Pojat reilu 3v ja kohta 2v. Asustavat kaksin isossa n13-15 neliön huoneessa.Katto on paneeli ja valkoinen kuultolakattu.Lattia pähkinän ruskea laminaatti.Pojilla jatkettavat valkoiset sängyt ja valkoinen kirja/leluhylly. Pojat tykkää autoista,nalle-puhista ja dinoista. Piirtäminen on hauskaa myös. Mitä värejä ja kankaita suosittelisitte? Toinen pojista on huumori miehiä ja vauhti veikko,toinen totisempi ja rauhallisempi.
Huoneessa on myös pöytä ja kaksi pitkää penkkiä odottamassa oikeaa väriä. kiitos jos vinkkejä keksitte. Minä olen ihan avuton sisustaja ;)
Vihjeitä
Kiitos kaikille
3
1007
Vastaukset 3
- Lisäys
tarkotus olisi siis maalata/tapetoida seinät.Verhot ja muut tekstiilit myös ,olisi tarkoitus hankkia.
- paljon erilaisia...
ideoita...sieltä minäkin hain idean ja itse sitten teen...
http://www.lastenhuone.fi/catalog/main.php - olis
jos maalaisit huoneen kahdella eri värillä, yläpuoli toisella ja alapuoli toisella. Väliin sitten leveä kaistale liitutaulumaalia, saa lapset luvan kanssa toteuttaa itseään.
Tekstiilit sävy sävyyn ja voithan itsekkin taiteilla liiduilla sopivia kuvia kankaista seinälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931466
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde841101- 47871
- 95835
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67816Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164773- 20699
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku83691- 53628
- 51622