MITÄ voin tehdä?

4 marsun om.

hei
minulla on neljä marsua joista yksi on poika ja loput tyttöjä. Ne ovat nyt asustaneet yhdessä jo kesästä asti , mutta nyt olen huomannut , että poika alistaa yhtä tyttöä niin paljon ettei se enää uskalla tulla kopista ulos!

jos sattuvat yhtä aikaa samaan paikkaan niin poika jahtaa tyttöä ympäri häkkiä ja tyttö kiljuu ja kun tyttö pysähtyy poika puree sitä pyllyyn ja lähtee pois!

poika ei yritä paritella vaan jotenkin ei hyväksy sitä laumaan! Ja tyttö pelkää poikaa kuollakseen!

nyt olen erottanut tytön ja laittanut eri häkkiin , koska sen maha meni jo ripulille kun pelkäsi niin paljon...nyt ei enää ripuloi.
Täytyykö se pitää aina erossa pojasta vai pitäsikö poika erottaa toisista. Poika puree kyllä välillä muitakin , mutta vain komennellakseen!

kokeilin laittaa sen alistetun tytön häkkiin takaisin , mutta ei halunnut mennä käsistäni häkkiin vaan alkoi kiljumaan ja samaan aikaan poika tuli kopista ja hyppäsi käsissäni olevan tytön kimppuun ja yritti purra , mutta osui hampaillaan vain käteeni!

mikä siinä voi olla että se inhoaa tyttöä niin paljon?

jos joku vain osaisi sanoa jotain niin olisi hyvä!
KIITOS!

6

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elinahei

joo, elikkäs. sun tarvii vaan yksinkertaisest päättää. tyttö yksin tai poika yksin. mun mielest täs tilantees ois parempi pitää poika yksin. mun silmin poika on yksin eliä. koska ei kerran tule muidenkaan tyttöjen kans toimeen siis näykkii välilla vaikkakin vaan komennellakseen. kaikki marsut eivät viihdy porukoissa. joillakin on oma persoona. ehka se haluaa sulta enemmän huomiota ( en sano että annat liian vähän huomiota) mut täs tilantees marsuja on siis neljä. kaikille annetaan huomiota mut poika haluaa sut kokonaan itselleen. eli poika yksiskseen. ja voithan päästää marsut yhdessä lattialle. (: onnea. kerro jos ei auttanut nii koitan auttaa enemmään.

• 10marsun omistaja

Yhdyn edellisen kanssa siittä että poika vaikuttaa sen verran dominoivalta kaverilta että olisi hänelle parempi olla yksin.Pari vaihtoehtoa tulee mieleeni:jos on joku naaras jota uros ei näyki niin siirrä yksi naaras ja uros yhteen niin silloin ei ketään ole yksin tai jos sinulla on vaikka taikakuutio häkki niin voit tehdä väliseinän ja laittaa uroksen yksikseen toiselle puolelle niin hän olisi erotettu tytöistä mutta ei silti yksin.Mutta mieluusti kuitenkin otat uroksen pois ja annat naaraiden jatkaa sopuisaa eloaan :)

• 4 marsun om.

tänään kun laitoin juoksutusaitaukseen vain tytöt , niin taas tätä alistettua tyttöä purtiin siis toinen tyttö...ei purrut sitten enää!

ajattelin vain että jos erotan pojan joka on todella seurallinen niin tuleeko se yksinäiseksi? Tyttö taas ei hirveästi näytä toisista piittavan paitsi lupsu-marsusta joka on ollut aina tytön kanssa.(tuli meille kahdestaan)

aika hankala tilanne!

ajattelin että jos jakaisin häkin keskeltä kahtia , mutta en tiedä kumpi pitäisi sinne laittaa?

jos laitan kaksi ja kaksi marsua niin taas lupsu-marsusta pitää poika joka aina juoksentelee sen kanssa! Tyttö ja toinen tyttö taas ei tule toimeen hyvin.

ovat olleet kauan yhdessä enkä ole huomannut mitään paitsi että iltaisin aina tyttö huusi kun sitä purtiin , mutta sekin alkoi vasta lähiaikoina!
        mistä tämä viha voi johtua?

• 4 uros marsua

Meillä kanssa oli sama ongelma (tosin kaikki marsuni ovat poikia). Yksi pojista ei hyväksynyt toista ja jouduin lopulta erottamaan ne, koska tappelut muodostuivat niin pahoiksi... Tätä alistettua marsua jouduin käyttämään jopa eläinlääkärissä, koska toinen oli purrut tätä niin pahasti, että saatiin sitten antibioottikuurit.
      Sinuna erottaisin pojan muista ja kokeilisin tälle kaveriksi yhtä naaraista ja kaksi muuta naarasta laittaisin pareittain.
      Mutta ei kannata pitää niitä yhdessä, jos poika puree tyttöä. Silloin pitäisin pojan yksinään ja naaraat keskenään, jos ne kerran tulevat hyvin toimeen.

• MikaelaxDxdD

sun kannattisi laittaa se alistettu naaras ja se uros marsu siihen häkkiin missä se alistettu naaras on ollut. koska mulla on itelläni ollut IHAN samanlainen tapaus ja se se uros (joku mulla oli) meni sinne häkkiin ja eihän se tietenkän voinut sen toisen alueella ruvetä räyhäämään... KOKEILE!!!!!

• 4 marsun om.

Nyt olen ostanut taikakuutioita ja tehnyt niistä sen verran ison häkin , että kaikille riittää reviiriä! Vähän purraan vielä , mutta kyllä se siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe