onko

jollain

Weiferin kennelistä rotikkaa jotka on synt. 29.2.00 tai 23.3.06 ???

19

1693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopo..

      Toivottavasti ei!

      • kylläpäs

        oli ystävällinen vastaus. kiitos kun vaivauduit. ......itse en olis edes viitsinyt olla noin mahdottoman nokkela ja ihana ihminen.


    • noille päiville...

      mutta samaisesta kennelistä 28.03.06 syntynyt tytteli löytyy meiltä:)

      • minä vaan

        meiltä löytyy 28.11.04 syntynyt uros!isä weifferin ami ja emä santa-maria


      • ...

        samasta pentueesta(28.3.2006) oleva uros.


      • mulla
        ... kirjoitti:

        samasta pentueesta(28.3.2006) oleva uros.

        on tullu kirjoitus virhe. mie joka kyselin siis... meillä on kans uros synt.23.3.o6 Aivan ihana heppuli. Siinä pentueessa oli vain 2 urosta...kuinka teillä sujuu käytännön tavat? meillä ollaan duraselia ja halipulaa. lasten kanssa aivan upea koira!


      • hitsii...
        mulla kirjoitti:

        on tullu kirjoitus virhe. mie joka kyselin siis... meillä on kans uros synt.23.3.o6 Aivan ihana heppuli. Siinä pentueessa oli vain 2 urosta...kuinka teillä sujuu käytännön tavat? meillä ollaan duraselia ja halipulaa. lasten kanssa aivan upea koira!

        Mie siis nyt vasta sekoilin... Iso sorry....


      • hepulla
        minä vaan kirjoitti:

        meiltä löytyy 28.11.04 syntynyt uros!isä weifferin ami ja emä santa-maria

        on sama emä! weiferin elvis ja santa maria!


      • syntyny
        ... kirjoitti:

        samasta pentueesta(28.3.2006) oleva uros.

        narttu meillä. Aivan mahtava tapaus, oikea sylikoira:) Tykkää meidän lapsista ihan valtavasti. Missähänpäin nämä muut samasta pentueesta olevat mahtaa nykyään asustella?


      • minä vaan
        mulla kirjoitti:

        on tullu kirjoitus virhe. mie joka kyselin siis... meillä on kans uros synt.23.3.o6 Aivan ihana heppuli. Siinä pentueessa oli vain 2 urosta...kuinka teillä sujuu käytännön tavat? meillä ollaan duraselia ja halipulaa. lasten kanssa aivan upea koira!

        sinä jonka pennulla sama emä (santa-maria) kiinnostaisiko vaihdella kuulumisia esim.sähköpostin kautta?


      • uros.
        syntyny kirjoitti:

        narttu meillä. Aivan mahtava tapaus, oikea sylikoira:) Tykkää meidän lapsista ihan valtavasti. Missähänpäin nämä muut samasta pentueesta olevat mahtaa nykyään asustella?

        Erittäin mainio epeli. Todella ihmisrakas ja ystävällinen.

        Haluaisitko vaihtaa spostiosoitteita ja kirjoitella tarkemmin?


      • olisi..
        uros. kirjoitti:

        Erittäin mainio epeli. Todella ihmisrakas ja ystävällinen.

        Haluaisitko vaihtaa spostiosoitteita ja kirjoitella tarkemmin?

        kiva kuulla koiramme sisarusten kuulumisia. Meillä siis tämä 28.3 syntynyt narttu. Mun sähköposti osoite on [email protected] saapi laitella kuulumisia:)


      • joo,wohoo
        uros. kirjoitti:

        Erittäin mainio epeli. Todella ihmisrakas ja ystävällinen.

        Haluaisitko vaihtaa spostiosoitteita ja kirjoitella tarkemmin?

        Tottakai! Meillä on kyllä niin maan mainio epeli,että on aivan ihanaa tietää muistakin samasta pentueesta! Muistaisin et siin oli vain 2 urosta..?


      • on ihanaa
        olisi.. kirjoitti:

        kiva kuulla koiramme sisarusten kuulumisia. Meillä siis tämä 28.3 syntynyt narttu. Mun sähköposti osoite on [email protected] saapi laitella kuulumisia:)

        kun löytyy sisaruksia! Laitan tulemaan spostia tuos jossain vaihees...


      • kaiii!!!
        minä vaan kirjoitti:

        sinä jonka pennulla sama emä (santa-maria) kiinnostaisiko vaihdella kuulumisia esim.sähköpostin kautta?

        kiinnostaa! ja kuvia ja kaikkee!


      • meiltä löytyy 28.3 06 synty...
        uros. kirjoitti:

        Erittäin mainio epeli. Todella ihmisrakas ja ystävällinen.

        Haluaisitko vaihtaa spostiosoitteita ja kirjoitella tarkemmin?

        ...Että meidän spostiosoite:
        [email protected]

        Muutkin joilta löytyy samaisesta pentueesta koiria laittakaa kuulumisia.


      • kysyä
        meiltä löytyy 28.3 06 synty... kirjoitti:

        ...Että meidän spostiosoite:
        [email protected]

        Muutkin joilta löytyy samaisesta pentueesta koiria laittakaa kuulumisia.

        teiltä jotka kyseisestä "kennelistä" ovat koiran ottaneet, miksi olette päätyneet ko. paikkaan?
        Anteeksi, mutta minun mielestäni tuon "kennelin" toiminta ei vaikuta miltään jalostustoiminnalta, vaan määrän lisäämiseltä. Perinnöllisesti silmäsairaita koiria käytetään eikä välitetä mitään vaikka on todettu aikoja sitten ja silmäsairaus pahentunut, ja nartuilla jopa 7 pentuetta, samoja uroksia kierrätetään joka nartulle, plus uusitaan useasti samoja yhdistelmiä. Pennutukseen käytetyt koirat on lähes kaikki vailla muuta kuin pakolliset pevisat, jälkeläisisnäyttöä ei ole kun muutamalta. MInusta tuo vaikuttaa hyvinkin surulliselta, eikä ainakaan paranna rotua missään nimessä. Tämä siis minun mielipide, käykää itse katsomassa tuosta linkistä millaista toimintaa:

        http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKasvattaja.aspx?Id=20762&R=147


      • mulla on kans samasesta ken...
        kysyä kirjoitti:

        teiltä jotka kyseisestä "kennelistä" ovat koiran ottaneet, miksi olette päätyneet ko. paikkaan?
        Anteeksi, mutta minun mielestäni tuon "kennelin" toiminta ei vaikuta miltään jalostustoiminnalta, vaan määrän lisäämiseltä. Perinnöllisesti silmäsairaita koiria käytetään eikä välitetä mitään vaikka on todettu aikoja sitten ja silmäsairaus pahentunut, ja nartuilla jopa 7 pentuetta, samoja uroksia kierrätetään joka nartulle, plus uusitaan useasti samoja yhdistelmiä. Pennutukseen käytetyt koirat on lähes kaikki vailla muuta kuin pakolliset pevisat, jälkeläisisnäyttöä ei ole kun muutamalta. MInusta tuo vaikuttaa hyvinkin surulliselta, eikä ainakaan paranna rotua missään nimessä. Tämä siis minun mielipide, käykää itse katsomassa tuosta linkistä millaista toimintaa:

        http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKasvattaja.aspx?Id=20762&R=147

        olin itte silloin koiraa ottaessani vielä niin tyhmä!! ja tietämätön... :(
        ja en ole ylpeä siitä


      • ole koiraa ko. "kennel...
        mulla on kans samasesta ken... kirjoitti:

        olin itte silloin koiraa ottaessani vielä niin tyhmä!! ja tietämätön... :(
        ja en ole ylpeä siitä

        EIKÄ TULE OLEMAAN!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      108
      1049
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe