Meinataan tulla Torontoon ensikesänä. Katselemaan millainen maailman meno siellä on.
Mihin Torontossa kannattaa tavallisen tallaajan majoittua kun budjetti ei ole mikään royal mutta toisaalta ihan reppumatkailullekaan ei olla lähdössä. Eli hinta-laatu olisi kohdallaan peruskeskipalkkaiselle suomalaisturistille..
Majoitus Torontossa?
3
924
Vastaukset
- loytyy.....
- ihmettelee
tassa joku antoi Toronto.com site. Siina on hotelleja. Itse annan kokemuksesta suositukseni,kun tunnen kaupungin taalla koko ikani asunut. Comfort Hotel,15 Charles St./Days Inn 30 Carlton St/ Victoria, 56 Yonge St/ Isabella Hotel 556 Sherbourne, Victorian B-B hyva myos keskella gayvillage. Muita kysymyksia??
- tinttaraaaa
Oli edullinen ja suht. lähellä keskustaa. Kadun toiselta puolelta pääsi metrolla vaikka minne, ja maailman pisin katu Younge-st oli muutaman korttelin päässä käveltynä. Asuimme hotlassa 10 vrk, ja huone oli siisti, eikä meteliä kuullut kaduilta, sillä asuimme 12. kerroksessa. Viihdyimme kovasti, ja varmasti menemme vielä kolmannenkin kerran, ellei sitten jo muuteta paikanpäälle asumaan. Toivon mukavaa Toronton reissua. Itellä on sinne hirvittävä ikävä. Hotellilta on lentokentälle kuljetus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802