tässä vaan semmoista asiaa koitan selvitellä, että jos hommaan kytkypuhelimen, joka _ei_ ole sim-lukittu, niin eikö siihen puhelimeen voi silloin laittaa minkä tahansa toisen sim kortin ?
esimerkkinä; hommaan saunalahdelta kytkykauppana ei sim-lukitun Nokia E61 puhelimen peruspaketilla - 17€kk. Päätän kuitenkin käyttää vanhan liittymääni simiä, (esim saunalahti Tekstari,) puhelimessa.
Onnistuisiko moinen ilman mitään ongelmia?
toivottavasti joku ymmärtää mitä meinaan ja osaa auttaa asiassa :D kitosh jo etukäteen !
kytky -> eri sim
supermäni
3
915
Vastaukset
- siinä__
Saunalahden puhelimissa toimii "saunalahden ja elisan" sim-kortit ainakin kaikki.
Sonera ja dna on niistä pois-suljettu.- Nuka82
Keskustelun aloittaja oli ottanut puhelimen jossa lukee 'ei sim-lukittu'. Tietenkään näitä sim-rajoituksia ei siinä silloin ole ollenkaan.
Sauniksella on puhelimia joissa ei ole ollenkaan rajoituksia, ja puhelimia joissa toimii vain Saunis ja Elisa.
- K.O.Keiltu
Mulla on tuo E61 ja pelittää Soneralla ihan täysillä.
Kannattaa kyllä laskea, mihin käyttöön luurin tarvii. Vai kannattaako ostaa normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855412Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423591Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611936Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2921769- 471606
- 951427
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81322