mistä mä voisin koulussa äidinkielen tunnila tehdä ainee ...tykkään muodista,vaatteista,koruista,kengistä,tanssista(disco ja show tanssia harrastan)pohdin aika paljo asioita kuten "kumpi on oikeassa uskonto vai historia,ko uskonnon muukaan eeva ja aatami oli ensimmäiset ihmist ja historian mukaan apinoista on tullut ihmiset... "voiko lääkäri määrätä nuoren/lapsen sairas klomalle,Esim jos se on masentunut...? ja niin edelleen .. toivottavasti voitte auttaa
Auttakaa
minä..
1
302
Vastaukset
- ,.,.,
vai yleisesti mistä? 0_o
Jos kirjasta , niin tee enkeliakatemian jostain kirjasta. Lyhyt kirja, jonka päähenkilönä on tyttö josta tulee enkeli. Vaatteet liittyvät jotenkikutenki kirjaan.
Pakko sanoo et sun pohdinnat on aika öhöm... no joo :D
Mut mun mielipide, älköön muut loukkaantuko. :)
P.s. Raamattu opettaa luomiskertomuksen, ei uskonto yleisesti ja evoluutioteoria on "apinoista tullut ihmiset".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849