Karhu keskeytti

Arhippa

Sattui viime kesänä niin ikävästi, että kun olimme vaimon kanssa menneet eväsretkelle metsään, päätimme vähän harrastaa seksiä. No, mitenkäs sitten kävikään. Sieltä vähän kauempaa alkoi kuulumaan outoa murinaa ja muita ääniä. Katsoimme äänen suuntaan, ja karhuhan siellä oli. En ole eläissäni pelästnyt yhtä paljon. Vaimo kirkui kuin syötävä ja juoksemaanhan me pinkaisimme. Ihme, kun karhu ei lähtenyt perään. Kerkesimme ottaa mukaan vain vaatteet. Autolla pukeuduimme ja minä soitin vaimon veljeltä lainatusta Nokia-puhelimesta poliisille. Poliisi tuli tarkastamaan paikan ja kävi hakemassa meidän metsään jääneen eväskorin ja viltin.

Oli muuten lehdessäkin varattu pieni palstatila tälle meidän kokemuksellemme.

Onko muilla yhtä eläimellisiä seksikokemuksia?

3

2223

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä

vaimon veljen nokia puhelimesta...ja seksiä...sinäkö...hah haa

• Mies-80

Olimme metsällä tyttöystävän kanssa ja sekstailimme leiritulilla. naiseni ottaessa suihin huomasin kuukkelin tulleen seuraksemme makkaran paistoon. Mitähän eläin rukan päässä liikkui kun näki hyvän makkaran menevän hukkaan kun tyhmä nainen vain maiskuttelee makkaraa eikä syö sitä pois...

• teppo

olin kerran metsässä ja sinne tuli hirvi. sitten aloin naida sen hirven kanssa ja hirvi otti minulta suihin. lopuksi nuolimme toisiamme.
        loppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      285
      967
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      52
      754
    3. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      681
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      35
      604
    5. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      49
      586
    6. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      52
      574
    7. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      33
      526
    8. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      34
      487
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      477
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      475
    Aihe