä kartanon kohdalla välkkyy jokin porrasaskelma. oon yrittänyt painaa sitä, mutta mitään ei tapahdu.

        5.ALHPA ON PARHAASSA KUNNOSSA MITÄ VOI OLLA, JOTEN MITEN NIIHIN HELKUTIN KISOIHIN PÄÄSEE?!??!?!?!



        Huh, sainpahan päästää vähän vihaa ilmoille C:
        ja toivottavasti vastaisitte, ja jos aiotte vastata, laittakaa otsikoksi, "vastauksia ineko-chanille .

        Sitteb olisin onnellinen ^o^


        TV INEKO-CHAN

        Oon päässy pelin läpi mutten muista ihan kaikkia kohtia koska kun pääsin sen läpi oli kesä, nyt kohta on joulu, ymmärrät kai? ;D
        1. Muistaakseni puhelimella EI voi soittaa...

        2. Kannattaa tehdä ne asiat mit' Alpha pyytäää sille hetkellä, eli esim tuo lattian lakaisua Alpha ei pyydä. Tiedät näin mitä Alpha pyytää: Menet Alphan luokse, alle tulee kuvia: omena, lapio, tarha/laidun, satula yms.. os jokin vilkkuu se asia pitää sillä hetkellä tehdä (toivottavasti ymmärsit)


        3. en satu muistamaan mitä tein tuossa ohtaa koska olin samassa ongelmassa... sorry

        4.Vintille pääsee kun portaat tulevat painamalla portaista/Vittiluukusta. Toiseen talliin ei pääse. Kartanoon pääsee kun poistat vilkkuvan osan (painamalla sitä) en muista millä. Sen alta löytyy avain. Muistaakseni Jonh sanoo asiasta mutta pääsee sitä ennenkin ottamaan muistaakseni avaimen.

        5. Sinun pitää tehdä myös muita juttuja. Yllä näkyy (muistakseni oikeassa yläkulmassa) kuinka monta ''prosenttia'' tarvitset vielä. Tai ns. Kauan aikaa on vielä. ''Prosentit'' nousevat kun teet asioita jota Alpha ''haluaa''



        Sorry en osaa kattoa koska oot lähettänyt tän et onko vastaus myöhässä. Yritä saada selvää! :))


      • saltskudaa

        se menee kerhohuoneen vieressä olevaan lokerikkoon


    • Etsiväinen ;)

      3 tasosta. Oon korjannu aidan, puhunu lindalle, michaelille, hakenu porkkanat, löytäny naulan, puhunu puhelimessa toimittajalle ja sille toiselle, sitten oon löytäny voiteen ja eläinlääkäri on käyny, ja sitten oon kaikki jutut treenannu ja tehny, ja siivonnu tallin.. mikä puuttuu?

      • Tintuskainen

        Mulla sama probleema, eli yks puuttuu...Siis kaikki ketkä on päässy läpi vastatkaa!


      • etsiväinen ; )
        Tintuskainen kirjoitti:

        Mulla sama probleema, eli yks puuttuu...Siis kaikki ketkä on päässy läpi vastatkaa!

        Luulen et se peli on vaan niin tarkka siitä missä järjestyksessä ne tehtävät tekee.. Mut ei millää jaksais tehä sitä uusiks 5 kertaa >_>''


    • Etsiväinen ;)

      Voide saadaan kaapista, sitä EI TARVITSE/ PYSTY pistämään hevoselle itse. Kun menet ALPHAN karsinaan, ELÄINLÄÄKÄRI on siellä. Eläinlääkäri pistää sitä voidetta alphan jalkoihin, Eikä se Silti katoa taskusta.

      • Susanne110

        Olen voittanut 2 kisaa ja nyt näkyy, että olen tehnyt vain 2/3 salaisuuksista! Voisitteko kertoa kaikki sen tason salaisuudet? Olen jutellut sille Johnille, mutta se vaan viheltelee ja Melissa seisoskelee tarhan luona ja sanoo, että sillä on paljon tekemistä.


