Olen huomannut jännän ilmiön , jonka monet ystäväni huomanneet ympäristöään tarkkaavaisempina paljon aikaisemmin , että eronneella miehellä USEIN (ei aina) kova hoppu löytää heti uusi puoliso. Ei ehdi seurustella ja tutustua,kun pitäisi jo päästä pakin pakeille. Mistä se voisi johtua....??????????? Pelkoa yksinjäämisestä vai miehisyyden todistelusta myös muulla alueella kuin sängyssä...... kummaa peliä.
Myönnän,että Tompan aloitus laittoi minut tekemään tämän aloituksen , mutta olen aidosti kiinnostunut ja vastaanotan mielelläni kaikenlaisia mielipiteitä.
Eronneet miehet.
134
5146
Vastaukset
- ei pakin ;)))))
T. kirjoitustaidoton .
- tomppa2006
...asian joka pitää paikkansa. Eronneet miehet hakevat tosi nopeasti uuden kaverin, varsinkin jos mies on se jätetty osapuoli. Luulen miehen todistelevan jotenkin entiselle naiselleen, että minä kyllä kelpaan muillekin...
Minulla ei ole omakohtaista kokemusta asiasta, mutta naimisissa olevana toiseksi syyksi tiedän, että naimisissa on mukava olla. Jos joku asia tulee sotkemaan avioliittoa, haetaan uusi kaveri ja yritetään uudelleen...- Melkein "uhri"
Jollain miehellä on sentään muna* pohtia asiaa tuolta kantilta. Tuon on pakko olla totta.
Kun sanon hepulle,että liian aikaista niin vakavaan suhteeseen jne. , minä olen sitten pelkuri.... huh huh. Täytyy pitää järki päässä eikös vaan ?
Uskon,kun sanot,että naimisissa on mukava olla , mutta mukavuus-syistä en vaimoksi ala,tai ainakaan korvaamaan juuri menetettyä emäntää. :/ - DoeJohn
Melkein "uhri" kirjoitti:
Jollain miehellä on sentään muna* pohtia asiaa tuolta kantilta. Tuon on pakko olla totta.
Kun sanon hepulle,että liian aikaista niin vakavaan suhteeseen jne. , minä olen sitten pelkuri.... huh huh. Täytyy pitää järki päässä eikös vaan ?
Uskon,kun sanot,että naimisissa on mukava olla , mutta mukavuus-syistä en vaimoksi ala,tai ainakaan korvaamaan juuri menetettyä emäntää. :/ollut viimeisen kahden vuoden aikana omassa liitossa jutut välistä aika riitaisaa ja myrskyistä. Tullut ajateltua vakavissaan kanssa eroamista ja asiasta juteltu muutamia kertoja päälikön kanssa. Itse olen aina ajatellut, ett jos tulis ero, niin en vähään aikaan pörräis mitenkään ihmeesti vaan katselisin rauhassa mitä elämä tuo eteeni. Itse tunnen muutaman tuollaisen eronneen miehen, joka on käyttäytynyt tuolleen kiireen kanssa.
Nyt itsellä kotosalla kohtuu mukavaa, joten no hätä .. ;D - Melkein "uhri"
DoeJohn kirjoitti:
ollut viimeisen kahden vuoden aikana omassa liitossa jutut välistä aika riitaisaa ja myrskyistä. Tullut ajateltua vakavissaan kanssa eroamista ja asiasta juteltu muutamia kertoja päälikön kanssa. Itse olen aina ajatellut, ett jos tulis ero, niin en vähään aikaan pörräis mitenkään ihmeesti vaan katselisin rauhassa mitä elämä tuo eteeni. Itse tunnen muutaman tuollaisen eronneen miehen, joka on käyttäytynyt tuolleen kiireen kanssa.
Nyt itsellä kotosalla kohtuu mukavaa, joten no hätä .. ;DJos joutuu "taistelemaan"kovasti liiton eteen,ei siitä kauheasti nauti. Hyvä jos alkaa seestyä tilanteet. (Joskus ei kannata liikaa yrittää...jos ei suju,ei suju.) Jos pitkä liitto takana,kannattaa kai tehdä sitten vähän ylimääräistä duunia sen eteen. Monisäikeisiä asioita ja jokainen suhde oma tarinansa......
- DoeJohn
Jos joutuu "taistelemaan"kovasti liiton eteen,ei siitä kauheasti nauti. Hyvä jos alkaa seestyä tilanteet. (Joskus ei kannata liikaa yrittää...jos ei suju,ei suju.) Jos pitkä liitto takana,kannattaa kai tehdä sitten vähän ylimääräistä duunia sen eteen. Monisäikeisiä asioita ja jokainen suhde oma tarinansa......
Monisäikeisiä ja -ulotteisia. Erittäin hyvin sanottu.
Aika näyttää miten menee .. ;D - Melkein "uhri"
DoeJohn kirjoitti:
Aika näyttää miten menee .. ;DJa onkin hyvä antaa ajan kulua , eikä hötkyillä mihinkään suuntaan liian hätäisillä päätöksillä.
Kun esim.ratkaisu eron suhteen tehdään ja toteutetaaan,ei ole koskaan enää paluuta siihen entiseen,ainakaan samalla lailla. Joskus hyväkin..mutta joskus alkaa ero kaduttamaan ja mitäs sitten :/ Sulla asenne kohdallaan,olet positiivisella mielellä,vaikka vaikeaakin ollut. Ainahan niitä vaikeita kausia tuleekin jokaiseen suhteeseen. - DoeJohn
Ja onkin hyvä antaa ajan kulua , eikä hötkyillä mihinkään suuntaan liian hätäisillä päätöksillä.
Kun esim.ratkaisu eron suhteen tehdään ja toteutetaaan,ei ole koskaan enää paluuta siihen entiseen,ainakaan samalla lailla. Joskus hyväkin..mutta joskus alkaa ero kaduttamaan ja mitäs sitten :/ Sulla asenne kohdallaan,olet positiivisella mielellä,vaikka vaikeaakin ollut. Ainahan niitä vaikeita kausia tuleekin jokaiseen suhteeseen.on niin ylä- kuin alamäkeäkin. Vaikeat hetket pitää selvittää tavalla tai toisella ja hyväksyä.
Kyllähän parisuhde aika monesti on sellainen taitolaji. Toisilla onnistaa, toisilla ei. Ikuna ei pitäis syyttää vain toista osapuolta, kun osatekojöitä on kuitenkin se kaksi kpl .. ;D - Melkein "uhri"
DoeJohn kirjoitti:
on niin ylä- kuin alamäkeäkin. Vaikeat hetket pitää selvittää tavalla tai toisella ja hyväksyä.
Kyllähän parisuhde aika monesti on sellainen taitolaji. Toisilla onnistaa, toisilla ei. Ikuna ei pitäis syyttää vain toista osapuolta, kun osatekojöitä on kuitenkin se kaksi kpl .. ;D"Tangoon tarvitaan kaksi" ;)
Hienoa,kun joskus löytyy tapaus,joka ei kaada syytä kaverin niskaan,vaan kantaa osansa :) Kyllä teille vielä hyvin käy tuolla menolla !! Tsemppiä todella paljon . Itse alan jo herätellä mielessäni toiveita siitä,että kaksilahkeisissa saattaa löytyä myös helmiä. :)) - suhteeton
Jos joutuu "taistelemaan"kovasti liiton eteen,ei siitä kauheasti nauti. Hyvä jos alkaa seestyä tilanteet. (Joskus ei kannata liikaa yrittää...jos ei suju,ei suju.) Jos pitkä liitto takana,kannattaa kai tehdä sitten vähän ylimääräistä duunia sen eteen. Monisäikeisiä asioita ja jokainen suhde oma tarinansa......
kaikki ex-vaimot jotka ovat eronneet omasta tahdostaa, mutta jälkeenpäin katuneet ,katsokaa peiliin.
5- vuotta kärsinyt, nyt vapaa, vaikka koski.
uusio sinkku, vanha leskirouva. entinen "tyttöystävä" - DoeJohn
"Tangoon tarvitaan kaksi" ;)
Hienoa,kun joskus löytyy tapaus,joka ei kaada syytä kaverin niskaan,vaan kantaa osansa :) Kyllä teille vielä hyvin käy tuolla menolla !! Tsemppiä todella paljon . Itse alan jo herätellä mielessäni toiveita siitä,että kaksilahkeisissa saattaa löytyä myös helmiä. :))meitä kaikkia kun on moneen junaan .. osa jää edelleen asemalle ..
Odotellessa sitä junaa, voikin harjoitella tangon askelkuvioita .. Paitsi Pieksämäellä .. ;D - Melkein "uhri"
suhteeton kirjoitti:
kaikki ex-vaimot jotka ovat eronneet omasta tahdostaa, mutta jälkeenpäin katuneet ,katsokaa peiliin.
5- vuotta kärsinyt, nyt vapaa, vaikka koski.
uusio sinkku, vanha leskirouva. entinen "tyttöystävä"...on kaikenlaista ollut ja sattunut. Nyt sitten alkaa olla elämä mallillaan. Eron katuminen on raskas taakka kun syyllisyys päällimmäinen tunne. :/ Katumus vaatii aikaa hälvetäkseen,oli asia mikä tahansa.
Saanen nyt kuitenkin ojentaa käteni ja onnitella pitkän matkan juoksun kestämisestä. - Melkein "uhri"
DoeJohn kirjoitti:
meitä kaikkia kun on moneen junaan .. osa jää edelleen asemalle ..
Odotellessa sitä junaa, voikin harjoitella tangon askelkuvioita .. Paitsi Pieksämäellä .. ;DAskelkuviot on syytä hallita . ;)) Joskus sitä kompuroi,mutta nauraen vaan eteenpäin. (paitsi Ryttylän aseman laiturilla harjoitellessa...)
- DoeJohn
Askelkuviot on syytä hallita . ;)) Joskus sitä kompuroi,mutta nauraen vaan eteenpäin. (paitsi Ryttylän aseman laiturilla harjoitellessa...)
liian monelta hukkuu se hymy arjessa .. huoh ..
- Melkein "uhri"
DoeJohn kirjoitti:
liian monelta hukkuu se hymy arjessa .. huoh ..
...monessa tilanteessa. Eikä edes maksa mitään !! ;)) Hymyllä ja huumorilla pötkii hyvin eteenpäin,vaikka hiukan pitääkin tehdä sen eteen hetkittäin töitä. Lopputulos antaa takaisin monin verroin :D
- DoeJohn
...monessa tilanteessa. Eikä edes maksa mitään !! ;)) Hymyllä ja huumorilla pötkii hyvin eteenpäin,vaikka hiukan pitääkin tehdä sen eteen hetkittäin töitä. Lopputulos antaa takaisin monin verroin :D
se männöö juuri nuin, mutta reaalielämässä kaikki kun vaikuttaa kaikkeen, niin välistä huumori hukassa - myös allekirjoittaneella (reaalielämässäni). Täällä pyrin pitämään iloisen pilkahduksen silmäkulmassa .. kato vaikka .. ;D
- Melkein "uhri"
DoeJohn kirjoitti:
se männöö juuri nuin, mutta reaalielämässä kaikki kun vaikuttaa kaikkeen, niin välistä huumori hukassa - myös allekirjoittaneella (reaalielämässäni). Täällä pyrin pitämään iloisen pilkahduksen silmäkulmassa .. kato vaikka .. ;D
...olikin leveä hymy ja silmän vinkautus. ;)
Kyllä tällä daamillakin joskus loppuu huumori ja hymy hyytyy. Itkukin tulee silmään aina välillä ihan pienistä jutuista . Tärkeää olisi vain pitää sellainen peruspositiivius hanskassa,ettei luisuisi näissä elämän kettuiluissa synkkyyden syövereihin , ainakaan pahasti...ainakaan pitkäksi aikaa :) - jätin miesystäväni
jolla ei koskaan ollut aikaa minulle, kävi harvoin, meni poikansa kanssa vain, ei koskaan lähtenyt ravintolaan kanssani (sen jälkeen kun oltiin menty kihloihin siis) ja nyt olen kuullut sen istuvan useinkin samassa baarissa jossa minulla on ollut tapana poiketa, vaikka hän ei muka viihdy baareissa! (kerran jopa oli erehtynyt samaan isoon pöytään, missä minä istuin, kun olin karaokea laulamassa, lähti kuitenkin pois melkein heti) Hän myöskin puhuu minusta puppua selkäni takana ystävilleni. Puhuis edes ei-ystävilleni (niit on vähän siinä paikassa), kun saan sen kuitenkin kuulla mitä minusta puhuu.
Tässä ihmettelen eniten sitä että mites se nyt yks kaks viihtyy baareissa, kun minä en sitä saanut niihin ees väkisinkä mukaani?! - DoeJohn
Kyllä tällä daamillakin joskus loppuu huumori ja hymy hyytyy. Itkukin tulee silmään aina välillä ihan pienistä jutuista . Tärkeää olisi vain pitää sellainen peruspositiivius hanskassa,ettei luisuisi näissä elämän kettuiluissa synkkyyden syövereihin , ainakaan pahasti...ainakaan pitkäksi aikaa :)mieltä kanssasi juu. Ei epäilystäkään .. ;D Paitsi, ettei itketä isot eikä pienet asiat meikeläistä .. ;D
- Melkein "uhri"
jätin miesystäväni kirjoitti:
jolla ei koskaan ollut aikaa minulle, kävi harvoin, meni poikansa kanssa vain, ei koskaan lähtenyt ravintolaan kanssani (sen jälkeen kun oltiin menty kihloihin siis) ja nyt olen kuullut sen istuvan useinkin samassa baarissa jossa minulla on ollut tapana poiketa, vaikka hän ei muka viihdy baareissa! (kerran jopa oli erehtynyt samaan isoon pöytään, missä minä istuin, kun olin karaokea laulamassa, lähti kuitenkin pois melkein heti) Hän myöskin puhuu minusta puppua selkäni takana ystävilleni. Puhuis edes ei-ystävilleni (niit on vähän siinä paikassa), kun saan sen kuitenkin kuulla mitä minusta puhuu.
Tässä ihmettelen eniten sitä että mites se nyt yks kaks viihtyy baareissa, kun minä en sitä saanut niihin ees väkisinkä mukaani?!Outoa toimintaa tosiaan . Mua alkoi eniten kummastuttamaan se,miksi puhui Sinusta selkäs takana....teidänhän olisi piänyt "vetää yhtä köyttä" vähän joka asiassa. Onhan sekin outoa,että halusi mennä ilman Sinua baariin.
Taatusti teit oikean päätöksen,kun lemppasit. keskenkasvuista toimintaa joka asteikolla.
Tsemppiä Sinulle !!! - nikinikki
DoeJohn kirjoitti:
Aika näyttää miten menee .. ;Dvaan ottaisin selvää mistä kiikastaa ja voiko asioita enää korjata?
Ihmistä ei voi muuttaa, mutta sille voi nätisti sanoa mistä pitää ja mistä ei pidä parissaan. Jos toinen osapuoli on fiksu, se tajuaa sen, se tajuaa loukkaavansa toista jollain tietyllä käytöksellään ja jos se rakastaa sinua, se yrittää muuttua siinä asiassa. Jos ei, niin juttu menee toivottomaksi lopulta.
Korjaamattomaan suhteeseen ei kannata jäädä ns. lojumaan, siinä menee elämä vain hukkaan, tämä ainoa mikä meillä on. Minä sen tiedän, ero on aina vaikeaa ja raskasta - ens alkuun. Mutta myöhemmin sen sitten huomaa, kuinka kaikki stressi on jäänyttä elämää ja on helpotuttunut.
Toivon kuitenkin ensin ihmisten yrittävän ratkaista ongelmansa, myös omansa, sillä kukaan ei riitele yksin. Pitää mennä itseensä ja ajatella tiiviisti myös sitä, voisiko itsessäkin olla vikaa, että suhde ei pelaa tai on riitaisa? Voinko muuttua? Kyllä voin, mutta ihan kaikkeen ei tietenkään pidä suostua, eikä tietenkään aivan kaikessa antaa periksi. Parisuhde on kahden kauppa, siinä ei voi, tai saa olla vain yksipuolista oloa ja eloa toisen ehdoilla.
Tsemppii sulle ja suhteellesi. :)) - Melkein "uhri"
DoeJohn kirjoitti:
mieltä kanssasi juu. Ei epäilystäkään .. ;D Paitsi, ettei itketä isot eikä pienet asiat meikeläistä .. ;D
..eihän miehet saa itkeä ;) Vai saako. Ainakin olen pojalle koittanut opettaa,että itke pois jos siltä tuntuu,mutta kai se selkäytimessä on,ettei "se sovi" ...hmmm. (No eihän se aikuiselle miehelle ole kovin miehekästä,jos pillittää pikkuisia harmeja vuolaasti,mutta suruja saa kait mieskin itkeä.)
- DoeJohn
..eihän miehet saa itkeä ;) Vai saako. Ainakin olen pojalle koittanut opettaa,että itke pois jos siltä tuntuu,mutta kai se selkäytimessä on,ettei "se sovi" ...hmmm. (No eihän se aikuiselle miehelle ole kovin miehekästä,jos pillittää pikkuisia harmeja vuolaasti,mutta suruja saa kait mieskin itkeä.)
pitää voida ja saada jos siltä tuntuu. Silloin vaan pitää olla oikea syy eikä pelkästää vaikka siksi, että kengät nauhat menneet umpisolmuun .. ;D
Ei vaan ole mulle ominaista itkut .. omalle junnulle yrittänyt opettaa, ett on tärkeää olla oma itsensä ja näyttää tunteitaan .. halataan mm. usein. - DoeJohn
nikinikki kirjoitti:
vaan ottaisin selvää mistä kiikastaa ja voiko asioita enää korjata?
