Ford Mondeo 2.0 TDCi STW Autom. -03

ja.manni

Olen pistänyt tilaukseen Saksasta ko auton. Auto on tulossa vaimoni käyttöön ja haluaisinkin tiedustella onko auto turvallinen ja luotettava? Onko Ford ainoa, jossa on jakopää ketjulla uuden tekniikan dieseleistä? Miten ruostuminen? Saako ajovaloautomatiikan releellä?

10

1873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä

Kunnon auton ostaja ostelee,tilaa ensin ja sitten kyselee.Eikös se pitäisi mennä toisten päin?

• ja.manni

Niin pistin tilaukseen juu ja aikarajaksi asetin maaliskuun joten saan tehdä muutoksia ja ilmaiseksi...

• ex-mondeo

mutta ihan suomessakin tilailevat noita fordin paskoja ilman kyselyjä....kärsi nyt sitten kun tilasit.

ps. onneni kukkuloilla kun pääsin eroon ford mondeosta! ei koskaan tule enää fordia meidän perheeseen.

• ja.manni

Jos kysytään turvallisuudesta ja luotettavuudesta, en tarkoita että tarvii kokeilla omaa autoa toimiiko ABS ja airbag, vaan miten auto pysyy "lapasessa". Ko autoissa ei ole luistonestoa eikä sutimisenestoa, 130hv...

• tipi
        ja.manni kirjoitti:

Jos kysytään turvallisuudesta ja luotettavuudesta, en tarkoita että tarvii kokeilla omaa autoa toimiiko ABS ja airbag, vaan miten auto pysyy "lapasessa". Ko autoissa ei ole luistonestoa eikä sutimisenestoa, 130hv...

Mistäs epäilyt ettei juuri Mondeo pysyisi. Pysyy ihan samalla tavalla kuin muunkin merkkiset vastaavat. Jos epäilet, kannattaisi ehkä tinkiä noista tehoista. Kaasupolkimessa ja tilanteentajussa se on. Loppujen lopuksi ESP:t ja ABS:t ja muut vimpaimet auttaa vain jos ajaa maltilla. Muussa tapauksessahan ne varmistavat sen, että kun lähtee, niin lähtee kovemmasta vauhdista kuin "tavallisella" autolla.

• mitä rahalla saa

ja kaikki ylimääräinen on hukkaan heitettyä, sillä auto ei tästä parane.

• ja.manni

Kaikissa aina jotain vikaa löytyy. Uusimmat Primerat varsinkin on todella sähkövikaisia, johtunee engelsmannien kädenjäljestä. Passateissa on jakohihna. Ajolleen tämä tuntui kyllä hyvältä ja kaikki laitteet löytyy etsimättä. Kiitos kommentista, siihen on helppo yhtyä!

• oulunpoika

Kyllä Hondan dieselissä on myös jakopäässä ketju.

• ja.manni

Hyvä tietää! Honda on laadukas ja paras Japanilainen, Ilmankos Veho myy sitä...

• mondeo...
        ja.manni kirjoitti:

Hyvä tietää! Honda on laadukas ja paras Japanilainen, Ilmankos Veho myy sitä...

Hondassa ei ole niitä ojo-ominaisuuksia jotka ovat mondeossa. Niistä ajo-omonaisuuksistakin saa Mondeossa nauttia, varsinkin jos on ongelmakelit.
        Tahtoo japsit silloin tulla peräedellä vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe