Missä Forssassa liikkuvat miespuoliset, yli neljäkymppiset yksineläjät? Eli missä heitä parhaiten tapaisi? Netistä heitä ei ole löytynyt ja kaupan jonossa heihin tuskin törmää....
Niskasta varmaan sais yhden illan seuraa, mutta kun sellainen ei kelpaa (eikä kapakat kiinnosta), vaan etsinnässä olisi jotain vähän pitempiaikaista kaveria.
Luuhaavatkohan kotona ja potevat yksinäisyyttä kuten minäkin????
Ihmetteleepi päälle 40-kymppinen yksinäisyyttä poteva naisimmeinen
Missä sinkut
15
2371
Vastaukset
- muija uneton
Arvaa mitä.
Oiskohan ollut viimeksi lauantaina kun kärsin unettomuudesta niin avasin telkun.
Joops vaan,siellä sitten tuli joku Se Oikea joku treffi-ohjelma,vissiin.
No koko yötä en sitä tuijottanut mutta kaksi forssalaista 50v ukkoa seuraa haki.
Hö. - A Koskela
sinne Koskenniskaan mahtuu. Sellaisiakin miehiä mitkä eivät välitä yhdenillan jutuista vaan haluavat nimenomaan pitempää suhdetta. Tule käymään lauantaina, mä olen ainakin siellä ;-)
- rinnuksissa
niin siitä sitten tunnistaisin :)
- Kysyn vaan
rinnuksissa kirjoitti:
niin siitä sitten tunnistaisin :)
Kiitos kutsusta, mutta ei noi kapakat kiinnosta:)
Ei niitä vastaankaan mitään, mutta nuorempana tuli Niskassa käytyä ja tuli varmaan kiintiö täyteen.
Mutta kiva kuulla, että siellä niitä vapaitakin, ei pelkästään seksiseuraa hakevia on:) :)
- aaa39
Laita lehteen ilmoituksia,
turku sanomiin ja "Reginaan",yms,
sieltä on helpompi löytää täsmäkumppani.
suosittelen, niin tein -70 luvulla ja kannatti. - Astuja
Vai että olet "päälle 40-kymppinen" eli näinollen reilut 400 vuotias. Ei siis ihme ettei tärppää..
Vai olisiko perimmäinen syy sitten tuo sivistyksen puute, kun ei vielä äidinkielikään taitu?- Kysyn vaan
Vaikkakin puutuit epäolennaiseen seikkaan, niin lukeneemmallekin ihmiselle tapahtuu kirotusvirheitä.
Ikävä, että se haittasi sinua noin suunnattomasti;) - innosta.
Kysyn vaan kirjoitti:
Vaikkakin puutuit epäolennaiseen seikkaan, niin lukeneemmallekin ihmiselle tapahtuu kirotusvirheitä.
Ikävä, että se haittasi sinua noin suunnattomasti;)40 on oikeasti 50-,hikinen DD-kuppinen 150-senttinen persjalkainen leipäsusi vailla sivistystä TAI nuivankuivakka kirjastotantta,uskovainen ja raitis.Normaalin miehen on parempi elää ilman kumpaakaan.
- HahaaaaaH!
innosta. kirjoitti:
40 on oikeasti 50-,hikinen DD-kuppinen 150-senttinen persjalkainen leipäsusi vailla sivistystä TAI nuivankuivakka kirjastotantta,uskovainen ja raitis.Normaalin miehen on parempi elää ilman kumpaakaan.
Kirjoituksesi oli mojova vitsi tähän lumituiskuiseen aamuun!
- ---------------------------...
HahaaaaaH! kirjoitti:
Kirjoituksesi oli mojova vitsi tähän lumituiskuiseen aamuun!
Tosi tyhmä ja ilkeä kirjoitus joka vain kuvastaa kirjoittajan ilkeyttä.
Tulee mieleen yksinäinen susi joka ei ole saanut vonkaamaansa ja sitten sitä turhautumista suodattaa tänne.
Säälisin jos viitsisin.
Tympeää. - aikuinen48
".....näinollen reilut 400 vuotias. Ei siis ihme ettei tärppää.. "
hei,
fiksua, kun kirjoitat niin virheetöntä tekstiä itse. - aikuinen48
innosta. kirjoitti:
40 on oikeasti 50-,hikinen DD-kuppinen 150-senttinen persjalkainen leipäsusi vailla sivistystä TAI nuivankuivakka kirjastotantta,uskovainen ja raitis.Normaalin miehen on parempi elää ilman kumpaakaan.
kyllä normaalin on parempi elää,
aina kun se on kotona, tukena ja turvana.
Usein vaan ne "yksinjääneet" odottavat toiselta enemmän kuin itse antavat,
kauneudessa, rahassa tms.,
kannattaa arvioida oma avonsa ja etsiä sen arvoista johon on varaa,
oli se auto tai aviopuoliso.
Eikös se ole jo tilastollisesti todistettu. - Kysyn vaan
aikuinen48 kirjoitti:
kyllä normaalin on parempi elää,
aina kun se on kotona, tukena ja turvana.
Usein vaan ne "yksinjääneet" odottavat toiselta enemmän kuin itse antavat,
kauneudessa, rahassa tms.,
kannattaa arvioida oma avonsa ja etsiä sen arvoista johon on varaa,
oli se auto tai aviopuoliso.
Eikös se ole jo tilastollisesti todistettu.Ajattelin, että en enää laita kommenttia tälle tarinalle, mutta kun tuli järkevääkin kommenttia välillä, niin aattelin laittaa.
Minä en odota toiselta muuta kuin, että on tavallinen. Mutta eipä niitä tavallisia taida olla, kun on ilmoitus ollut netissä pitkään, jossa haen ihan tavallista, eikä yksikään ole vastannut:(
Joten eivät kaikki sinkut hae jotain ihmemiestä/-naista. Tietysti minullakin vaatimuksena on, että on kunnollinen, pitää itsestään huolta eikä ole mitään "pohjasakkaa" eli on tavallinen....
Sitähän tällä keskustelunavauksellani juuri yritin kysellä, että missä ne tavalliset, yksinäiset sinkut (eronneet, lesket) oikein ovat, kun ei heitä missään näy ja varmasti on muitakin samanlaisia kuin minäkin.
Ja vielä sen verran jo aiemmin kirjoittaneille, etten todellakaan ole mikään nynny kirjastotäti tai ylijäämä. Asioita vain on tapahtunut ja yksin olen jäänyt ja saanut kokea monia pettymyksiä. Siksi ei noi kapakat kiinnosta. - A Koskela
Kysyn vaan kirjoitti:
Ajattelin, että en enää laita kommenttia tälle tarinalle, mutta kun tuli järkevääkin kommenttia välillä, niin aattelin laittaa.
Minä en odota toiselta muuta kuin, että on tavallinen. Mutta eipä niitä tavallisia taida olla, kun on ilmoitus ollut netissä pitkään, jossa haen ihan tavallista, eikä yksikään ole vastannut:(
Joten eivät kaikki sinkut hae jotain ihmemiestä/-naista. Tietysti minullakin vaatimuksena on, että on kunnollinen, pitää itsestään huolta eikä ole mitään "pohjasakkaa" eli on tavallinen....
Sitähän tällä keskustelunavauksellani juuri yritin kysellä, että missä ne tavalliset, yksinäiset sinkut (eronneet, lesket) oikein ovat, kun ei heitä missään näy ja varmasti on muitakin samanlaisia kuin minäkin.
Ja vielä sen verran jo aiemmin kirjoittaneille, etten todellakaan ole mikään nynny kirjastotäti tai ylijäämä. Asioita vain on tapahtunut ja yksin olen jäänyt ja saanut kokea monia pettymyksiä. Siksi ei noi kapakat kiinnosta.niin kyllä sitä parkkiintuu mutta ajatteles kanssa toisin päin. Sulla on oikeus sanoa myös ei. Totta kai baareissa pyörii luolamiehiä mutta etkös sä tunnista ne pelkän vaiston ja elämänkokemuksen perusteella. En minäkään ihan ketä tahansa viinaanmenevää baarikottaraista ota vain siksi että mulla olisi joku vakituinen tai edes puolivakituinen. Mä olen vahvasti sitä mieltä että yksin on parempi olla kuin huonon kaverin kanssa.
Netissä se seuranhaku vasta vaikeaa onkin, ainakin mun kokemusten perusteella. Siellä kun voi fuulata toisia miten tahtoo. Livenä saa heti kuvan siitä mikä ja kuka toinen on tai edes miltä hän vaikuttaa.
Eli pää pystyyn ja liikenteeseen. Kotiin kun jämähtää niin sieltä on paha potkia itseään liikkeelle. Tuli sekin totuus taannoin koettua.
- *Vinkkaaja*
Laivoilta voisi löytyä ja kesäisiltä tanssilavoilta... ja kun pitää silmät ja korvat auki, niin voihan se "oikea" löytyä sieltä kassajonostakin tai vaikka kadulla vastaan kävellä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043025Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921432- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e411260Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481186Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119979Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89902Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44783