ostokset

nättijussi

olen lähdössä 30.1.Guardavalacaan.Pakkaanko kuinka paljon vaatteita mukaan,vai kannattaako ostaa paikanpäältä .Minkälainen on tarjonta?

5

2203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaukomatkailija.

Olimme viime vuonna siellä,ei ollut paljon vaateita ostetavana,ei ainakaan hotelli aluella, eikä lähiypäritössä.kannataa mennä sieltä kaupunkiin jos vaateita ostaa. siis meidän hotellin liki(playa pesquero)hotelli.käytiin santigo de cuba 2 päivän retkellä, siellä oli jonkin verran vaate liikeitä. antoisaa lomareissua sinne. me lähdemme 1.2 panamaan,toivottavasti on yhtä hyvä seissu kuin kuuban seisukin.

• kaukomatkailija.

Olimme viime vuonna siellä,ei ollut paljon vaateita ostetavana,ei ainakaan hotelli aluella, eikä lähiypäritössä.kannataa mennä sieltä kaupunkiin jos vaateita ostaa. siis meidän hotellin liki(playa pesquero)hotelli.käytiin santigo de cuba 2 päivän retkellä, siellä oli jonkin verran vaate liikeitä. antoisaa lomareissua sinne. me lähdemme 1.2 panamaan,toivottavasti on yhtä hyvä seissu kuin kuuban seisukin.

• Katriinat

Hyvää matkaa Quardalavacaan, katseltavaa ja koettavaa on. Maisemat ja rannat kauniita ja lämmintä on. Hotellit kehnoja, myös ruoka...no, syötävää. Kaupoissa ei ole mitään ostettavaa, paitsi rommia ja sikareita. Ota mukaan vaatteet, mitä luulet tarvitsevasi, myös illat ovat lämpimiä. Varaa mukaan paljon kyniä, lippiksiä, saippuaa, shampoota, T-paitoja ym., mistä voit luopua. Niillä ihmisillä ei ole mitään, kaikki omistaa valtio. Palasimme sieltä 17.1.07.

• rommi Kuubasta

Hotellit eivät ole kehnoja Guardalavacassa. Pesevät kotimaan normaalit hotellit mennen tullen
        ja Kanariankin hotellit ainakin huoneiden koossa ja palvelukin on parempaa ja muut ulkotilat suurempia. Ihmiset ovat köyhiä, mutta suhteellisen tyytyväisiä - siihen ei valtiomuodolla ole juuri mitään vaikutusta sillä
        muillakin Karibian saarilla ja Meksikossa kansa elää yhtä suuressa köyhyydessä muutamia rikkaita lukuunottamatta. Ostoksia ei Kuubaan kannata lähteä tekemään eli vaatteet ja kengät mukaan kotimaasta ja samoin tarvittavat lääkkeet sekä hygieniatuotteet. Siellä voi sitten nauttia olosta kun ei tarvitse juosta kaupoissa. Guardalavacan markkinoilta voi sitten ostoshimoa tyydyttääkseen ostaa jonkun puutyön tms matkamuistoksi.

• nättijussi

Kuuban matka oli ihana.
      Pakkasin tietysti liikaa vaatetta mukaan.
      Miehellä oli sopivasti ja niistäkin jäi joitakin paikallisille.
      Iltaisinkin oli lämmin.Huoneessa joskus villasukat,oli niin hyvä ilmastointi.
      Hyttysmyrkkyjä ei tarvittu,muutama itikan pisto jaloissa.
      Aurinkorasvat olisi voinu ostaa periltä.
      Kynillä oli kysyntää ja paikalliset naiset kyselivät shampoota.
      Mukavasti toimintaa,mikäli sitä halusi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe