BMW-kuskit säälittäviä

lippispäitä?

Näyttää olevan Civic Type R bemarikuskeille punainen vaate. Tänään kiihdytin rampista motarille. Yks bemari jäi siinä kiihytyksessä jalkoihin. Taustapeilistä kattelin, kun penaalikuski kuula punaisena lähti jahtaamaan. Siinä ei paljoa liikennesäännöt enää painaneet. Ohituksia oikealta ja muuta pujottelua. Sen jälkeen ihan takapuskuriin kiinni. Ei voinu muuta ku nauraa...

34

5243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voit

      sitten kertoa meille miten itse käyttäydyt kun häviät kiihdyttelyssä?

      • sentään

        Pojat,pojat.Eihän toisten turvallisuudella saa
        leikkiä.


    • Viitosella ajelen

      Moi

      Ainakaan mua ei innosta vähääkään mitkään kiihdyttelijäteinit Hondillaan tms. Tulen rampilta sopivaan väliin nätisti ja rauhallisesti. Jos joku haluaa kiihdytellä Japsikinnerillään, niin että senkun vaan, kunhan ei vaaranna muuta liikennettä.
      Ajelen Bemullani omaan rauhalliseen tahtiin, äänettömästi ja mukavasti.

      Mua ei tosiaankaan kiinnosta montako kymmenystä paremmin joku Kiinankippo on saatu parin vuoden aikana kiihtymään. Enemmän kiinnostaa miten ihmiset käyttäytyvät liikenteessä. Malttia, please! Ei joka paikkaa VOI olla niin kova kiire.
      Eli Terveisiä sillekin eräälle valkoisen diesel-farmarivolvon kuskille: lähde puolituntia aikaisemmin kotoa, niin ei siten tarvii leikkiä formulakuskia tuolla liikenteessä!

      • mieltä

        Olen samaa mieltä.Mitä ihmeen merkitystä sillä
        on,jos joku talla pohjassa menee ja kiihdyttelee
        muutamaa sekunttia nopeammin.Arvostan hyvää
        liikenne käyttäytymistä.
        Sitäpaitsi netistä näkee paljon turvallisemmin
        jokaisen automerkin kiihtyvyystaulukot.


      • että...
        mieltä kirjoitti:

        Olen samaa mieltä.Mitä ihmeen merkitystä sillä
        on,jos joku talla pohjassa menee ja kiihdyttelee
        muutamaa sekunttia nopeammin.Arvostan hyvää
        liikenne käyttäytymistä.
        Sitäpaitsi netistä näkee paljon turvallisemmin
        jokaisen automerkin kiihtyvyystaulukot.

        kiihdytin talla pohjassa? Mitä, häh?

        Kiihdytykseni oli suht normaali moottoritielle liittyminen. Ripeä mutta normaali. Tuo riitti bemarikuskille herneen nenään vetämiseksi. Suurin käyttämäni nopeus oli nopeusrajoitus 10km/h. Joten se siitä omasta kaahailustani. Se tässä naurattaakin, että normaaliajollakin saa Type R:llä bemarikuskin jakamattoman huomion. Onko bemarikuskeilla joku näyttämisen halu ja pätemisen tarve vai mistä oli kysymys?


      • ottakaa iisisti
        että... kirjoitti:

        kiihdytin talla pohjassa? Mitä, häh?

        Kiihdytykseni oli suht normaali moottoritielle liittyminen. Ripeä mutta normaali. Tuo riitti bemarikuskille herneen nenään vetämiseksi. Suurin käyttämäni nopeus oli nopeusrajoitus 10km/h. Joten se siitä omasta kaahailustani. Se tässä naurattaakin, että normaaliajollakin saa Type R:llä bemarikuskin jakamattoman huomion. Onko bemarikuskeilla joku näyttämisen halu ja pätemisen tarve vai mistä oli kysymys?

        Moi vaan

        Ainakaan minulle ei ole yhtään mitään merkitystä, millä autolla joku muu ajaa, kunhan ajaa liikennesääntöjen ja hyvien tapojen mukaisesti ja muun liikenteen huomioiden.
        Liikenteessä on aina niitäkin jotka vetävät herneet nenuun pienimmistäkin asioista. Mutta se on vain heidän oma ongelmansa....



        Terveisin
        Eräs Bemukuski


      • 325
        että... kirjoitti:

        kiihdytin talla pohjassa? Mitä, häh?

        Kiihdytykseni oli suht normaali moottoritielle liittyminen. Ripeä mutta normaali. Tuo riitti bemarikuskille herneen nenään vetämiseksi. Suurin käyttämäni nopeus oli nopeusrajoitus 10km/h. Joten se siitä omasta kaahailustani. Se tässä naurattaakin, että normaaliajollakin saa Type R:llä bemarikuskin jakamattoman huomion. Onko bemarikuskeilla joku näyttämisen halu ja pätemisen tarve vai mistä oli kysymys?

        Turha mitään ryhmää on arvioida yksittäisen kuskin perusteella. Tiedän ihmisiä jotka ajaa bemareilla kovaa, mutta en mä ainakaan itse viitsisi mitään 200km/h Suomessa kaahailla.

        Kuulostaa vähän oudolta toi että se bemari alkoi ajamaan sun takapuskurissa kiinni, miksei menny ohi? Niinhän ne kaahaajat nimittäin tekee että ajaa vierelle ärsyttämään ja sitten kiihdyttää karkuun : )

        Btw, kyllä civic voi kiihtyä kovaa, mutta eiköhän se yhtä paljon johdu pienestä koosta kuin tehoista.


      • ------------
        325 kirjoitti:

        Turha mitään ryhmää on arvioida yksittäisen kuskin perusteella. Tiedän ihmisiä jotka ajaa bemareilla kovaa, mutta en mä ainakaan itse viitsisi mitään 200km/h Suomessa kaahailla.

        Kuulostaa vähän oudolta toi että se bemari alkoi ajamaan sun takapuskurissa kiinni, miksei menny ohi? Niinhän ne kaahaajat nimittäin tekee että ajaa vierelle ärsyttämään ja sitten kiihdyttää karkuun : )

        Btw, kyllä civic voi kiihtyä kovaa, mutta eiköhän se yhtä paljon johdu pienestä koosta kuin tehoista.

        riisikinnerikuskille kovaa ( -7 sekkaa ja huiput hikiseen 230 km/h) on perus kunnollisella bemulla ajavalle hitaasti(mun bemulla -5 sekkaa ja huiput rajoitettuns 250 km/h).

        Eli ei oot tarvetta provosoitua kiinanihmeiden yrityksistä kun tietää että on oikeasti suorituskykyinen laatu-auto alla.


      • en lähde leikkiin mukaan...
        ------------ kirjoitti:

        riisikinnerikuskille kovaa ( -7 sekkaa ja huiput hikiseen 230 km/h) on perus kunnollisella bemulla ajavalle hitaasti(mun bemulla -5 sekkaa ja huiput rajoitettuns 250 km/h).

        Eli ei oot tarvetta provosoitua kiinanihmeiden yrityksistä kun tietää että on oikeasti suorituskykyinen laatu-auto alla.

        mutta pakko mainita silti, että jos sulla on huippunopeus 250km/h, niin jäät kyllä bemarillasi jälkeen. 0-100km/h voit vielä perässä pysyäkin. Tervetuloa radalle kokeilemaan, normaalissa liikenteessä ajetaan rauhallisesti.

        T. CTR: varttimaili 12,9s @ 179km/h


      • CBR
        en lähde leikkiin mukaan... kirjoitti:

        mutta pakko mainita silti, että jos sulla on huippunopeus 250km/h, niin jäät kyllä bemarillasi jälkeen. 0-100km/h voit vielä perässä pysyäkin. Tervetuloa radalle kokeilemaan, normaalissa liikenteessä ajetaan rauhallisesti.

        T. CTR: varttimaili 12,9s @ 179km/h

        Ei kannata tuollaisilla korkeilla 12 s ajoilla paljoa uhota. Katu autot yleensä on kohtuullisen hitaita radalla ja stripillä.

        Jos kiire on niin pitää lähteä prätkällä!


      • toi...
        CBR kirjoitti:

        Ei kannata tuollaisilla korkeilla 12 s ajoilla paljoa uhota. Katu autot yleensä on kohtuullisen hitaita radalla ja stripillä.

        Jos kiire on niin pitää lähteä prätkällä!

        nyt mikään älytön tykki ole, mutta riittää toki kotitarpeiksi.


      • CBR
        toi... kirjoitti:

        nyt mikään älytön tykki ole, mutta riittää toki kotitarpeiksi.

        Voimaton tuo Typerä on. Tehoa on kohtuullisesti, mutta sekin onnettoman kapealla kierrosalueella.

        Kotitarpeiksihan riittää vanha 200D Mersukin joten turha tulla tänne Elvistelmään jollain Kiinalaisella riisikupilla.


      • olevan sulle
        CBR kirjoitti:

        Voimaton tuo Typerä on. Tehoa on kohtuullisesti, mutta sekin onnettoman kapealla kierrosalueella.

        Kotitarpeiksihan riittää vanha 200D Mersukin joten turha tulla tänne Elvistelmään jollain Kiinalaisella riisikupilla.

        jotenkin kovin henkilökohtainen. Noinko pahasti jäit jälkeen saksantuliaisellasi?


    • Onko mitään linkkiä, että tietäis mikä se tuollainen Type Är on? Kuljettaja taitaa olla Type Rä?

      Ei mulla oo bemariakaan, mutta en ole koskaan nähnyt yhtään type ärrää joten lienee kovin harvinainen tai kovin tavanomaisen näköinen?

      Linkkiä, niin osaan varautua mukuloiden koheltamiseen.


      Master Eq

      • vanha mersu

        neljäpyörää ja kova meteli.
        Säälintunne kasvaa kun sellaisen näkee.


    • tuc

      Ei voi muuta kuin nauraa jollekin, joka ostaa jonkun Typer Rä:n.

      Oikeastaan en ole ikinä nähnyt yhtään Type-R-kuskia ilman lippistä. Onkohan tullut katsottua liikaa 2 Fast 2 Furioussia tai jotain vastaavaa?

      Itselläni on turboahdettu keskimoottorinen avoauto, eikä voisi kyllä yhtään kiinnostaa muiden kiihdyttely. Itse kiihdyttelen nopeusrajoitusten puitteissa tasan omaksi iloksen, en kenenkään muiden. Kovaa voi ajaa Saksassa jos sinne eksyy.

      • Tehoa Riittävästi

        Eihän Suomessa voi ajaa oikeasti kovaa kuin radalla ja näin on myös useimmissa muissakin maissa. Itsellä tuplaturbolla varustettu 2.5L baijerilainen ja tehoa ON, eri asia sitten onko siinäkään mitään järkeä, mutta ei ole myöskään tarvetta ollut kenellekään alkaa näyttämään mitään. Saksassa kuitenkin käytiin ajamassa, hyvin kulki.


    • lippis 2

      kaksi lippistä päässä toisessa lippa etee ja toisessa lippa taakse, että semmosia ne type rä poijat on ja lisäksi ovat kovia poikia ajamaan kilpaa liikenteessä. Ovat aina haastamassa kun ajelen vanhalla 328 i bemarilla rajoitusten mukaisesti

      • näyttää ihan siltä,

        kuin nyt olisi osuttu bemarikuskien arkaan paikkaan!!


      • kannattais
        näyttää ihan siltä, kirjoitti:

        kuin nyt olisi osuttu bemarikuskien arkaan paikkaan!!

        odottaa, että korvantaukset on ensin kuivuneet ennenkuin kirjoittelette tänne miesten palstalle.


    • Combi Coupé

      Entäs MB-kuskit? Itse ajelin M5:lla Turun moottoritielle, ohittaen muut ja kiihdyttäen ripeästi matkanopeuteen. Myönnetään auliisti, että se kerkesi menemään 140 km/h asti. Mutta perässä oli koko ajan joku 90-luvun alun S-sarjan mersu, joka kuvitteli ilmeisesti kisaavansa ja kiihdytys jatkoi pitkään sen jälkeen kun menin takaisin oikealle kaistalle antaen tietä kiireisemmälle.

      Lippalakkia ei ole, mutta toisaalta, ei viitsinyt laittaa kaasua pohjaankaan kun moottoriöljyt eivät olleet siinä min. 82°C -kohdalla. Se mikä itsellä vain tuli jälkeenpäin mieleen; entä jos olisi juuri silloin ajanut tutkaan? Tai vielä pahempaa, johonkin toiseen autoon?

      • Ei se mesekuski sinun kanssasi kisaillut. Olet niin itsekeskeinen, että luulet muita autoilijoita "kilpailijoiksi".

