Tuli tilaisuus lähteä Kolumbiaan, mutta lennot pitäisi kustantaa itse. Budjettini on tiukanlainen, joten mistä kannattaisi lentoja katsoa? Alustavasti BA, AA ja Finski tarjoavat lennot n. 1500€ luokkaan. Onko tuo paljon vai onko pakko taipua tuohon hintaan?
Mihin hintaan olette päässeet itse? Vaihdot eivät haittaa, mutta mieluusti alle kolmen, koska matka on pitkä.
Halvin lento?
6
2950
Vastaukset
- 13578990
esim madrid, miami, ny, ovat isoja hubeja lattareihin.esim nysta bogotaan paasee n 250 usdlla, finnairilla nettitarjouksia nyhyn.
- lentänyt
itse oon lentänyt helsingistä pariisin kautta bogotaan n.1100€, joskus air francella pääsee myös reilulla 900€. Iberialla voi myös olla suht halpoja tarjolla
- Nimetön
lentänyt kirjoitti:
itse oon lentänyt helsingistä pariisin kautta bogotaan n.1100€, joskus air francella pääsee myös reilulla 900€. Iberialla voi myös olla suht halpoja tarjolla
Itse katselisin ehkä lennon Lontooseen ja sieltä eteenpäin. Aikaa kuluu enemmän, mutta saattaa tulla edullisemmaksi.
- Huhtikuussa menox
Jos haluat jatkoyhteysliput Helsingistä Colombiaan, niin hinnat näyttäisivät päivistä riippuen olevan 1.100 € ylöspäin. Mainitsemasi 1.500 € kuulostaa aika korkealta.
Halvimmilla lennoilla pääset jos ostat erikseen vaikka Blue1 tai SAS -lennot Madridiin, mutta silloin tulee helposti yöpymiskustannukset siellä ja kokonaishinnoissa ollaankin jo sitten samoissa. Eri asia on jos Madrid kiinnostaa myös. Niin Madrid-Colombia-Madrid löytyy sitten täältä http://www.aviancaeuropa.com/- alkup.
Kiitos kaikille vinkeistä!
Reissuun olisi tarkoitus lähteä vasta heinäkuun lopulla (puolisko menee viikoksi kokoukseen kolumbiaan ja hän voi lentää milloin vain järjestön piikkiin ja saisimme siis loman lentojen osalta puoleen hintaan).
Muutaman päivän paussi esim. Barcelonassa, Pariisissa, NY:ssä tai Lontoossa on aivan mahdollinen skenaario, koska molempia kiinnostaa, mutta sen on oltava menomatkalla. Barcelonasta löytyisi itse asiassa jopa ilmainen majoitus.
Pitää rueta selaamaan noiden eri lentoyhtiöiden sivuja hieman tarkemmin ja muodostaa kokonaisnäkemys asiasta. Viime talvena pääsimme Hki-Miami-Hki n. 770€ pienen etsimisen jälkeen (AA, liput tilattiin Floridasta suomalaiselta alan yrittäjältä), joten yli tonni kuulostaisi sitä vasten aika paljolta (onko se?). - Matkaan käyn
alkup. kirjoitti:
Kiitos kaikille vinkeistä!
Reissuun olisi tarkoitus lähteä vasta heinäkuun lopulla (puolisko menee viikoksi kokoukseen kolumbiaan ja hän voi lentää milloin vain järjestön piikkiin ja saisimme siis loman lentojen osalta puoleen hintaan).
Muutaman päivän paussi esim. Barcelonassa, Pariisissa, NY:ssä tai Lontoossa on aivan mahdollinen skenaario, koska molempia kiinnostaa, mutta sen on oltava menomatkalla. Barcelonasta löytyisi itse asiassa jopa ilmainen majoitus.
Pitää rueta selaamaan noiden eri lentoyhtiöiden sivuja hieman tarkemmin ja muodostaa kokonaisnäkemys asiasta. Viime talvena pääsimme Hki-Miami-Hki n. 770€ pienen etsimisen jälkeen (AA, liput tilattiin Floridasta suomalaiselta alan yrittäjältä), joten yli tonni kuulostaisi sitä vasten aika paljolta (onko se?).Heips! Me varailtiin lennot elokuun lopulle Bogotaan ja hintaa kertyi 800€ (lähtö tosin Köpiksestä). 1 000€ ei loppujen lopuksi ole tuolle ajankohdalla muuta kuin normaali hinta ymmärtääkseni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059