Varokaa reikiä!

kokenut

reikissä toimii kaikki muu kuin hyvä energia! tuloksia syntyy, mutta ne ovat pahan hengen tuotoksia! itse olen käynyt reiki 1 ja 2 ja se oli elämäni suurin virhe!

21

5706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheOneAndOnly

      Tarkemmin. Mitä säikäytti sinut?

      -Pete

    • r.e.iki

      Minkä koulukunnan kurssit kävit? Vastaa jos olet tosissasi.

    • kiinnostaa.

      Kerro tarkemmin, mitä "pahaa" siitä sitten seurasi...!

    • reijitetty

      Reikihoito ja kurssit pelastivat henkeni, olin sitä ennen syvästi masentunut

    • avun saanut

      Olen itse käynyt mikao usui yhdistyksen kurssit 1 ja 2 loistavaa opetusta ja viimeisten päivien palaute opettajalle oli erittäin hyvää. Tunteet otettiin huomioon hyvin, kuin myös niiden käsittely. Ainahan löytyy ihmisiä jotka syyttävät omista tunteistaan milloin mitäkin tekniikkaa. Hyvänä perustana olisi muistaa että pahaolo tulee sisältäpäin.

      • m.usui

        Minäkin käynyt samat kurssit. Ei voi kuin olla tyytyväinen. Valitettavasti alalla on monta hämmentäjää, osa pelkän taloudellisen hyödyn perässä. Toisinaan kursseille sotkeutuu henkilöitä, joiden psyyke on sekaisin. Sellaiset saattavat hurahtaa pahastikin, varsinkin kun pistävät omia sattumiaan soppaan ja alkavat luulla itsestään liikoja. Kaiken maailman suurmestarit ja haltijat ovat juuri tätä porukkaa. Reiki ei tarvitse tehokeinoja eikä muutakaan rekvisiittaa, ei erikoista pukeutumista, suitsukkeita tai taikakaluja.


    • Utelias

      Mikä se on tämä Paha henki? Näkyykö se? Tuntuuko se? Onko se tieteellisesti todistettu?

      • erottelukyky

        Japanissa Reiki on erittäin hyväksi havaittu hoitomuoto. Näyttää tosiaan olevan pini pelle porukka joka yrittää tähänkin hienoon asiaan sotkea kaikki enkelit varvut ym.. ja kaiken muun oman henkilökohtaisen sekoilunsa.


    • pitäkää varanne

      mitään hyvää eivät saa aikaiseksi. Vähemmällä pääsette,kun pysytte kaukana koko porukasta.

      • capt. cöpenick

        Oletan että viesti 23.1 klo 17.42 on avaajan tällä palstalla toistuvasti varoitteleva nainen.
        Jos Reiki on tehnyt hänelle pahaa - mitä psykoterapia toisikaan 'pintaan'?

        Reiki menetelmä on hyvin tehokas hoitomenetelmä... meikällä siitä on myös omia kokemuksia.

        Olen tehnyt putkeen, välipäivättä yli 3 kk omahoito-ohjelmaa kotonani.
        Pelkästään hyvää sanottavaa. Näillä näkymillä jatkan Reikimenetelmää niin kauan kuin
        se antaa näin positiivista vastetta.

        Takanani on 69v. varhaislapsuudessa saatujen traumojen, pelkojen ja ahdistusten
        varjostamaa elämää.
        Reikikurssille menen keväällä. Sitten katson, sopiiko Reikimenetelmä jatkossa minulle.


      • tälläiset
        capt. cöpenick kirjoitti:

        Oletan että viesti 23.1 klo 17.42 on avaajan tällä palstalla toistuvasti varoitteleva nainen.
        Jos Reiki on tehnyt hänelle pahaa - mitä psykoterapia toisikaan 'pintaan'?

        Reiki menetelmä on hyvin tehokas hoitomenetelmä... meikällä siitä on myös omia kokemuksia.

        Olen tehnyt putkeen, välipäivättä yli 3 kk omahoito-ohjelmaa kotonani.
        Pelkästään hyvää sanottavaa. Näillä näkymillä jatkan Reikimenetelmää niin kauan kuin
        se antaa näin positiivista vastetta.

        Takanani on 69v. varhaislapsuudessa saatujen traumojen, pelkojen ja ahdistusten
        varjostamaa elämää.
        Reikikurssille menen keväällä. Sitten katson, sopiiko Reikimenetelmä jatkossa minulle.

        hoidot ole kielletty jo raamatussakin?


