tässä vaan semmoista asiaa koitan selvitellä, että jos hommaan kytkypuhelimen, joka _ei_ ole sim-lukittu, niin eikö siihen puhelimeen voi silloin laittaa minkä tahansa toisen sim kortin ?
esimerkkinä; hommaan saunalahdelta kytkykauppana ei sim-lukitun Nokia E61 puhelimen peruspaketilla - 17€kk. Päätän kuitenkin käyttää vanhan liittymääni simiä, (esim saunalahti Tekstari,) puhelimessa.
Onnistuisiko moinen ilman mitään ongelmia?
toivottavasti joku ymmärtää mitä meinaan ja osaa auttaa asiassa :D kitosh jo etukäteen !
kytky -> eri sim
supermäni
3
901
Vastaukset
- siinä__
Saunalahden puhelimissa toimii "saunalahden ja elisan" sim-kortit ainakin kaikki.
Sonera ja dna on niistä pois-suljettu.- Nuka82
Keskustelun aloittaja oli ottanut puhelimen jossa lukee 'ei sim-lukittu'. Tietenkään näitä sim-rajoituksia ei siinä silloin ole ollenkaan.
Sauniksella on puhelimia joissa ei ole ollenkaan rajoituksia, ja puhelimia joissa toimii vain Saunis ja Elisa.
- K.O.Keiltu
Mulla on tuo E61 ja pelittää Soneralla ihan täysillä.
Kannattaa kyllä laskea, mihin käyttöön luurin tarvii. Vai kannattaako ostaa normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652