Niin voisitte kertoa jos teillä olisi jotain tietoa Kuopion kummitustaloista. Kun kaverin kanssa innostuttiin paranormaalin tutkimisesta mutta ei vaan ole löytyny mitään tutkimus kohetta.
Kuopion kummitukset
11
2670
Vastaukset
- you see
se voi olla lähempänä kuin luuletkaan. YKSIN ollessasi katso yöllä peiliin ja käske kummituksen tulla peiliin katsottavaksesi myös. Kokeile, jos uskallat;)
- Jorma Lerssi
!Ei heikkohermoisille!
Omassa kämpässäsi voit manata kummituksen esille näin: mene makuuhuoneeseesi, sytytä pari kynttilää.
Pue musta paita ja mustat housut päällesi, hypi tasajalkaa samalla huutaen "mulukuu mun mummun mulk-kuu" ja pyörien ympyrää, kohta, katso sänkyysi.
Siellä se lakanakummitus on, valloittanut sänkysi!!
!Ei heikkohermoisille! - Vepmaster
joo että terve vaan taselle, säkin näköjään pyörit täällä.
- kuopionhistoriaa
Asemakadun, Suokadun ja Maaherrankadun välinen alue on vanhan hautausmaan päällä.
- kansatieteiliä
Se on intiaanien hautuumaa! On muuten vielä niitä Savoche-intiaaneja, pahinta laatua, kummittelevat niin vituraisenmoisesti. Päällikkönähän niillä oli aikanaan suuri sotaherra Suatanpa Istua.
- kontaktihenkilö
Spede kummittelee kuopiossa. Jos näet kaljun, jolla on parta, niin se on speden haamu. Oon nähnyt sen monesti. Viimeksi äsken.
- SperttiSpasanen
Otitko nimittäin kahten vai kolmen tonnin haasteen?
- virallinenvalvojapiiskaa
Missäs sitä kummitellaan? - Kuopijossa. - Jaa, onkos sellanenki paikka olemassa, mikäs siinä sitten, kyllä se mulle sopii.
- Anonyymi
Haminalahden kartano
- Anonyymi
Ei siellä kummittele pötyä
- Anonyymi
Kaverini asui pienenä länsi kadulla ja siellä tapahtui vaikka ja mitä paranormaalia. Hänen äiti oli soittanut sille tyypille joka omistaa sen paikan ja se tyyppi joka omistaa sen paikan niin kertoi että länsikatu oli rakennettu hautausmaan päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi6410802Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1006657Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h445736- 474386
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542526Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41749Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja
remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu111697Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.1971674- 851355
Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell91971