Hei...
Olen huono englanninkielen taitaja eikä netistä löydy selkeitä ohjeita suomenkielellä kuin tuo järjestelmä toimii??Osaako kukaan kertoa mitä ne bonukset tarkoittaa ja kuin paljon saa bonuksia esim 5000 euron lennoista?
KIITOS KAUNIS!!!
eurobonuksista
5
912
Vastaukset
- TeemuH
Pisteet määräytyvät lennettyjen mailien ja matkustusluokan mukaan. Normaalihintaisista lipuista saa täydet turisti- tai bisnesluokan pisteet. Alennuslipuista 25% pisteistä. SAS:n Eurobonus silver ja gold jäsenet ansaitsevat kaikista lennoista hieman normaalia enemmän pisteitä.
Tässä pistelaskuri:
https://ibp2.scandinavian.net/ibp/eurobonus/EBCalculatorEarningPointsView.aspx?LNG=en
SAS:lla kertyy tarjoushinnoista pisteitä aika kehnosti, mutta toisaalta SAS:n lentopalkinnot ovat aika halpoja. Esim. Pohjoismaiden ja Baltian kohteisiin lentää jo 11500 pisteellä. Myös USA on mielestäni halpa. Finnairilla tarvitaan Pohjoismaihinkin 30000 pistettä. - suomeksi...
Tuosta löytyy suomeksi SAS EuroBonusjärjestelmästä:
http://www.blue1.fi/eurobonus/eurobonusjasenille/- klubista
Soita jäsenpalveluun niin saat tiedot selvällä viron kielellä, tai siis hoono soomi..
- lyhyt oppimäärä :)
Hmm.. joka lennosta saa x määrään pisteitä, joita sitten kerääntyy ajan mittaan niin että ne voi vaihtaa hotellimajoitukseen, auton vuokraamiseen, lentoihin jne.
Matkan hinta ei sinänsä kartuta pisteitä, vaan sen pituus ja eurobonus-kortin taso (joka voi nousta jos lennät usein). Esim. Tukholma-Chicago voi kertyttää pisteitä 5000-12000 riippuen matkustusluokasta ja EB-tasosta.
Sas:in tai blue1:in tiskiltä kentällä (tai koneessa) saa lomakkeen jonka voi täyttää myös suomeksi, netissä vissiin vain englanniksi, ja heti ekasta lennosta saa pisteitä. Mutta kyllä niitä tarvitaan aikamoinen määrä jotta esim. matka saadaan kasaan...
Kannattaahan se kortti kuitenkin hankkia koska ei maksa mitään! :P- saa hankkia
Turhia kuluja yhtiölle mitään tuottamattomat halpalentelijät --> lipun hinnat nousee kun kulut kasvaa :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882