        Kyseisellä kuljettajalla oli kiire jonka johdosta hän ajoi suurella ylinopeudella. Sinä vain olit hetken tulppana hänen edessän, mutta siirryit sitten lopulta oikealle kaistalle.

        Hän tuskin huomasi sinun olemassaoloasi muusta, kuin kaistan tukkimisesta johtuen. Mersumiehiä eivät pemarit kiinnosta.

        Älä siis kuvittele, että kovaa ajavat ihmiset tekevät niin sinun vuoksesi. Oikeasti sinua ei noteeraa kukaan.


        Master Eq


      • hhoh

        Kerrankin näen kypsästi ajattelevan BMW-kuskin. Viittaan tällä nimimerkkiin "Combi Coupé".

        Eli "onko kaikki bemarikuskit lippispäitä?" -myytti näyttääkin saavan statuksen "BUSTED"!


    • ahtopaineellinen

      Samaan ilmiöön olen huomannut, jos ohittaa pemari kuskin, niin kohta ollaan takapuskurissa kiinni, vaikka edessä ois tyhjä tie. Ne ei taida käsittää, että jotkut autot voi nostaa nopeutta 80 -> 140 km/h todella nopeasti.

    • kaikkiko??

      tarkoitatko siis jos jollain on bemari peffan alla niin on säälittävä? Etkö ikinä nähnyt ketään joka ajaisi BEMARILLA asiallisesti? Tuu katsomaan vaikka meille...

      • vaan

        kysyin. Sen takia otsikon/nimimerkin perässä on kysymysmerkki. ;)


    • törppöjä löytyy joka lähtöön

      Saipahan tämä "Civic Type R"- kuski ilmoittaa omistavansa kyseisen auton. Mikä tuommoinen muuten on? Varmaan joku japanilainen ritsa?
      Eiköhän kaikilla nykyisillä autoilla pääse sen verran, että saa kortin kuivumaan. Järki mukaan liikenteeseen auton merkistä riippumatta!

    • diesel 105hv

      nimittäin se 518 bemari meni ohi susta ulkokautta kun katselit sitä pelkääjän peiliä ja minä jäin audin dieselilläni (105hv) siihen sinun puskuriin roikkumaan kun sininen savu joka tuprusi pakoputkestasi peitti näkyvyyden....

      pahoittelen että ajoin niin lähellä mutta voisitko käyttää sumuvaloa vaikka kun kiihdytät niin perässä tulijat ei "pukkaa", kiitos ja pahoitteluni.

      t:vaari 94v.

    • kuninkaiden puolesta

      Voi poloista poikaa! Niin söpö ja kaikkee.. Kertomasi perusteella juurikin civic on sinun auto. Et ikävä kyllä kuulu kuninkaiden joukkoon ja kohtaloksesi nyt sitten jää civaricivic.

      Kyllä meillä bemaristeilla on suuri vastuu automaailmassa pohjolan perukoilla. Poliisit kyttää, muut haastaa kisaan, kateelliset katseet ja potkitut sivupeilit on tuttua, kaikki haukkuu kuinka bemu on kullin jatke (mutta silti itsekin hakee bemun saksasta) yms yms...
      Mutta oikeestaan me bemarimiehet ollaan teiden kuninkaita, sillä kateus aiheuttaa kaikkia noita yllämainittuja asioita. Kateudella on suomessa valtavat voimavarat ja siitä me kuninkaat kärsitään mutta ei sen väliä, kyllä me se kestetään
      -bemaristi-

    • mielipide.

      Toi kuulostaa niin tutulta. Bemarikuskit on kaikista innokkaimpia takapuskuriin liimautujia. No, tommosissa tilanteissa vähän kaasua, ni ei tarvi enää bemaria kauaa katella.

      t. Subaru WRX STi

      • teitä lapsia

        mullapa on isin ostaman bmw xsti wrx twinturbo intecooler kertaa kaks ja kun paina kaasu pedaalia ni kyl häviiitte mulle niin ja mulla on kylän komein putken pää...hakekaa lääkitys lääkäriltä pennut


      • Parempi nasta taulussa kuin...

        jonkun tuho?
        Sti:tä on vähän liikenteessä. Mutta melkein aina kun semmoisen näen, kuski ajaa kuin Teuvo!


    • olen säälittävä

      bemarikuski, säälin muilla merkeillä ajavia. voi voi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      325
      3203
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      223
      1994
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1427
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      284
      1243
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      1001
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe