mut kummiski kone ei lähde kunolla päälle..saan sen niin päälle että otan virtajohon powerista pois ja laitan uudestaa ja sit heti laitan päälle...yleensä vaan tuulettimet pyörähtää ja kone sammuu..mut noin 10 kerralla se lähtee päälle..huonosti selitetty mutta kaikki johot oon kattonu mut se ei vaan jaksaa lähtä päälle
poweri ei ole
5
264
Vastaukset
Tuo nyt voi olla mikä tahansa.Yleensä hieman helpompi vastata jos nyt edes tietokoneen osat selvillä.
Kone on toiminut tähän asti?Eli milloin tuo ilmennyt?- WilleHeikki
siltä, että se poweri on sittenkin rikki.
Elkot kun kuivahtaa powerista, niin oireilee suunnilleen tuolla tavalla.- ...................
asensin uuden emolevyn..sen jälkee ei lähe päälle..kokeilin myös toista poweria ja sillä sama juttu..eli aika jännä juttu...tuntuu että lähtee paremmin päälle ku nitkuttaa sitä johtoo siellä powerissa ja sit äkkiä painaa virtanappia..ja sit jos antaa koneen olla 5 min rauhassa ja sit koittaa ni tuulettimet pyörähtää enemmän..jos koko ajan yrittää pistää päälle niin tuulettimet ei anna mitään elonmerkkejä..ja tosiaa ainoo tapa saada kone päälle että käyttää powerin johtoo pois ja pistää paikoillee ja tota toistaa jonku aikaa
- kuulostaa
................... kirjoitti:
asensin uuden emolevyn..sen jälkee ei lähe päälle..kokeilin myös toista poweria ja sillä sama juttu..eli aika jännä juttu...tuntuu että lähtee paremmin päälle ku nitkuttaa sitä johtoo siellä powerissa ja sit äkkiä painaa virtanappia..ja sit jos antaa koneen olla 5 min rauhassa ja sit koittaa ni tuulettimet pyörähtää enemmän..jos koko ajan yrittää pistää päälle niin tuulettimet ei anna mitään elonmerkkejä..ja tosiaa ainoo tapa saada kone päälle että käyttää powerin johtoo pois ja pistää paikoillee ja tota toistaa jonku aikaa
kontaktivialta,ei vaan yhdistä.Tarkista vielä virtanapilta emolle menevät piuhat ja voit VAROVASTI vääntää hieman liitinpiikkejä.Virtahan on se PWR.
- ................
kuulostaa kirjoitti:
kontaktivialta,ei vaan yhdistä.Tarkista vielä virtanapilta emolle menevät piuhat ja voit VAROVASTI vääntää hieman liitinpiikkejä.Virtahan on se PWR.
joo niin sen täytyy olla liitin vika....pitää kokeilla kun menen kotia..kiitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511