      • jajjjjja
        tälläiset kirjoitti:

        hoidot ole kielletty jo raamatussakin?

        Että oikein Raamattuko kieltää? Mitähän ne teki esim. apostolit kun paransivat sairaita? Voisko olla kysymys ihan samasta energiasta? Aika ja kulttuurit ovat muuttuneet. Asioiden nimet myös.
        Voihan sitä palstoille heittää kaikenlaista. Mutta jos vaivautuu ottamaan asioista oikeasti selvää ei tarvi aprikoida.
        Ja mitä tekee luvattu kansa? Ei taida armo ja rakkaus olla toptenissä kovin korkealla.


      • hbb
        jajjjjja kirjoitti:

        Että oikein Raamattuko kieltää? Mitähän ne teki esim. apostolit kun paransivat sairaita? Voisko olla kysymys ihan samasta energiasta? Aika ja kulttuurit ovat muuttuneet. Asioiden nimet myös.
        Voihan sitä palstoille heittää kaikenlaista. Mutta jos vaivautuu ottamaan asioista oikeasti selvää ei tarvi aprikoida.
        Ja mitä tekee luvattu kansa? Ei taida armo ja rakkaus olla toptenissä kovin korkealla.

        Surkeaa tuo oman pahanolon ja muiden syntisyyden kaivelu. Minä sain apua reiki kursseista ja aion jatkaa varmaankin elämäni loppuun asti. Ymmärrän hyvin jos joku mielenterveys ongelmainen uskovainen ei pysty kohtaamaan omia pelkojaan ja pahaa oloaan. Jos joudun reikin takia helvettiin niin varmaankin tulen myös kohtaamaan siellä nämä kaikki raamatulla päähän lyöjä fanaatikot.


      • utelias
        capt. cöpenick kirjoitti:

        Oletan että viesti 23.1 klo 17.42 on avaajan tällä palstalla toistuvasti varoitteleva nainen.
        Jos Reiki on tehnyt hänelle pahaa - mitä psykoterapia toisikaan 'pintaan'?

        Reiki menetelmä on hyvin tehokas hoitomenetelmä... meikällä siitä on myös omia kokemuksia.

        Olen tehnyt putkeen, välipäivättä yli 3 kk omahoito-ohjelmaa kotonani.
        Pelkästään hyvää sanottavaa. Näillä näkymillä jatkan Reikimenetelmää niin kauan kuin
        se antaa näin positiivista vastetta.

        Takanani on 69v. varhaislapsuudessa saatujen traumojen, pelkojen ja ahdistusten
        varjostamaa elämää.
        Reikikurssille menen keväällä. Sitten katson, sopiiko Reikimenetelmä jatkossa minulle.

        Voitko kertoa lähemmin, mitä on tuo omahoito-ohjelma? Oletko käynyt reikihoidossa ja sieltä saanut tuon tehtäväksi?
        On varmaan hyvin terapeuttista, niin kuin kirjoittaminen yleensä.


      • todella
        jajjjjja kirjoitti:

        Että oikein Raamattuko kieltää? Mitähän ne teki esim. apostolit kun paransivat sairaita? Voisko olla kysymys ihan samasta energiasta? Aika ja kulttuurit ovat muuttuneet. Asioiden nimet myös.
        Voihan sitä palstoille heittää kaikenlaista. Mutta jos vaivautuu ottamaan asioista oikeasti selvää ei tarvi aprikoida.
        Ja mitä tekee luvattu kansa? Ei taida armo ja rakkaus olla toptenissä kovin korkealla.

        Apostolit paransivat sairaita ja karkottivat pahoja henkiä Jeesuksen nimessä. He eivät käyttäneet mitään energiaa. Jeesuksen nimessä voidaan edelleen parantaa sairaita.

        Energiat liittyvät aina pahoihin voimiin. Näin sanoessani en tahdo olla kuitenkaan rakkaudeton ja armoton. Siksi, että oikeasti tahdon teille kaikille aiheesta kirjoittaneille hyvää, halusin asiasta kirjoittaa. Ihmiset, kuten melkein te kaikki, jotka ovat tästä aiheesta kirjoittaneet, uskovat reikin olevan hyvä asia. Reikistä voi olla näennäistä apua ihmisille, mutta se ei tarkoita sitä, että se olisi hyvästä voimasta peräisin. Oma hyvänolon tunne ei aina ole luotettava mittari, valitettavasti.