Ihmistä ei voi muuttaa, mutta sille voi nätisti sanoa mistä pitää ja mistä ei pidä parissaan. Jos toinen osapuoli on fiksu, se tajuaa sen, se tajuaa loukkaavansa toista jollain tietyllä käytöksellään ja jos se rakastaa sinua, se yrittää muuttua siinä asiassa. Jos ei, niin juttu menee toivottomaksi lopulta.
Korjaamattomaan suhteeseen ei kannata jäädä ns. lojumaan, siinä menee elämä vain hukkaan, tämä ainoa mikä meillä on. Minä sen tiedän, ero on aina vaikeaa ja raskasta - ens alkuun. Mutta myöhemmin sen sitten huomaa, kuinka kaikki stressi on jäänyttä elämää ja on helpotuttunut.
Toivon kuitenkin ensin ihmisten yrittävän ratkaista ongelmansa, myös omansa, sillä kukaan ei riitele yksin. Pitää mennä itseensä ja ajatella tiiviisti myös sitä, voisiko itsessäkin olla vikaa, että suhde ei pelaa tai on riitaisa? Voinko muuttua? Kyllä voin, mutta ihan kaikkeen ei tietenkään pidä suostua, eikä tietenkään aivan kaikessa antaa periksi. Parisuhde on kahden kauppa, siinä ei voi, tai saa olla vain yksipuolista oloa ja eloa toisen ehdoilla.
Tsemppii sulle ja suhteellesi. :))ja noin ajattelen itsekin nykyään. Siksipä taitaa olla vielä toivoa .. ;D
P.S. Maustekurkut maistuneet tänään normaalia enemmän .. ;D - Melkein "uhri"
DoeJohn kirjoitti:
pitää voida ja saada jos siltä tuntuu. Silloin vaan pitää olla oikea syy eikä pelkästää vaikka siksi, että kengät nauhat menneet umpisolmuun .. ;D
Ei vaan ole mulle ominaista itkut .. omalle junnulle yrittänyt opettaa, ett on tärkeää olla oma itsensä ja näyttää tunteitaan .. halataan mm. usein.Hyvää esimerkkiä näytät isänä :)
Nauroin ääneen kengän-nauhapulmaa ;)))) Ehkä siinä menisi aika hyvin se raja itkulle... - nikinikki
DoeJohn kirjoitti:
ja noin ajattelen itsekin nykyään. Siksipä taitaa olla vielä toivoa .. ;D
P.S. Maustekurkut maistuneet tänään normaalia enemmän .. ;Dmutta liian myöhään, että onhan sulla hommat hanskassa. ;)
Vai on kurkut maistuneet? Itse en ole tänään ollut niin happamalla päällä... (vitsi vitsi) alkoi tekee mieli maustekurkkua. :D - DoeJohn
DoeJohn kirjoitti:
Ei vaan ole mulle ominaista itkut .. omalle junnulle yrittänyt opettaa, ett on tärkeää olla oma itsensä ja näyttää tunteitaan .. halataan mm. usein.joten jatkan tästä vielä ..
Kengännauha esimerkki tuli vaan mieleen. Ei kai kukaan tuollaisesta ala vinkumaan noin, vaikka onhan niitä mitättömiä asioita mille jotkut itkestelevät joskus. Noh, todennimissä sanottava, ett taustalla pitänee olla jotakin mikä saa ihmisen vuotamaan suolavettä niin helposti .. - DoeJohn
nikinikki kirjoitti:
mutta liian myöhään, että onhan sulla hommat hanskassa. ;)
Vai on kurkut maistuneet? Itse en ole tänään ollut niin happamalla päällä... (vitsi vitsi) alkoi tekee mieli maustekurkkua. :Deilen poikain kanssa vähä saunomassa ja vähän hiukonut tänään suolaista .. ;D
- Melkein "uhri"
DoeJohn kirjoitti:
mieltä kanssasi juu. Ei epäilystäkään .. ;D Paitsi, ettei itketä isot eikä pienet asiat meikeläistä .. ;D
..näköjään hypätä tänne .
Just niin se menee myös naisilla,että taustalla on itkun aiheita,jotka tulevat ulos esim.kun kynsi katkeaa tms. Ainahan se ei purkaudu juuri siinä tilanteessa,kun jotain kurjaa sattuu,ja sitten kun niitä asioita keräytyy tarpeeksi,tulee itku aika hassuissakin tilanteissa....kuten minulla ,kun eilen pudotin lautasen lattialle, itkin kuin olisi tullut ruumiita. ;/ (eli pari oikeaa murhetta tuli pintaan) - DoeJohn
Just niin se menee myös naisilla,että taustalla on itkun aiheita,jotka tulevat ulos esim.kun kynsi katkeaa tms. Ainahan se ei purkaudu juuri siinä tilanteessa,kun jotain kurjaa sattuu,ja sitten kun niitä asioita keräytyy tarpeeksi,tulee itku aika hassuissakin tilanteissa....kuten minulla ,kun eilen pudotin lautasen lattialle, itkin kuin olisi tullut ruumiita. ;/ (eli pari oikeaa murhetta tuli pintaan)vastaavissa tapauksissa päässee suusta jotakin mitä täällä ei voi kirjoittaa, kun voi lapsetkin lukea näitä .. ;D
Pojan läsnäollessa tosin *vetäisee vetokutjulla suun kiinni* ja siivoaa jäljet .. ;D - Melkein "uhri"
DoeJohn kirjoitti:
vastaavissa tapauksissa päässee suusta jotakin mitä täällä ei voi kirjoittaa, kun voi lapsetkin lukea näitä .. ;D
Pojan läsnäollessa tosin *vetäisee vetokutjulla suun kiinni* ja siivoaa jäljet .. ;DVoin kuvitella kun "ärräpäät" lentelee miehekkäästi ;))
- nikinikki
Just niin se menee myös naisilla,että taustalla on itkun aiheita,jotka tulevat ulos esim.kun kynsi katkeaa tms. Ainahan se ei purkaudu juuri siinä tilanteessa,kun jotain kurjaa sattuu,ja sitten kun niitä asioita keräytyy tarpeeksi,tulee itku aika hassuissakin tilanteissa....kuten minulla ,kun eilen pudotin lautasen lattialle, itkin kuin olisi tullut ruumiita. ;/ (eli pari oikeaa murhetta tuli pintaan)joskus pelkästä ystävällisestä aidosti tarkoitetusta lauseesta ja ihan yks kaks , ilman mitään ennakkovaroitusta, eli en tiiä itekkä että kohta tulee itku. Ei normaalia! Mikähän muhun on menny? :(
- DoeJohn
nikinikki kirjoitti:
joskus pelkästä ystävällisestä aidosti tarkoitetusta lauseesta ja ihan yks kaks , ilman mitään ennakkovaroitusta, eli en tiiä itekkä että kohta tulee itku. Ei normaalia! Mikähän muhun on menny? :(
sanoa, etten tiedä tuohon vastausta. Otappa joka kerta tuollain sitten pala maustekurkkua? ;D
- Melkein "uhri"
nikinikki kirjoitti:
joskus pelkästä ystävällisestä aidosti tarkoitetusta lauseesta ja ihan yks kaks , ilman mitään ennakkovaroitusta, eli en tiiä itekkä että kohta tulee itku. Ei normaalia! Mikähän muhun on menny? :(
...varmaankin joutunut kasaamaan asioita liikaa sisällesi. Ei niitä voi siellä varastoida ikuisesti tai nuppi sekoaa. On luonnollista,että tulee ns. herkkiä aikoja,jolloin puretaan menneet pahat mielet. JOS liian vaikeaksi olo käy,aina saa apuja !! Minullakin tulee tippa linssiin , jos vastaantuleva hymyilee kauniisti ...että silleen näinä aikoina taas ;/
- DoeJohn
DoeJohn kirjoitti:
vastaavissa tapauksissa päässee suusta jotakin mitä täällä ei voi kirjoittaa, kun voi lapsetkin lukea näitä .. ;D
Pojan läsnäollessa tosin *vetäisee vetokutjulla suun kiinni* ja siivoaa jäljet .. ;Dtässä tulee koko ajan hierarkia loppu jutskaa ..
- nikinikki
Just niin se menee myös naisilla,että taustalla on itkun aiheita,jotka tulevat ulos esim.kun kynsi katkeaa tms. Ainahan se ei purkaudu juuri siinä tilanteessa,kun jotain kurjaa sattuu,ja sitten kun niitä asioita keräytyy tarpeeksi,tulee itku aika hassuissakin tilanteissa....kuten minulla ,kun eilen pudotin lautasen lattialle, itkin kuin olisi tullut ruumiita. ;/ (eli pari oikeaa murhetta tuli pintaan)mun sisällä on melkoinen tulivuori ja muurahaispesä, ilmeisesti siks kun mä yritän olla valittamatta julkisesti kurjuuksiani tai muitakaan asioitani. Ja eipä mulla ole kyllä ketään sellasta ihmistä jolle niitä viittisin valittaakka, kun ei ne kuuntele kuitenkaan. Pari naisystävää, joista toinen puhuu aina vaan työstään, mistä mä en tiedä paljo mitään,eikä ole oppinut kai koskaan kuuntelemaan mitä muilla on asiaa, (kuuntelee tasan 5 minuuttia), toinen osaa kyl ottaa osaakin, mutta on vähän määräilevä, liiankin, vaikka onkin oikeessa kyl. (olipa sekava) mutta se on mua 20v ainakin vanhempi nainen (nuorekas). Enkä mä näe niitä kumpaakaan kuin ihan joskus. Mä istuskelen vaan kotona enimmäkseen, ja joskus perjantaisin karaokessa. Sillon kun en ole muualla menos siis. ;)
Maustekurkut tarttuis kurkkuun siinä vaihees, ku yllätysitku tulee. :( - Melkein "uhri"
nikinikki kirjoitti:
mun sisällä on melkoinen tulivuori ja muurahaispesä, ilmeisesti siks kun mä yritän olla valittamatta julkisesti kurjuuksiani tai muitakaan asioitani. Ja eipä mulla ole kyllä ketään sellasta ihmistä jolle niitä viittisin valittaakka, kun ei ne kuuntele kuitenkaan. Pari naisystävää, joista toinen puhuu aina vaan työstään, mistä mä en tiedä paljo mitään,eikä ole oppinut kai koskaan kuuntelemaan mitä muilla on asiaa, (kuuntelee tasan 5 minuuttia), toinen osaa kyl ottaa osaakin, mutta on vähän määräilevä, liiankin, vaikka onkin oikeessa kyl. (olipa sekava) mutta se on mua 20v ainakin vanhempi nainen (nuorekas). Enkä mä näe niitä kumpaakaan kuin ihan joskus. Mä istuskelen vaan kotona enimmäkseen, ja joskus perjantaisin karaokessa. Sillon kun en ole muualla menos siis. ;)
Maustekurkut tarttuis kurkkuun siinä vaihees, ku yllätysitku tulee. :(Minusta voisit saada juttuseuraa aina välillä. Olen itsekin sitä vailla. Sanoin just Johnille,että teen huomenna profiilisivun ja siinä sitten pitäis tulla myös sähköpostiosoite! Ei muuta kuin ajatuksia vaihtamaan :))
- nikinikki
Kyllä tällä daamillakin joskus loppuu huumori ja hymy hyytyy. Itkukin tulee silmään aina välillä ihan pienistä jutuista . Tärkeää olisi vain pitää sellainen peruspositiivius hanskassa,ettei luisuisi näissä elämän kettuiluissa synkkyyden syövereihin , ainakaan pahasti...ainakaan pitkäksi aikaa :)sitten, mutta milläs nimellä meinasit sen tehdä sitten? (tattis vain) :)
- Melkein "uhri"
nikinikki kirjoitti:
sitten, mutta milläs nimellä meinasit sen tehdä sitten? (tattis vain) :)
Nappaan hihasta kun näen Sut jossain ??
- Vittuun---t ex-akka
uusi muija katsottuna, senkin siat- SE alkaa outona käytöksenä ja uutta muijaa on paneskeltu jo hyvän aikaa. Mielellään vanhaa exää paljon nuorempi pitää löytää vaikka itsellä orastava kalju ja kaljamaha olis. Sydärin saa, kun ei pysy nuoren muijan mukana. Tervemenoa vaan kaikki pettäjät.
- Melkein "uhri"
On joillakin se ns.salarakas (liian kaunisteltu nimike)siinä sivussa kulkenut , valmiina astumaan riviin. Eihän kenestäkään voi tietää ikävä kyllä :/ Toisaalta mies ei useinkaan osaa aavistaa eroa vaikka huonosti olisi mennyt jo kauan. Ja sitten paniikin tullessa napataan vierelle ensimmäinen tarjokas...........mutta miksi..... hmm
- näin on
On joillakin se ns.salarakas (liian kaunisteltu nimike)siinä sivussa kulkenut , valmiina astumaan riviin. Eihän kenestäkään voi tietää ikävä kyllä :/ Toisaalta mies ei useinkaan osaa aavistaa eroa vaikka huonosti olisi mennyt jo kauan. Ja sitten paniikin tullessa napataan vierelle ensimmäinen tarjokas...........mutta miksi..... hmm
mitäpä muuta kun totta puhut, kaksi kertaa saman kokenut, tsemppiä. kai se on yksin paree.....
- Melkein "uhri"
näin on kirjoitti:
mitäpä muuta kun totta puhut, kaksi kertaa saman kokenut, tsemppiä. kai se on yksin paree.....
...kannata yksinkään olla. Siitäkin tulee tapa. Ei kai ihmistä ole kuitenkaan luotu paritttomana elelemään. Joskus hyvä relata ja kuljeskella omia polkujaan , mutta sitä alkaa rutinoitumaan omiin tapoihinsa , ja jonain päivänä saattaa tavata sen OIKEAN , ja asiat voi mennä pieleen joustamattomuuden takia ihan pikku-asioissa.
Huh , nyt alan tunteilemaan.....;/ - usko loppu
...kannata yksinkään olla. Siitäkin tulee tapa. Ei kai ihmistä ole kuitenkaan luotu paritttomana elelemään. Joskus hyvä relata ja kuljeskella omia polkujaan , mutta sitä alkaa rutinoitumaan omiin tapoihinsa , ja jonain päivänä saattaa tavata sen OIKEAN , ja asiat voi mennä pieleen joustamattomuuden takia ihan pikku-asioissa.
Huh , nyt alan tunteilemaan.....;/kyllä ne eronneet miehet on aina sen ex-vaimon talutusnuorassa vaikka muuta yrittää näyttää
- Melkein "uhri"
usko loppu kirjoitti:
kyllä ne eronneet miehet on aina sen ex-vaimon talutusnuorassa vaikka muuta yrittää näyttää
Se onkin iso ongelma uusissa suhteissa. Ja yleistä !! Mistä kummasta sekin voi sitten johtua,ettei uusi puoliso koe samaa "arvonantoa" kuin rva X. Outoja kuvioita on monenlaisia parisuhteissa ...............
- DoeJohn
usko loppu kirjoitti:
kyllä ne eronneet miehet on aina sen ex-vaimon talutusnuorassa vaikka muuta yrittää näyttää
lauseessasi sanan aina. Olet siis 'hakannut kiveen' tuon mielipiteesi. Voi voi. Itse tunnen monia, joilla ei todellakaan elämä nuin, mutta saat toki olla tuota mieltä.
- nikinikki
sellainenkin rakas, jolle ei koko ikänään ole riittänyt yks rakas kerrallaan, vaan sillä on niitä useampi yhtäaikaa. Enkä mä pöhkö uskonut, vaikka ihmiset mua varoitteli siitä, olin niin rakastunut, luulin. Kunnes mä tapasin sen itseteosta... se sai parit tikit päähän siitä hyvästä ja sen pituinen se. ;D
Elämä kouluttaa, mut miks just mua aina kantapään kautta, sitä mä vaan ihmettelen? :( - Melkein "uhri"
nikinikki kirjoitti:
sellainenkin rakas, jolle ei koko ikänään ole riittänyt yks rakas kerrallaan, vaan sillä on niitä useampi yhtäaikaa. Enkä mä pöhkö uskonut, vaikka ihmiset mua varoitteli siitä, olin niin rakastunut, luulin. Kunnes mä tapasin sen itseteosta... se sai parit tikit päähän siitä hyvästä ja sen pituinen se. ;D
Elämä kouluttaa, mut miks just mua aina kantapään kautta, sitä mä vaan ihmettelen? :(Sulle on tiedossa varmaan elämässä vielä jotain TOSI mukavaa , koska olet joutunut lihamyllyyn ja selvinnyt hengissä :) Usko pois ! Mun vaisto sanoo niin , ja voin sanoa , ettei mun vaistoni ole montaa kertaa hutiin mennyt.
- nikinikki
Sulle on tiedossa varmaan elämässä vielä jotain TOSI mukavaa , koska olet joutunut lihamyllyyn ja selvinnyt hengissä :) Usko pois ! Mun vaisto sanoo niin , ja voin sanoa , ettei mun vaistoni ole montaa kertaa hutiin mennyt.
miten pahoissa lihamyllyissä mä oon ollut jo ainakin sen 8 vuotta. Huhhuh, heikompi ois varmaan jo hirttänyt itsensä, mutta tää muija se vaan porskuttelee eteenpäin kuin maantiejyrä, heikommat väistykööt. ;DD
Nimittäin niin kauan kuin mussa henki pihisee, mua ei lannisteta (no ehkä pariks päiväks kerrallaan, mut...) ;D
*toivoo ettei sun vaistos erehdy nytkään* :) - nikinikki
usko loppu kirjoitti:
jo katkastu, ei ole tynkääkään jälellä, että anna palaa vain. ;)) *heittää pannankin tunkiolle, se haisee "minäminäihmiselle" :D
- Melkein "uhri"
nikinikki kirjoitti:
miten pahoissa lihamyllyissä mä oon ollut jo ainakin sen 8 vuotta. Huhhuh, heikompi ois varmaan jo hirttänyt itsensä, mutta tää muija se vaan porskuttelee eteenpäin kuin maantiejyrä, heikommat väistykööt. ;DD
Nimittäin niin kauan kuin mussa henki pihisee, mua ei lannisteta (no ehkä pariks päiväks kerrallaan, mut...) ;D
*toivoo ettei sun vaistos erehdy nytkään* :)Ne parin päivän depikset kuuluu asiaan ja sieltä sitä nousee kuin Fenix jos sisua löytyy , ja sitähän löytyy ;D
- Melkein "uhri"
Ne parin päivän depikset kuuluu asiaan ja sieltä sitä nousee kuin Fenix jos sisua löytyy , ja sitähän löytyy ;D
Nyt mä menen pehkuihin tai huominen tulee olemaan karmaiseva kaikille lähimmäisille.
Palataan asiaan huomenna eiks vaan :))
Oikein hyviä unia Sulle , sitten kun menet Nukku-Matin kainaloon . - nikinikki
Nyt mä menen pehkuihin tai huominen tulee olemaan karmaiseva kaikille lähimmäisille.
Palataan asiaan huomenna eiks vaan :))
Oikein hyviä unia Sulle , sitten kun menet Nukku-Matin kainaloon .pienessä kylässä (sais vain olla useammin ja nopeammin joissakin asioissa). ;)
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle. Minäkin lupasin päästää lapseni vielä tähän vähäks aikaa pelaamaan, sillä käy kännykkä jo kuumana, että koska on sen vuoro olla koneella. On lauantai.. valvokoon. :) *yötä*
- parempi ilman ,mies
Perseestä taikka nykyään syvältä.
- nikinikki
nimittäin eronneilla miehillä saattaa olla ollut v-mäinen akka, jota se ei ole kestänyt, vaikka itse olisi kuin kunnollinen mies. :)
- vierestä seurannut
..eipäs syylliistetä miehiä,koska naisetkin käyttäytyvät ihan samalla lailla.
Jos sattuu kohdalle ennemmin,kuin myöhemmin,niin mitä väärää siinä on ??- Melkein "uhri"
Varmasti sama asia naisillakin , en sitä epäile yhtään. Ei ole vain esimerkkejä sattunut kuulemaan tai näkemään. Se EI tarkoita,ettei sitä tapahtuisi,sitä en väitä. Eikä tarkoitus ollut "syyllistää" ketään ,koitin laittaa ajatukseni kysymyksen , en väittämän muotoon. (taisin epäonnistua)
Mitään väärää siinä ei ole , vaan kuten sanoin , IHMETTELIN sitä "ääneen". Sori kovasti , jos/kun loukkasin . - Sama
Varmasti sama asia naisillakin , en sitä epäile yhtään. Ei ole vain esimerkkejä sattunut kuulemaan tai näkemään. Se EI tarkoita,ettei sitä tapahtuisi,sitä en väitä. Eikä tarkoitus ollut "syyllistää" ketään ,koitin laittaa ajatukseni kysymyksen , en väittämän muotoon. (taisin epäonnistua)
Mitään väärää siinä ei ole , vaan kuten sanoin , IHMETTELIN sitä "ääneen". Sori kovasti , jos/kun loukkasin ...sattuu vain olleen minun tuttavuuksisani just toisinpäin.
"Hyviä ja Kauniita Öitä Sulle Toivottelen" - Melkein "uhri"
Sama kirjoitti:
..sattuu vain olleen minun tuttavuuksisani just toisinpäin.
"Hyviä ja Kauniita Öitä Sulle Toivottelen"....siitä , että tämä talsiminen täällä maan päällä on tosi monipuolista , vähän joka asian suhteen ...
Kiva kun meitin välillä kaikki ok ! Olet ystävällinen. Oikein hyvää yötä myös sinne suuntaan :D
- DoeJohn
täällä ei ihan heti tule stoppia .. ;D
- DoeJohn
Niistä ärräpäistä .. tarvittaessa irtoaa liiankin helposti, mutta osaan puhua sivistyneemminkin ;D
*Moon ihan tavallinen köriläs* - Melkein "uhri"
Muuttoliikettä ;) Fiksu ratkaisu.
Mulla alkaa mennä jo silmät kieroon , kun pitäisi mennä nukkumaan , mutta kun ei malttaisi...:) - DoeJohn
Muuttoliikettä ;) Fiksu ratkaisu.
Mulla alkaa mennä jo silmät kieroon , kun pitäisi mennä nukkumaan , mutta kun ei malttaisi...:)sitten vaan pitää mennä .. Jaksaa huomenna ilman pikku itkuja .. ;D
- Melkein "uhri"
DoeJohn kirjoitti:
Niistä ärräpäistä .. tarvittaessa irtoaa liiankin helposti, mutta osaan puhua sivistyneemminkin ;D
*Moon ihan tavallinen köriläs*...että löytyy monipuolisuutta ;) Pitää olla luolamiestä ja sivistynyttä herrasmiestä samassa paketissa. MUTTA eihän me naiset liikaa vaadita ...;))))
- Melkein "uhri"
DoeJohn kirjoitti:
sitten vaan pitää mennä .. Jaksaa huomenna ilman pikku itkuja .. ;D
Hyvä heitto !!!
Mä muuten huomenna laitan itselleni nimen ja laitan vaikka oikeen profiilisivunkin. Ihan tyhmä toi "uhri"-nimi:( Noh..... - DoeJohn
...että löytyy monipuolisuutta ;) Pitää olla luolamiestä ja sivistynyttä herrasmiestä samassa paketissa. MUTTA eihän me naiset liikaa vaadita ...;))))
tekis mieli väittää vastaan tuossa vaatimus jutussa, mutta .. ;D
- Melkein "uhri"
DoeJohn kirjoitti:
Äläpäs nyt ;)
Arvaa meneekö tämä daami nukkumaan nyt. Olen tosi kiitollinen mukavasta seurastasi !:) Ehkä törmäillään huomenissa vai mitä. Samalla kanavalla,kuten sanotaan. - DoeJohn
Hyvä heitto !!!
Mä muuten huomenna laitan itselleni nimen ja laitan vaikka oikeen profiilisivunkin. Ihan tyhmä toi "uhri"-nimi:( Noh.....*Onnittelee valmiiksi nikistaan ja toivottaa 1. tervetulleeksi* ;D
- DoeJohn
Äläpäs nyt ;)
Arvaa meneekö tämä daami nukkumaan nyt. Olen tosi kiitollinen mukavasta seurastasi !:) Ehkä törmäillään huomenissa vai mitä. Samalla kanavalla,kuten sanotaan.Täällhän mä raakun toisten iloksi ja toisten suruksi liki päivittäin, kun reaalielämä sen mahdollistaa .. ;D
Kiitoksia vaan seurastasi ;D
*Toivottaa hyvää yötä* - Melkein "uhri"
DoeJohn kirjoitti:
*Onnittelee valmiiksi nikistaan ja toivottaa 1. tervetulleeksi* ;D
Kiitti. Saukkis :)
- DoeJohn
Kiitti. Saukkis :)
Sun tuleva nikki? ;D
- nikinikki
DoeJohn kirjoitti:
mikä olis sellanen asia jossa nainen menee vaatimuksissaan yli äyräiden? ;) *jää mielenkiinnolla odottamaan, tahtoo oppia lisää*
- nikinikki
DoeJohn kirjoitti:
Täällhän mä raakun toisten iloksi ja toisten suruksi liki päivittäin, kun reaalielämä sen mahdollistaa .. ;D
Kiitoksia vaan seurastasi ;D
*Toivottaa hyvää yötä*se olekkin juuri netissä roikkuminen syy... hmmm.. teidän kärhämiinne siellä kotona? ;)
- DoeJohn
nikinikki kirjoitti:
mikä olis sellanen asia jossa nainen menee vaatimuksissaan yli äyräiden? ;) *jää mielenkiinnolla odottamaan, tahtoo oppia lisää*
yksilöimään .. kyllä arkielämässäni mielestäni niitäkin on ollut joskus .. ;D Eiköhän me miehetkin moisiin silloin tällöin sorruta? ;D
- DoeJohn
nikinikki kirjoitti:
se olekkin juuri netissä roikkuminen syy... hmmm.. teidän kärhämiinne siellä kotona? ;)
Ei todellakaan ainoa syy. On niitä muitakin ja täällä en julkisesti *makaa psykologin sohvalla avautumassa* ;D
P.S. Tulee oltua välistä liikaa koneen ääressä, myönnän. - jiwe
nikinikki kirjoitti:
oman mielipiteen tuohon joskin ei miult kysytty :=)
- nikinikki
DoeJohn kirjoitti:
yksilöimään .. kyllä arkielämässäni mielestäni niitäkin on ollut joskus .. ;D Eiköhän me miehetkin moisiin silloin tällöin sorruta? ;D
kertoa missä mennään yli äyräitten *suomentaa sanomaasi* ;D
Ok, ja oikees olet , te miehetkin meette joskus yli äyräitten. ;D
*päästää lapsensa koneelle, kun se jo huutelee et kato kelloo äiti!* ;)
Kauniita unia ja palaamme ehken taas täällä palstalla asiaan myöhemmin, huomenna tai joskus? :) - DoeJohn
jiwe kirjoitti:
.. niin opimma jotakin uutta .. ;D
- nikinikki
jiwe kirjoitti:
*äitiltä loppuu kuulema koneella olo aika ihan kohta* :D
- nikinikki
DoeJohn kirjoitti:
Ei todellakaan ainoa syy. On niitä muitakin ja täällä en julkisesti *makaa psykologin sohvalla avautumassa* ;D
P.S. Tulee oltua välistä liikaa koneen ääressä, myönnän.ei ollut tarkoitus psykologisoida täällä. ;D
- jiwe
nikinikki kirjoitti:
*äitiltä loppuu kuulema koneella olo aika ihan kohta* :D
päästä lapsi koneelle :=)
- nikinikki ejk
jiwe kirjoitti:
päästä lapsi koneelle :=)
oisit käyttänyt sen ajan siihen kertomiseen, tossa se jo olan takana on vaatimassa koneelle pääsyy, eikä auta ees eurolla houkuttelu, ett saisin lisäaikaa, kääk, se haluu femman! :D
*antaa tilaa, mutta palaa tunnin kuluttuu, sillo vastaus jo tääl?????* ;)) - jiwe
nikinikki kirjoitti:
ei ollut tarkoitus psykologisoida täällä. ;D
mulle tuohon 00 03 jätettyyn juttuun :=)
ei tänään enää tätä tjn :=) - DoeJohn
nikinikki kirjoitti:
kertoa missä mennään yli äyräitten *suomentaa sanomaasi* ;D
Ok, ja oikees olet , te miehetkin meette joskus yli äyräitten. ;D
*päästää lapsensa koneelle, kun se jo huutelee et kato kelloo äiti!* ;)
Kauniita unia ja palaamme ehken taas täällä palstalla asiaan myöhemmin, huomenna tai joskus? :).. täällä jossakin. S-postilla saa kanssa kiinni, jos tää puoli hidastelee - mikä valitettavasti on kuitenkin odotettavissa taas .. huoh ..
*Toivottaa hyvää yötä ja hakee suolaista jääkaapistaan* ;D
Meidän junnu kuorsannut jo monta tuntia .. ;D - DoeJohn
nikinikki kirjoitti:
ei ollut tarkoitus psykologisoida täällä. ;D
.. ollenkaan ..
*Hymyilee* - nikinikki
DoeJohn kirjoitti:
.. ollenkaan ..
*Hymyilee*juttu. Täältä on joku viesti poistunut??? Oliks puska taas liikkeellä??
- nikinikki
DoeJohn kirjoitti:
.. täällä jossakin. S-postilla saa kanssa kiinni, jos tää puoli hidastelee - mikä valitettavasti on kuitenkin odotettavissa taas .. huoh ..
*Toivottaa hyvää yötä ja hakee suolaista jääkaapistaan* ;D
Meidän junnu kuorsannut jo monta tuntia .. ;Dvarmaan tuhisetkin jo siellä poikas kanssa kilpaa, mä tulin vielä vilasee mitä tääl on tapahtunut. :)
- DoeJohn
nikinikki kirjoitti:
juttu. Täältä on joku viesti poistunut??? Oliks puska taas liikkeellä??
kadonnut? Eräs A-kirjaimella kirjoittanut oli laittanut viestin ja se katos, mut ei siihen kukaan silloin klo 01 maissa ollu vastannu ..
Tää ei poistele viestejään - paitsi korjatakseen pahoja typojaan .. ;D - jiwe
DoeJohn kirjoitti:
kadonnut? Eräs A-kirjaimella kirjoittanut oli laittanut viestin ja se katos, mut ei siihen kukaan silloin klo 01 maissa ollu vastannu ..
Tää ei poistele viestejään - paitsi korjatakseen pahoja typojaan .. ;Dse oli nääs tarkoitettu wain walikoiduille :=)
- DoeJohn
nikinikki kirjoitti:
varmaan tuhisetkin jo siellä poikas kanssa kilpaa, mä tulin vielä vilasee mitä tääl on tapahtunut. :)
tuohon aikaan joo .. ;D
- nikinikki
DoeJohn kirjoitti:
tuohon aikaan joo .. ;D
oon ihan kohtsiltään vaipumassa koomaan. ;D
- nikinikki
jiwe kirjoitti:
se oli nääs tarkoitettu wain walikoiduille :=)
minun viestini alle vastattu, siitä sen huomasinkin, että oli poistettu. ;)
- jiwe
wastata että kartan ennemmin juuri eronneita naisia :=)
heille se ns "laastari suhde" on tärkeämpää kuin miehille tjn siis itsestäni nyt puhun :=)
tompalla liiraa enempi ko mulla :=)
ja jätänkin ihan omaan arwoonsa hään jutut :=)
ja omasta kokemuksesta olen huomannut naisilla olewan paljon tärkeämpää se mulle kaikki nyt heti kuin mulle :=)
onko se naisellista todistaa naiselle itselleen että kelpaa muillekin miehille?
kun kuka waan kelpaa yöseuraksi?
summa summarun tjn :=)
mikäs siinä uhrin asemassa ollessa on tjn
oppii jäädyttämään tunteet tjn :=)
tai piilottamaan ne tooosi hywin tjn- nikinikki
No minun ei tarvitse todistella ei itselle, ei muille naisille, eikä miehillekkään yhtään mitään. Eikä mulle todellakaan kelpaa kuka tahansa yöseuraksi, ainoostaan se jonka kanssa kuvittelen jatkavani pidempään kuin yhen yön vain. Eikä ole sattunut vielä kertaakaan, että joku juttu olis jäänyt vain siihen yhteen yöhön.
Tätäkö kysyit? :)) - vaan olisi
Vähän kateellinen tompalle,käy jätkällä parempi mäiskä ku sulla.Sinun kirjoituksia ei edes ymmärretä,jokainen vastaaja kysyy:tätäkö tarkoitit?
- jiwe
vaan olisi kirjoitti:
Vähän kateellinen tompalle,käy jätkällä parempi mäiskä ku sulla.Sinun kirjoituksia ei edes ymmärretä,jokainen vastaaja kysyy:tätäkö tarkoitit?
no en ole :=)
sattuiko tuo kun wähän wihjaisin idolisi kirjoituksia ?
enkä muuten tarkoittanut sillä mitään pahaa :=)
ja wastuu ymmärtämiseen on aina lukijalla ei kirjoittajalla :=)
- mietiskelijätär
Mulle siippa sanoi, ettei meidän ole hyvä jatkaa... joten muutin, jokunen vuosi sitten syksyllä pois. Toinen lapsistamme muutti mukanani. Hän tapasi isäänsä viikonloppuisin. Kävi jopa risteilyllä isänsä ja uuden äiti-puolen sekä sisar-puoliensa (5kpl) kanssa. Ja ilmoitti kotiuduttuaan, ettei enään lapsenlikaksi halua.
Vuoden kulttua lapseni ei enään halunut mennä isänsä luokse kyläilemään, kun oli jo 8. äitipuoli-ehdokas (jos oli pysynyt laskuissa mukana)...ja tykkäsi,että iskä "paapoi" uuden nuorikon lapsia enemmän kuin omia lapsia.
Tämän takia koitan ensin kasvattaa lapseni aikuiseksi, ennen kuin alan elämään omaa elämää... menköön siihen aikaa vaikka miten kauan, tai vaikka sit jään yksin. Mutta kaikkeni koitan...
Kaikesta huolimatta olen tyytyväinen olotilaani...
Ja haluaisin kiittää ex:ääni ihan kädestä, niin hyvän ratkaisun mulle teki.- alexsandra
...vaikka uni painaa. Omaa elämääni olen alkanut elämään vasta vuosi sitten, kun nuorin tuli "aikuisikään". Sanonkin Sinulle, älä odota niinkuin minä tein. Elä, koska Sinulla on siihen oikeus, kuten miehelläsikin.
Minun kohdallani, pitkän sinkkuuden jälkeen aika vaikeaa solmia enää suhteita, eli se rima nousee liian ylös.
-joten älä odota kunnes lapsesi on aikuisia :) - mietiskelijätär
alexsandra kirjoitti:
...vaikka uni painaa. Omaa elämääni olen alkanut elämään vasta vuosi sitten, kun nuorin tuli "aikuisikään". Sanonkin Sinulle, älä odota niinkuin minä tein. Elä, koska Sinulla on siihen oikeus, kuten miehelläsikin.
Minun kohdallani, pitkän sinkkuuden jälkeen aika vaikeaa solmia enää suhteita, eli se rima nousee liian ylös.
-joten älä odota kunnes lapsesi on aikuisia :)Ehkä ed.mainitun kokemuksen perusteelta... lapselleni tuli murkku-ikä ja sopeutumisvaikeuksia uuteen kouluun, sekä mulla toisinaan pitkiä työpäiviä.
Tapasin chatissä mukavan "lenkkikaverin", mutta ihan vaan lenkkeilyn-merkeissä olen häntä tavannut, vaikkakin aika täpinöissä olen ollut... =). Mutta lapsonen on etusijalla.
Mun rima on ollut aina korkealla, tai siis olen arka ja ujo.
Kiitos, kuitenkin kommentistasi. Ja onnea sulle.
Koitan alkaa elää...
- häiritseekö
kesken puhelujanne jos jotain tänne heitän?
Tuli ihan ikävä galileoon ja tulienkelin kaksinpuheluita, mutta he olivatkin niin sympiksiä. Onkohan niille tullut ero? : (
Aloitukseen; kyllä miehet hakevat uutta seuraa kiireesti ja edes harkitsematta. Uusi suhde on löydyttävä koska omillaan ei tule toimeen. Kotona on äiti hoivannut ja avioliitossa vaimo passannut ja nyt kun se vaimo jättää, kuka sen elämän hoitaa? Voi voi rukkaa : (
Korvikelaastari varmasti tekee saman, oman aikansa, kunnes kyllästyy ja häippäsee?
Mies jolla on päämääriä ja on elänyt itsenäisesti edes jonkinaikaa, on varteenotettava mies! : )- mitään häiritse
Varmaan galileoon sai tarpeeksi yhden ämmän kanssa jutustelusta.Ei ne niin rakentavia jutusteluja olleet.
Tunnetusti miehet tulevat kyllä toimeen paremmin omillaan kuin naiset. On vaan kivempi teettää kaikki kotihommat naisilla ja surffailla ite netissä. - häiritsee kylläkin
mitään häiritse kirjoitti:
Varmaan galileoon sai tarpeeksi yhden ämmän kanssa jutustelusta.Ei ne niin rakentavia jutusteluja olleet.
Tunnetusti miehet tulevat kyllä toimeen paremmin omillaan kuin naiset. On vaan kivempi teettää kaikki kotihommat naisilla ja surffailla ite netissä.miesten omakeskeisyys?
Niin jutustelussa kuin elämässäkin, keskitytään omiin tarpeisiin huomioimatta toistaosapuolta?
Tunnetusti naiset tulevat toimeen paremmin omillaan! Nähty on! - tasa-arvo vouhotus
häiritsee kylläkin kirjoitti:
miesten omakeskeisyys?
Niin jutustelussa kuin elämässäkin, keskitytään omiin tarpeisiin huomioimatta toistaosapuolta?
Tunnetusti naiset tulevat toimeen paremmin omillaan! Nähty on!On nostanut joillekin rakoperseille kusta päähän.Alkaa suhteellisuudentaju kadota.
- nikinikki
häiritsee kylläkin kirjoitti:
miesten omakeskeisyys?
Tunnetusti naiset tulevat toimeen paremmin omillaan! Nähty on!minäkin taas tulen toimeen omillani, vaikka vaikeeta se teki ensteks, - mukamas.
Meillä naisilla on tosi paljon sisua tehdä asioitten eteen jotain, väittäisin että paljon enemmän kuin miehillä.
Aikoinaan naapurin mies hirtti itsensä, kun oli vasta jättänyt vaimonsa ja pienen vauvansa, oli muka velkaa, puolusteli se vaimo heti sen jälkeen, vaikka edellisenä päivänä ei muuta tehnyt kuin haukkui miestään että jätti. (velkaa sillä oli nykyrahas mitattuna n. vajaa 19t.€, ei mielestäni riitä syyksi, itsellänikin on nyt enemmän...) Vaimo ja lähinaapurit teki miehestä marttyyrin, kun uskalsi tappaa itsensä! - nikinikki
tasa-arvo vouhotus kirjoitti:
On nostanut joillekin rakoperseille kusta päähän.Alkaa suhteellisuudentaju kadota.
mistään tasa-arvo asiasta mielestäni kysymys. :))
Kerro missä näet sitä suhteellisuutta omassa viestissäsikään??? - oli kyse
nikinikki kirjoitti:
mistään tasa-arvo asiasta mielestäni kysymys. :))
Kerro missä näet sitä suhteellisuutta omassa viestissäsikään???Jos pitää väittää naisten tulevan miehiä paremmin toimeen omillaan.Ei helkutissa.
- nikinikki
oli kyse kirjoitti:
Jos pitää väittää naisten tulevan miehiä paremmin toimeen omillaan.Ei helkutissa.
muka tulisi? Minä tulen ja olen nainen. Minulla on oma talo, oma auto, iso tontti, oma lapsi (tosin siihen tarvitsin miestä) ja omat rotukoirat. Oma ammatti. Monellako miehellä on yhtä hyvin? Edes yhdelläkään exälläni ei ole yhtä hyvin, enkä todellakaan ole saanut heiltä näihin senttiäkään.
- pettynyt
Näin se vaan menee. Kerran erehdyin seurustelemaan vastaeronneen miehen kanssa. Muutama kuukausi vierähti, oli tosi ihanaa. Rakastuin täysillä. Ihmettelin kyllä, kun niin katkerasti puhui avovaimostaan, haukkui sitä H:ksi ym. Sitten suhteemme loppui hänen sanoessaan, ettei halua jatkaa, kuulostelee itseänsä. Se kuulostelu oli sitä, kun näin hänet seuraavalla viikolla, oli alkanut exänsä kanssa uudelleen.
Tulin siihen tulokseen, että eronneet miehet etsii vain kumppania yksinäisyyteensä TAI kuten minun tapauksessa varmaan oli, halusta näyttää, että on löytänyt uuden.
Sanon vaan, että inhottavia paskoja ovat kun leikkivät toisten tunteilla.
PS: Ei se eukko tuosta kummentunu, jatkaa samaa peliään. Siitäs sai sekin äijä.- on tosi
Katkeria ex-vaimoille!
- pettynyt
on tosi kirjoitti:
Katkeria ex-vaimoille!
Omalta osaltani voin vastata tuohon, etten ollut todellakaan katkera. Elin ihanassa suhteessa. Mutta opin tästä sen, etten ikinä ala seurustelemaan vastaeronneen miehen kanssa.
PS: Jos luit tarkasti, kirjoitin, että mies oli katkera exälleen ja syystäkin. Ihmettelen vieläkin sitä, miten otti takaisin, pettäjän? - -niin-
pettynyt kirjoitti:
Omalta osaltani voin vastata tuohon, etten ollut todellakaan katkera. Elin ihanassa suhteessa. Mutta opin tästä sen, etten ikinä ala seurustelemaan vastaeronneen miehen kanssa.
PS: Jos luit tarkasti, kirjoitin, että mies oli katkera exälleen ja syystäkin. Ihmettelen vieläkin sitä, miten otti takaisin, pettäjän?Sinä olisit halunnut pitää miehen,mutta hän valitsi eksän,vaikka oli katkera.Nyt te olette molemmat katkeria eksälle!Tai ei se mies varmaan enää,paremman varmaan otti.
- pettynyt
-niin- kirjoitti:
Sinä olisit halunnut pitää miehen,mutta hän valitsi eksän,vaikka oli katkera.Nyt te olette molemmat katkeria eksälle!Tai ei se mies varmaan enää,paremman varmaan otti.
Paremman? Joka oli häntä 3 vuotta pettäny ja miehen omine kamujensa kanssa? Älä kehtaa..
Ja muuten näin sen naisen taas joku viikko sitten eri miehen kans liikenteessä, että se siitä.
Et voi sanoa siellä mitään, kun et tiedä siitä suhteesta kummempaa.
Olen vain oikein hyvilläni, siitäs sai sekin mies, tyhmä kun ei uskonut. ja PISTE. - todella ikävää
pettynyt kirjoitti:
Paremman? Joka oli häntä 3 vuotta pettäny ja miehen omine kamujensa kanssa? Älä kehtaa..
Ja muuten näin sen naisen taas joku viikko sitten eri miehen kans liikenteessä, että se siitä.
Et voi sanoa siellä mitään, kun et tiedä siitä suhteesta kummempaa.
Olen vain oikein hyvilläni, siitäs sai sekin mies, tyhmä kun ei uskonut. ja PISTE.Että olet pettynyt ja katkera tyhmän miehen ja huonon naisen puolesta.
- pettynyt
todella ikävää kirjoitti:
Että olet pettynyt ja katkera tyhmän miehen ja huonon naisen puolesta.
Nyt siekin älysit :p
Eli sellaisia on miehet ja naiset, eroissaan ja omissa ihmissotkuissaan. En kuitenkaan yleistä.
Tarkoitin tällä esimerkilläni nyt sitä, kun aloittaja kysyi, että mikä on syynä, että VASTAeronneet etsivät uutta heti. Olen sitä mieltä, että ainakin pari vuotta menee eron jälkipuinteja miettiessä, ei tarvis uutta suhdetta aloittaa heti kun entinen saa oven kiinni. - kuitenkin...
pettynyt kirjoitti:
Nyt siekin älysit :p
Eli sellaisia on miehet ja naiset, eroissaan ja omissa ihmissotkuissaan. En kuitenkaan yleistä.
Tarkoitin tällä esimerkilläni nyt sitä, kun aloittaja kysyi, että mikä on syynä, että VASTAeronneet etsivät uutta heti. Olen sitä mieltä, että ainakin pari vuotta menee eron jälkipuinteja miettiessä, ei tarvis uutta suhdetta aloittaa heti kun entinen saa oven kiinni.Huolinut hänet.Ikävä ettet saanut ja petyit.
- Pettynyt
kuitenkin... kirjoitti:
Huolinut hänet.Ikävä ettet saanut ja petyit.
Olisin, sanoinhan, että meillä oli aivan ihanaa se muutama kuukausi. SE oli mulle kova pala, erota.
En ole ikinä ennen sellaista tunnetta itsessäni kokenut. Onneksi olen päässyt jo asian yli. - on aika
Pettynyt kirjoitti:
Olisin, sanoinhan, että meillä oli aivan ihanaa se muutama kuukausi. SE oli mulle kova pala, erota.
En ole ikinä ennen sellaista tunnetta itsessäni kokenut. Onneksi olen päässyt jo asian yli.Kelmejä
- löytyy paljon
Tuo on niin totta kuin vain voi olla.
Sivusta olen seurannut useammankin tapauksen jossa eron partaalla on miehen löydettävä uusi nainen rinnalle. Ja kun exä vähänkin vinkkaa sormellaan että palataankos takaisin, niin johan mies palaa.
Ja puheet siitä että kuulostelee itseään, on tuttu lause. Eipä ole vielä vastaan sellaista tullut, joka sen olisi toteuttanut. - vaimokas
löytyy paljon kirjoitti:
Tuo on niin totta kuin vain voi olla.
Sivusta olen seurannut useammankin tapauksen jossa eron partaalla on miehen löydettävä uusi nainen rinnalle. Ja kun exä vähänkin vinkkaa sormellaan että palataankos takaisin, niin johan mies palaa.
Ja puheet siitä että kuulostelee itseään, on tuttu lause. Eipä ole vielä vastaan sellaista tullut, joka sen olisi toteuttanut....on ollut usein miehelle kuin seuraava äiti...eikä poika voi olla tottelematta äiteetään,vaikka olisi 50-vuotinen äijä ;))
- NaineN*
Ihminen,joka leikkii ja pelaa toisen tunteilla ja pahimmassa tapauksessa systemaattisesti vedättää toista omien päämäärien saavuttamiseksi , on raukkamainen. Edestään löytää ja takaisin saa , kuten sinun tapauksessasi.
- miehillä on
Paljon enemmän ottajia kuin eronneilla naisilla.
- naureskelija
Johtuiskohan se siitä, että lapset jäävät äidille. Mies hulmuaa yksin. Ja kukapa sitä eronnutta äitiä ottais lapsikatraineen.
Äiti huolehtii ennen lapsistaan, kun lähtee uutta miestä kalasteleen. - naisia kohtaan
naureskelija kirjoitti:
Johtuiskohan se siitä, että lapset jäävät äidille. Mies hulmuaa yksin. Ja kukapa sitä eronnutta äitiä ottais lapsikatraineen.
Äiti huolehtii ennen lapsistaan, kun lähtee uutta miestä kalasteleen.Kun ne muuten on mukamas niin omillaan toimeen tulevia?
- kyllä
naisia kohtaan kirjoitti:
Kun ne muuten on mukamas niin omillaan toimeen tulevia?
naiset aina pärjää, eri se on miehillä. Täytyy hakea heti siivooja ja ruuanlaittaja ei kai ne muuta :o)
- ArcticEli
aika moni mies sanoo, että olisipa yhtä helppoa löytää seuraa kun naisilla ;)
Kapakasta nainen aina saa miehen matkaansa, mutta saako mies mitään.... ;))) - ...ngg
ArcticEli kirjoitti:
aika moni mies sanoo, että olisipa yhtä helppoa löytää seuraa kun naisilla ;)
Kapakasta nainen aina saa miehen matkaansa, mutta saako mies mitään.... ;)))kapakkareissuilla luodut suhteentapaiset ole aika
kertakäyttötavaraa.
Ja sehän vasta "leimaavaa" onkin. - nikinikki
naisia kohtaan kirjoitti:
Kun ne muuten on mukamas niin omillaan toimeen tulevia?
jos lapset jäis hänelle, joten?? Siitä omillaan toimeentulosta mä vain... ;D
- entäs
...ngg kirjoitti:
kapakkareissuilla luodut suhteentapaiset ole aika
kertakäyttötavaraa.
Ja sehän vasta "leimaavaa" onkin.sätissä? Se se vasta leimaavaa onkin, kuitenkin aika pieni porukka käy "nimikkohuoneessaan"?
Ennemmin otan seuralaiseni kapakasta kuin sätistä. - Täällä.
entäs kirjoitti:
sätissä? Se se vasta leimaavaa onkin, kuitenkin aika pieni porukka käy "nimikkohuoneessaan"?
Ennemmin otan seuralaiseni kapakasta kuin sätistä.Ja tuo toisten leimaaminen on asia,joka saa minut näkemään punaista. Jokainen eläköön omaa elämäänsä parhaaksi katsomallaan tavalla. Kenellä on niin suuri "arvo" toisiin nähden,että on vara tuomita tai läiskiä leimoja otsikkoon !!
- antaisin kättä sulle
Täällä. kirjoitti:
Ja tuo toisten leimaaminen on asia,joka saa minut näkemään punaista. Jokainen eläköön omaa elämäänsä parhaaksi katsomallaan tavalla. Kenellä on niin suuri "arvo" toisiin nähden,että on vara tuomita tai läiskiä leimoja otsikkoon !!
jos täältä yltäisin :0)
Kukahan sen eka kiven nakkais? Mulle on aivan sama, misssä sitä vehdataan sätissä tai livessä. Ja eiköhän meitä ole moneksi naisissa sekä miehissä, ei voi leimata edes sukupuolta. Kyllä "vakka kantensa" valitsee ja jopa löytyy elämänkumppaniksi asti. - ...ngg
entäs kirjoitti:
sätissä? Se se vasta leimaavaa onkin, kuitenkin aika pieni porukka käy "nimikkohuoneessaan"?
Ennemmin otan seuralaiseni kapakasta kuin sätistä.on niitä paikkoja, josta viimeiseksi lähtisin
seuraa hakemaan.
Toisaalta, jos siihen antautuu, sisäisten hälyt-
timien pitää olla priimakunnossa.
Onneksi en ole aikoihin seikkaillut sätissä, jossa
useimmat herkkähipiät vain käyvät pahoittamassa
mielensä. - ArcticEli
...ngg kirjoitti:
kapakkareissuilla luodut suhteentapaiset ole aika
kertakäyttötavaraa.
Ja sehän vasta "leimaavaa" onkin.että omani sieltä hakisin, kunhan oistin työkaverini sanat...joka totes, ettei ole miehellä helppoa, ei... :D :D :D
- LonelyRatsastaja
Kyllä meikäläinen on antanut aikaa itselleen eron jälkeen.En tajua miksi menisin heti uuteen suhteeseen.Haavat on nuoltava ja annettava parantua,eihän sitä ole hetkessä käynyt läpi eroa ja tehnyt sovintoa itsensä ja elämän kanssa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415