Hei! Olen ottamassa karkeakarvaisen mäyräkoiran tyttö pennun ja haluaisin kuulla kokemuksia muilta millainen tämä rotu on pentuna? Kaikki kokemukset ja kertomukset ovat oikein tervetulleita!
Karkeakarvainen mäyräkoira pentu
5
857
Vastaukset
lukemaan kirjan nimeltä "Apua,minulla on mäyräkoira". Tekijän nimeä en muista, mutta nimeltä löytyy vaikka kirjastosta.
- se on
ja saa Mäyräkoiraliitosta tilaamalla.
http://www.mayrakoiraliitto.fi/kansio.php
Kannattaa hankkia jos on vakavissaan ottamassa mäyräkoiraa.
- koiramamma/mummo
kk mäykky on ihana riiviö ehtii kaikkialle, on utelias, ihana, kiintyy perheeseen, on luottavainen, aina iloinen ja siis yksinkertaisesti maailman ihanin rotu - ai onko minulla sellainen?
Joo!! 5 kuukautta sitten otin kk tyttöpennun ja kaikki on mennyt tosi hienosti, oppi sisäsiistiksi tosi nopeasti - ei ole rikkonut mitään - ei paikkoja - ei kenkiä.- Saat olla iloinen
kun pentusi ei ole esim. kenkiä syönyt.
Kyllähän karkkarin pennuissa eroja on: jotkut on pikku tuholaisia, toiset taas jättää kielletyt kohteet rauhaan.
Mutta iloisia ne on! Luottavaisia, uteliaita, reippaita.. siis maailman ihanimpia! Tosin rodulle tyypillisesti melko jääräpäitä jo pentuina.
Kärsivällisellä ja ehdottoman johdonmukaisella kasvatuksella karkkarinpennusta saa aivan mahtavan kaverin vuosiksi eteenpäin.
Loistava valinta!
- -nigella
Mulla on kokemusta vaan mäyris uros pennuista. En nyt oikeen tiiä mikä olis niille ominaista, pissaa ja syö huonekaluja niinkuin muutkin pennut. Meidän viimesin mäykky mun huoneessa ollessaan ekan pentuajan söi seinästä tapettia ja kalkkia siitä et nyt näkyy sementti. :) vähän on ehkä itsepäisiä, esim. jos kieltää jotain niin sehän on sitten pakko tehdä. ja pistää vähän niinku leikiks sen torumisen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323033- 71590
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2211345Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133977- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887