olen lähdössä 30.1.Guardavalacaan.Pakkaanko kuinka paljon vaatteita mukaan,vai kannattaako ostaa paikanpäältä .Minkälainen on tarjonta?
ostokset
5
2203
Vastaukset
- kaukomatkailija.
Olimme viime vuonna siellä,ei ollut paljon vaateita ostetavana,ei ainakaan hotelli aluella, eikä lähiypäritössä.kannataa mennä sieltä kaupunkiin jos vaateita ostaa. siis meidän hotellin liki(playa pesquero)hotelli.käytiin santigo de cuba 2 päivän retkellä, siellä oli jonkin verran vaate liikeitä. antoisaa lomareissua sinne. me lähdemme 1.2 panamaan,toivottavasti on yhtä hyvä seissu kuin kuuban seisukin.
- kaukomatkailija.
Olimme viime vuonna siellä,ei ollut paljon vaateita ostetavana,ei ainakaan hotelli aluella, eikä lähiypäritössä.kannataa mennä sieltä kaupunkiin jos vaateita ostaa. siis meidän hotellin liki(playa pesquero)hotelli.käytiin santigo de cuba 2 päivän retkellä, siellä oli jonkin verran vaate liikeitä. antoisaa lomareissua sinne. me lähdemme 1.2 panamaan,toivottavasti on yhtä hyvä seissu kuin kuuban seisukin.
- Katriinat
Hyvää matkaa Quardalavacaan, katseltavaa ja koettavaa on. Maisemat ja rannat kauniita ja lämmintä on. Hotellit kehnoja, myös ruoka...no, syötävää. Kaupoissa ei ole mitään ostettavaa, paitsi rommia ja sikareita. Ota mukaan vaatteet, mitä luulet tarvitsevasi, myös illat ovat lämpimiä. Varaa mukaan paljon kyniä, lippiksiä, saippuaa, shampoota, T-paitoja ym., mistä voit luopua. Niillä ihmisillä ei ole mitään, kaikki omistaa valtio. Palasimme sieltä 17.1.07.
- rommi Kuubasta
Hotellit eivät ole kehnoja Guardalavacassa. Pesevät kotimaan normaalit hotellit mennen tullen
ja Kanariankin hotellit ainakin huoneiden koossa ja palvelukin on parempaa ja muut ulkotilat suurempia. Ihmiset ovat köyhiä, mutta suhteellisen tyytyväisiä - siihen ei valtiomuodolla ole juuri mitään vaikutusta sillä
muillakin Karibian saarilla ja Meksikossa kansa elää yhtä suuressa köyhyydessä muutamia rikkaita lukuunottamatta. Ostoksia ei Kuubaan kannata lähteä tekemään eli vaatteet ja kengät mukaan kotimaasta ja samoin tarvittavat lääkkeet sekä hygieniatuotteet. Siellä voi sitten nauttia olosta kun ei tarvitse juosta kaupoissa. Guardalavacan markkinoilta voi sitten ostoshimoa tyydyttääkseen ostaa jonkun puutyön tms matkamuistoksi.
- nättijussi
Kuuban matka oli ihana.
Pakkasin tietysti liikaa vaatetta mukaan.
Miehellä oli sopivasti ja niistäkin jäi joitakin paikallisille.
Iltaisinkin oli lämmin.Huoneessa joskus villasukat,oli niin hyvä ilmastointi.
Hyttysmyrkkyjä ei tarvittu,muutama itikan pisto jaloissa.
Aurinkorasvat olisi voinu ostaa periltä.
Kynillä oli kysyntää ja paikalliset naiset kyselivät shampoota.
Mukavasti toimintaa,mikäli sitä halusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289