Moi!
Kesällä ajateltiin mennä tyttöjen (11-ja 12 v.)
kanssa kyseiseen huvipuistoon. tietääkö joku miten sinne pääsee, ei olla autolla menossa ja viihtyykö siellä esim viisi päivää. Niin ja onkohan jollain hotelleista kokemuksia. Pariisin Disneylandissa oltiin viisi päivää vuosi sitten ja siellä ainakin viihtyi niin kauan.
Kiitti teille kovasti!
europapark
5
1578
Vastaukset
- CH-äiti
Europaparkissa ollaan käyty...joskus kauan aikaa sitten...on kyllä iso ja kiva paikka!
Toinen mitä ehdoitan on Garda-järvellä -gardaland, todella mukava paikka sekin ja huomattavasti on halvempi kuin suomessa esim nyt Linnanmäki!!!! - ...
Hei! Kannattaa ehdottomasti käydä Europaparkissa. Olen käynyt siellä muutaman kerran ja joka kerta on kyllä ollut sen arvoinen. Europaparkissa on monia hotelleja, joissa voi samalla yöpyä. Hintataso oli muistaakseni hyvä, rannekkeet silloin ainakin 25 €. Tosin varmaan pienempi kuin Pariisin Disneyland, joten viisi päivää saattaa olla liian pitkä aika (?). Mutta vaikka ihmisiä oli paljon, niin siitä huolimatta jonot eivät olleet mitään hirmuttavan pitkiä, palvelu samoin hyvää. Sijainti ei meille nyt ihan kaikista paras, ellei ole autoa käytössä. Tutustu heidän nettisivuihin, sieltä varmasti löytyy tietoa. Huvipuisto, jossa kannattaa siis ehdottomasti käydä.
- malluska
Kannattaa mennä ja ehottomasti useammaksi päiväksi. Kylläkää mitään muuta ei siellä ole nähtävänä, sillä ko. paikka on keskellä peltoaluetta. Mutta kylä on kiva ja huvipuisto mukava, monipuolinen jopa vanhemmille. Olimme kesällä -06 poikien 9 ja 12 v kanssa paripvää. Hotelleista Colosseum on varmaan kokemus mutta pienet perhehotellit ovat ihan hyviä. Palvelu on erittäin hyvää, ainakin meillä. Oman hotellimme nimeä en muista mutta asumme kävelymatkan päässä Europaparkista joen rannalla. Suosittelen. Ja kaikista parasta, sielläkin pääsee kaikiiin laitteisiin rannekkeen maksamalla.
- 2005
Saattaa tulla kolmantena päivänä jo aika pitkäks, ei ole niin iso paikka. Laitteet on aika vaisuja. toiseksi kohteeksi Haidepark - hyvät laitteet!!
- 2005
siis Heidepark Soltau.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882