Meille syntyi rv 35+2

Alta 2kg

Meille syntyi viime viikolla pieni poika, rv 35 2, 45cm ja paino karvan vajaa 2kg. Minä pääsin kotia muutama päivä sitten, poika on vielä sairaalassa. Olipahan kokemus.

Tuli vakava raskausmyrkytys. Huh. No, nyt ollaan kumpikin parempaan päin, mutta toipilashan olen vielä itsekin, vielä lääkitykset menossa.

Kunhan poika oppii syömään niin saadaan hänet kotia. Kunpa malttaisi odottaa!

5

1872

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isosti iloa lapsesta

Teille tuoreille pienen vanhemmille.

• koko perheelle!

Kyllä vaan voi olla eri kokoisia nuo 35-viikkoiset.
      Meidän tytär syntyi rv 35 3, painoi 3530g.
      Poika syntyi rv 35 4, painoi 3150g.

• :-)

Paljon Onnea ja Iloa Teidän perheeseen!

• pöpöliini

Onneksi Olkoon!Meillä tyttö syntyi rv35 4 ,painoi myös hieman alle 2kg, oli vajaan 3viikkoa sairaalassa opettelemassa syömistä ennenkuin pääsi kotiin. Kokemuksena tämä äkillinen syntymä ja vauvan sairaalan jäänti oli itselleni aika ikävä, mutta kun kullanmurun sai kotiin kaikki alkoi rullaamaan. Nyt ikää 10kk ja erittäin touhukas pakkaus:)
      Jaksamista teille!!!!

• alkup.

No nyt saatiin poika kotia. Paino noussut pari sataa grammaa ja pituuttakin tullut sentti. 3 vkoa kului sairaalassa. Ihanaa kun ollaan kotona:) kiitokset onnittelijoille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      806
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      531
      749
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      75
      674
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe