Hei! Olen ottamassa karkeakarvaisen mäyräkoiran tyttö pennun ja haluaisin kuulla kokemuksia muilta millainen tämä rotu on pentuna? Kaikki kokemukset ja kertomukset ovat oikein tervetulleita!
Karkeakarvainen mäyräkoira pentu
5
953
Vastaukset
lukemaan kirjan nimeltä "Apua,minulla on mäyräkoira". Tekijän nimeä en muista, mutta nimeltä löytyy vaikka kirjastosta.
- se on
ja saa Mäyräkoiraliitosta tilaamalla.
http://www.mayrakoiraliitto.fi/kansio.php
Kannattaa hankkia jos on vakavissaan ottamassa mäyräkoiraa.
- koiramamma/mummo
kk mäykky on ihana riiviö ehtii kaikkialle, on utelias, ihana, kiintyy perheeseen, on luottavainen, aina iloinen ja siis yksinkertaisesti maailman ihanin rotu - ai onko minulla sellainen?
Joo!! 5 kuukautta sitten otin kk tyttöpennun ja kaikki on mennyt tosi hienosti, oppi sisäsiistiksi tosi nopeasti - ei ole rikkonut mitään - ei paikkoja - ei kenkiä.- Saat olla iloinen
kun pentusi ei ole esim. kenkiä syönyt.
Kyllähän karkkarin pennuissa eroja on: jotkut on pikku tuholaisia, toiset taas jättää kielletyt kohteet rauhaan.
Mutta iloisia ne on! Luottavaisia, uteliaita, reippaita.. siis maailman ihanimpia! Tosin rodulle tyypillisesti melko jääräpäitä jo pentuina.
Kärsivällisellä ja ehdottoman johdonmukaisella kasvatuksella karkkarinpennusta saa aivan mahtavan kaverin vuosiksi eteenpäin.
Loistava valinta!
- -nigella
Mulla on kokemusta vaan mäyris uros pennuista. En nyt oikeen tiiä mikä olis niille ominaista, pissaa ja syö huonekaluja niinkuin muutkin pennut. Meidän viimesin mäykky mun huoneessa ollessaan ekan pentuajan söi seinästä tapettia ja kalkkia siitä et nyt näkyy sementti. :) vähän on ehkä itsepäisiä, esim. jos kieltää jotain niin sehän on sitten pakko tehdä. ja pistää vähän niinku leikiks sen torumisen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463098Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462901100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502515Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo512486Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451769
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä431626- 481562
- 261371