Asiasta toiseen. Miksi kokeneemmat HD ihmiset aina kertovat, että Sporsterista siirrytään isompiin malleihin, ihan kuin se olisi luonnonlaki. Eikö Sportster ole kuitenkin ihan käypä kulkuneuvo ja osalle paras mahdollinen pidemmän päälle? Ei kai isompaan pyörään siirtyminen mikään automaatti ole? Löytyykö joku, jolla olisi ollut Sporster pidempään, tai vaikkapa olisi siirtynyt isommasta HD:sta Sporsteriin?
Hei bingo bango bongo
3
572
Vastaukset
- sportti on hyvä
Kyllä, samalla Sportsterilla jo 17 vuotta. Pysyy mulla lopullisesti.
- Kawapata
Joo en tiiä? Mulla oli 52 virittämätön pannupää ja se oli tosi laiska! Kaverilla oli 900 sporster ja se oli paljon nopeampi. Saahan sporsterin helposti 1200 kuutioiseksi. Minusta arvostelu hiukan kohtuutonta.Mutta kuitekki kun rahat saan kasaan niin ison ostan! Varmasti sukkanauha miehiksi tai transfestiitiksi nimittely sporster miehissä herättää suuttumusta. Minäkin tunnen muutaman kaverin jolla sporty on ja veikkaa että parrat väpättäis jos HD miehen juttuja lukisivat.
- Freiheit
En välttämättä sanoisi, että "kokeneemmat HD ihmiset". Monesti isointa ääntä pitävät tuoreet kaverit, joilla on vielä joku machoilutarve. Itsellä on ollut sekä big twinejä että sportstereita ja sportti tälläkin hetkellä. Välillä sitä painottaa eri asiaoita ja välillä on lompsallakin sanansa asiaan sanottavana.
Sanoisin, ettei tuo big twiniin siirtyminen ole mikään automatti tai must-juttu. Tiedän myös niitä, jotka ovat pettyneet siirrosta spora -> big twin.
Oikeesti jos olis rahaa millä mällätä, niin hankkisin talliin sekä Buellin että Electran. Kompromissejähän nämä hankinnat aina ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213