        Lukekaa kirja Gurun kuolema (kirjoittanut Rabindranath R. Maharaj & Dave Hunt). Sitä saa deikaupasta 5€/kpl. Tämän kirjan luettua Anne Pohtamokin lopetti energian kanavointihoidot, koska tajusi, että ne ovat pahasta hengestä.

        Jeesus on hän, joka antaa todellisen rauhan ja vapauden, jota mikään muu asia maailmassa ei saa aikaiseksi. Suosittelen häntä lämpimästi! Hän on upea tyyppi!


    • Hyvät vibat

      Elävien olentojen välinen energian siirto kuten esim reiki toimii kyllä, mutta yliluonnolliseen uskomiseen ei auta reiki vaan se on psykiatrian alaa.

      • AVortac

        Mitään yliluonnollista ei ole olemassa. Kaikki, mitä Universumissa on ja tapahtuu on täysin luonnollista (tai kenties osa siitä voidaan kategorisoida jopa 'luonnottomaksi'..).

        Kyse on vain tiedon tasosta. Kivikauden ihmiselle puhelimen tai tietokoneen, internetin tai sytkärin toiminta on yliluonnollista. Monelle kieltäjälle (usein kutsuvat itseään 'skeptikoiksi') vaikkapa toisplaneettalaiset vierailijat, heidän teknologiansa, avaruusaluksensa ja korkea henkinen tasonsa on täysin yliluonnollista.

        Ja heidän kykynsä hajottaa sairas ihmisen keho osiin ja koota se jälleen terveeksi vaikuttaa varmasti monen nykyisen maapallon asukkaan mielestä suorastaan taikuudelta, magialta. Silti kyse on täysin tavallisesta, normaalista ja luonnollisesta asiasta. Kyse on vain tiedon tasosta.

        - Vortac


    • Anonyymi

      Kyseinen reikiopettaja on käyttänyt toistuvasti menetelmiä joista olisi pitänyt kauan sitten rangaista vankeudella

      Seksuaalista hyv'ksikäyttöä ja siihen ohjaamista, seksisuhteiden hyödyntämistä 'terapiatarkoituksessa', absoluuttista yksistyisyyden suojan loukkausta, järjestelmällisesti, päihteiden käyttöä, uhkailua ja kulttitoiminnasta tuttua auktoriteettiaseman hyväksikäyttöä, taloudellista hyväksikäyttöä

      Useita tutkintapyyntöjä myöhemmin ja 15 vuotta myöhemmin edelleen akuutti asia, josa todella olet 'oppilöas' ota yhteys poliisiin ja kerro tietosi ja kokemuksesi

      Kyseessä on vuosikymmenten mittaisen päihdetaustan omaava henkilö joka on sotkenut kymmeninen ihmisten ihmissuhteet parisuhteet ja yksityiset elämänpiirit sekä uhkaillut, usuttanut sekopäisiä 'oppilaitaan' stalkkaamaan, seuraamaan työpaikoilta toiselle, uhkailemaan kohteiden ja entisten 'oppilöaiden' l'ähipiiriä jne

      Tämä henkilö EI ole henkinen opettaja eikä terapeutti vaan vaarallinen hyväksikäytt'äjä, pätee myösuseisiin 'oppilaisiinsa'. Ehkä juuri sinä olet vastuussa niistä perättömist'ä lastensuojeluilmoituksista ('apholaisen vallassa oleva Steiner-vanhempi') joita yritetty viedä käräjille tuloksetta?

      Asiasta voiidaan koska tahansa tehdä julkinen ja se voidaan viedä valaehtoisesti em väittein koska tahansa kär'äjille

      Näiden hummausaineongelmaisten puoskareiden samainen vastuuseen on jokaisen terveen ihmisen vastuulla, ilmeisesti sinä et sellaiseksi lukeudu?

      Reiki sinänsä on meditatiivinen hoitomuoto; Reiki Grandmaster- tasolta sen harjoittamisesta vetäytyneenä, vahva suositus hakeutumaan suoraan oikean meditaation pariin, tai veihtoehtoisetsi etsimään pätevä opettaja / terpauetti. Menetelmää tärkeämpi on oikean henkilön vaikituspiiriin hakkeutuminen. Väärä henkilö kuten tämä sekopää tuhoaa elämäsi takuuvarmasti

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe