osaatteko sanoa mikä vois olla kun mun kanilta lähtee leuan alta karvaa että se on ihan paljas. mä sain sen täs vähä aikaa sitte hoidettua niin että karvat kasvo takas mutta nyt se uusi. voisko se johtua jostain infektiosta? ku se saa c-vitamiinia veten seas, niin se ei voi varmaan olla mitää vitamiinin puutetta(?)
auttakaa.
4
383
Vastaukset
- tania
Miksi lisäät C-vitamiinia? (C-vitamiinin antaminen ei sulje pois vitamiinien puutosta sillä vitamiineja tunnetusti melkoinen litania)
Millainen ruokavalio kanillasi on?
Kani harvemmin tarvitsee vitamiinilisiä jos ruokinta on kohdillaan...
Hilseileekö kani tai onko sillä muita ongelmia turkin kanssa?
Oikeastaan vain el.lääk.voi varmasti sanoa mikä kanillasi on.- joku
kanilla on ihan normaali ruokavalio se saa heinää, vettä, eläinkaupan genesis ruokaa(siihen on sekotettu kaupan festival jyrsijän ruokaa), sitte se saa vielä omenaa tai banaania.
ajattelin kyllä käyttää sen el.lääkäris koska se tuli nyt toisen kerran. ekalla kerralla sain sen hoidettua ja nyt oon yrittäny puhdistaa sitä laimennetulla betadinella mutta ei tunnu tepsivän. mutta pitänee varmaan tosiaan käyttää sitä el.lääkäris kaiken varalta.. joku kirjoitti:
kanilla on ihan normaali ruokavalio se saa heinää, vettä, eläinkaupan genesis ruokaa(siihen on sekotettu kaupan festival jyrsijän ruokaa), sitte se saa vielä omenaa tai banaania.
ajattelin kyllä käyttää sen el.lääkäris koska se tuli nyt toisen kerran. ekalla kerralla sain sen hoidettua ja nyt oon yrittäny puhdistaa sitä laimennetulla betadinella mutta ei tunnu tepsivän. mutta pitänee varmaan tosiaan käyttää sitä el.lääkäris kaiken varalta..Annatko kanillesi muuta tuoretta kuin omenaa ja banaania? Kasvikset olisivat kanille terveellisempiä kuin hedelmät, joita tulisi antaa hieman harvemmin kuin kasviksia. Banaani on lisäksi niin pehmeää, ettei kuluta kanin hampaita kuten esimerkiksi porkkana. Onko kanisi tyttö vai poika? Meillä naaraskanit repivät itseltään mm. leuan alta karvoja treenatessaan pesäntekoa. Tosin eivät tietenkään ihan leuan alapuolelle ylety, mutta ymmärsitte varmaan pointin ;)
- Help
nyt on pari vuot menny ku tän kirjotit ni sait varmaa selvil et mitä kanil oli? mun kanil nyt iha sama juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?863619- 252056
- 1951971
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871444PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431414Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891147Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131034- 841001
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.29935Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha69867