Eli siis, olen sairastanut tässä noin viikon flunssaa. Toinen silmäni alkoi toissapäivänä verestämään ja kun aamulla heräsin, silmä oli muurautunut umpeen rähmää. Sama eilen ja tänään aamulla. Silmän punoitus on kuitenkin häviämään päin.
Lääkäri antoi eilen reseptin silmätippoihin ja kehotti hakemaan huomenna (eli siis tänään) jos rähmintä ja punoitus jatkuu. Sanoi myös, että voi kuulua tähän virukseen tuo silmän oirehdinta.
Mietinkin tässä vaan, että kun silmä on tosiaan paranemaan päin tuon punoituksen suhteen, kannattaako niitä silmätippoja hakea ollenkaan? Onko siitä jotain vaaraa jos antaa silmätulehduksen parantua itsekseen?
Hoitamaton silmätulehdus
apua kaipaava
2
3160
Vastaukset
- ne tipat
mulla yltyi ja kesti 1,5 kk......
lopuksi leikattiin luomeen alapuolelle viilto ja joka jätettiin auki niin että skeida valui silmään ja josta mätä tuli sitten pois.
Voin kertoa että maailmassa on mieltäylentäviäkin asioita, silmäleikkaus ei kuulu niihin..... - *Blink*
Vaikka tulehdus olisi jo parantunut, tippoja täytyy silti käyttää vielä pari-kolme päivää riippuen lääkkeestä! Näin mulle on opetettu. Älä ota riskiä, kyse on näöstäsi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840