Onko kukaan käynyt enkelienergiahoidossa? Minkälaista se on? Mihin vaivaan siitä on apua? Kertokaa kokemuksia uteliaalle.
enkelienergiahoito
7
2203
Vastaukset
- puntari
Taitaa olla taas joku versio healing- tai reikihoidosta. Joku haluaa luoda oman versionsa ja panna lusikkansa soppaan. Nää on valitettavan usein niitä "hengen" tuotteita, joilla ehkäpä ihan tahattomasti sotketaan asioita. Valitettavasti nämä ihmiset uskovat itsekin asiaansa, ovat vain syystä tai toisesta joutuneet jonkin hallusinaation valtaan.
- Paskainen Sika
Taitaapa olla varsinaista hömppää niin kuin nämä uskomushoidot yleensäkin.
- vaihtoehto dr
Nimitettiinpä sitä 5v. suunnitelmatalousenergiaksi (dr komarov) vs. pyhä pietarienergiaksi saint maria.
Pitkän koulutusjakson loppupäässä pääsin tuntemaan, että hengitysilmassamme on
parantavaa energiaa.
Olen saanut tuta, että mestarien wanha tieto on on osoittautunut todeksi.
Tämä on iso optio tavalliselle kuolevaiselle.- Warmanako
...ja se on universaali totuus. Mitä mistä saitte optioita ja kuinka paljon? Saakelin riistäjäherrat.
- jj.jokinen
Kaikilla on ainakin kaksi suojelusenkeliä, hiljentymällä ja kutsumalla heitä vaikeissa kysymyksissä saa kontaktia enkeleihin.
Enkeli etymologia ev.lut kristillisyys (kuollut veljeni toisesta maasta) sanansaattaja elämän ja kuoleman välillä. varoittaa ja suojelee vaarallisissa tilanteissa. EI varsinaisesti paranna sairauksia tai melankoliaa. kontaktin luotuaan saa kyllä rakkautta ja voimaa joka helpottaa suruun. Piirtämällä oman enkelin näet hänet. Enkelien energia on oman itsesi energiaa jota syö v-tyypit tai elämä, paskasta kun eroon pääsee niin on vaivatonta kulkea. - ksltl
jep kokemusta on.Itse kävin enkeliportti hoitajalla ja kyseessä on tosiaan ihan oma hoitonsa.Siinä hoitaja saa opastausta enkeleiltä ja siinä hoidossa kehosta poistetaan entiteettejä eli jokaisen auraan jääneitä riippahenkiä poistetaan.Jonka jälkeen elämä helpottuu monella tavalla.Myös muitakin tukoksia poistetaan kehosta.Itse koin hoidon oikein hyvänä.
Sitten toinen on tämä enkelienergia hoito jo saa nykyään kanssa jo monista paikoista.Itse en ole kyseistä hoitoa kokeillut ,mutta äitini kyllä on.Hän on tai sanottakoon oli todella skeptinen näitä tälläsiä hoitoja kohtaan,mutta olipas toinen ääni kellossa kun oli hoidossa käynyt.
Kyse ei ole mistään reikistä vaan se on ihan oma juttunsa.Tässä enkelienergihoidossa on ihan omat energiansa ja muutenkin hoidon kulku on erillainen kun reikissä ja enkeliportti hoidossa.
Äitini oli hoidosta todella otettu .Ja suosittelee sitä nyt kaikille.
Hih taidanpa itsekin hilpaista kyseisen hoitajan luo.- rakkausenergiaa
Kiva kuulla positiivista palautetta,tai itseasiassa en ole kuullut kenenkään edes moittivan ketkä ovat todella käyneet energiahoidossa.
Teen itse hoitoja,reikiä,healingia ja karunaa opiskelen=)Ja tämä enkelienergia alkoi kiinnostamaan yhtäkkiä,haluaisinkin ottaa enkelit enemmän hoitoon mukaan,tosin kyllähän he ovat olleetkin jo aikaisemmin mutta että hiukan intensiivisemmin.Koska onhan enkelien energian laatukin jo todella ihanaa ja lempeää=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373655Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak812658- 351728
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801670- 281497
- 151465
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231454- 281438