    • jullukkaadaaa

      niin oon samaa mieltä ku siihen tulle sellanen ku tulee et et b´voi jatkaa

      • koirafani4ever

        Aina kun yritän pelata tota pelä ni ku oon päässy siit kohast missä se annie tulee kertomaan siit perinnöstään melissalle ja jonhille ni sit tulee joku et virhe alkuperäisessä...
        (...=en muista mikä loppuosa oli.)Jos painaa ok tai x ni se palaa työpöydälle.Jos painaa enter ni ruutu tulee mustaks.Help!!!!!


      • =)
        koirafani4ever kirjoitti:

        Aina kun yritän pelata tota pelä ni ku oon päässy siit kohast missä se annie tulee kertomaan siit perinnöstään melissalle ja jonhille ni sit tulee joku et virhe alkuperäisessä...
        (...=en muista mikä loppuosa oli.)Jos painaa ok tai x ni se palaa työpöydälle.Jos painaa enter ni ruutu tulee mustaks.Help!!!!!

        Hei! Tarvitsisin vähän apua, kun pelaan ruotsinkielistä rosemond hillin perintöä ja olen aika alkvaiheessa ja tuli sellainen, että "mocka melissas stall" mitä siis täytyy tehdä? :DD
        mitä tuo mocka tarkoittaa? ja sit semmonen, et kun löysin sen hevosenkengän, niin pitääkö sille kengälle tehä löytämisen jälkeen vielä jotain?


      • pulla poni
        =) kirjoitti:

        Hei! Tarvitsisin vähän apua, kun pelaan ruotsinkielistä rosemond hillin perintöä ja olen aika alkvaiheessa ja tuli sellainen, että "mocka melissas stall" mitä siis täytyy tehdä? :DD
        mitä tuo mocka tarkoittaa? ja sit semmonen, et kun löysin sen hevosenkengän, niin pitääkö sille kengälle tehä löytämisen jälkeen vielä jotain?

        nii mihi se avain menee ja mikä ihmeen medajongi vastatkaa pian. pliis


      • Ruutu<>
        pulla poni kirjoitti:

        nii mihi se avain menee ja mikä ihmeen medajongi vastatkaa pian. pliis

        Osaisiko kukaan auttaa tässä:
        Kun pelaan kyseistä peliä ruutu kääntyy sivuttain enkä tiedä miten se käännetään(saattaa johtua myös koneesta)Toivottavasti tähän löytyy joku selitys :(


    • hamsteri9

      No sun täytyy kai auttaa Melissaa tai Jonhia.

      • häiritsee vieläkin

        osaisiko kukaan kertoa, mikä sen lopussa olevan biisin nimi on? joskus lapsena tätä on tullut pelattua ja jäi häiritsemään tuo.


    • ????????????????????

      Voiko tuota ladata netistä?

    • Elluq

      Hei. voisko joku auttaa ? oon alottanu vasta ja john käski hakea heinäpaalin mutta miten sen saa siirrettyä ????

    • Tietää kaiken
    • Joku Random

      lolz jotai heppa juttuja NOLOA!! N___N

      et sillee...mikä järki??"iihahaaa olen hevonen" sori vaa mut oon ollu tommone pikku pirpana niiku te ja joudun ikuisesti häpeemään sitä et oon joskus pitäny hevosista N__N HAHA
      just tää ei sit oo mitää asiatonta viestiä vaa täyttä totta.
      ja samoin noi susi jutut tos toises keskustelus. siis joskus vaan tekee mieli mennä keskelle kaupunkia huutamaan kurkku suorana taivaalle että MIKSI!!!!?!?!?! miksi joku on tehny näin turhia keskusteluita.....IKINÄ!?!!?!! TÄYSIN NAURETTAVAA,LAPSELLISTA ja TYHMÄÄ!!!!!!!

      ps miettikääpä vähän oikeesti mitä te pelaatte...OIKEESTI

      • asdasdasf

        Kyseisessä pelissä ei esitetä hevosta.

        Mene sinä pissistelemään ES-päissäsi johonkin muualle.


      • Mikä ongelma

        Eiks ihmiset saa pelaa mitä haluu ilma sun puuttumist. Et mee vaik jonnekki muualle määräilee ja puuttumaa toisten asioihi. Mitäpä jos sä oot alottanu jostai keskustelun ja meki vaa tullaa ja ollaa sillee: Tosi noloo TÄUSIN NAURETTAVAA,LAPSELLISTA JA TYHMÄÄ!!!!!!!!



        SE ON MEIJÄN MIELIPIDE JOTEN ÄLÄ PUUTU!!!!!!!!


    • Joku Random

      SIIS HEPPAPELEJÄ!!!!HERÄTKÄÄ!!!!! KUINKA VANHOJA TE OOTTE?? jotai 8 vuotiaisia skidejä?!?!???!??!?!?!?!

      et oikeesti jos joku teist on yli 9........................ mä itken...

      • asdsd

        Sinä kuulostatkin tosi kypsältä. :D


    • lollipop34343434

      Voiks joku kertoo mikä tää peli on pliiss???

    • Onn huono siinä

      Ääk oon siinä että miten voi nousta hepanselkään ja taluttaa?

    • b

      ääää... oon aika alussa ja tos pelis ei meinaa tapahtuu mitäääään.. siis noi ihmejutut on 77.. ja niitä ei tuu vaik mitä kokeilisin.. mist niit sais. ja milloi täs tapahtuu jotaki _:D

    • Onko...

      Onko jollain muulla tätä samaa ongelmaa, kun pääsen ekasta kisasta läpi niin sitten kun meen toiseenn löydän kaikki tapahtumat ja silee harjoittelen kauheest niin saan sen kirjee ja pääsen esteille niinku rataa niin sit se tilttaa!!??

    • Ellen --

      Hmm, mulla tilttaa AINA kun olen kakkoskisoissa, ja suorittanut esteradan. Tulee sellainen " An exception occurred in the "main thread", at adress 774b2bb6 " ja se lievästisanottuna ketuttaa.. Kukaan pystynyt korjaamaan sen tai tietää miten sen saa toimimaan? D:

      • Poo

        Mulla on ihan sama ongelma =( Vanhemmilla koneilla toimi peli normaalisti vikoihin kisoihin asti, mut näil uusil stoppaa aina kakkoskisois


    • Ei minkään osaaja!!

      Auttakaaaaaaaa!!!
      mää en osaa antaa hevoselle omenaa!


      NOLOA!

    • -.-

      oon läpäissyt toiseksi viimeisen kilpailun läpi.. sitten tulee tehtävä että pitää ne numerot löytää polulta. se on ok. sitten pitää menn' ullakolle lukee se pvkirja.. pitäiskö annien puhuu siinä lopuks jtn ku se on lukenut sen? ja mitä sen jälkeen? 2/3 tehtävää tehty.. mitä sitten?!
      APUJA!

    • b

      mulla ilmoittaa toisien kilpailuiden esteosuuden jälkeen:
      an exception occured in the "main thread" at adress 777fdele

      ja kun painaa ok niin kaikki vaan menee mustaks

      osaisko joku vaa jelppii

    • AUTTAAKAA

      moi voiko siinä ostaa hevosia? oon hoitanut/ratsastanut Rocyllä, Alphalla Ja cometilla. mut On aika hassu ongelma siis kun siivoon karsinan niin, ja vien pipanat niin en mahu enää ovesta sisälle ja joudun alottaa alusta kerta toisensa jälkeen

      • Mä ehkä osaan:)

        Eli onko se hevonen siinä keskellä karsinaa nii siirrä se sillee sinne enemmä pois siit oviaukon eest. VASTAA JOS TAJUSIN JOTAIN VÄÄRIN


    • :(((((((((((

      Mulle ilmoittaa aina toisen tason esteosuuden jälkeen:
      *********
      ja sitte siinä lukee jtn hitsin juttua alla...En oo päässy siitä eteenpäin

    • En osaa:(

      Voisko joku auttaa mä oon ihan tyhmä tyyppi ku en ees osaa antaa sitä omenaa sille hevosella:( Voisko joku auttaa mua?????

    • surgu

      Jos tulee semmonen ilmotus toisien kilpailuiden esteosuuden jälkeen ni ei voi mittään. Levy ei vaan enää sovi sellaiselle koneelle. Nykykoneet ovat liian moderneja näille vanhemmille peleille.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.

      Onko kenellekään yllätys?
      Perussuomalaiset
      177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe