onko

jollain

Weiferin kennelistä rotikkaa jotka on synt. 29.2.00 tai 23.3.06 ???

19

1592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopo..

      Toivottavasti ei!

      • kylläpäs

        oli ystävällinen vastaus. kiitos kun vaivauduit. ......itse en olis edes viitsinyt olla noin mahdottoman nokkela ja ihana ihminen.


    • noille päiville...

      mutta samaisesta kennelistä 28.03.06 syntynyt tytteli löytyy meiltä:)

      • minä vaan

        meiltä löytyy 28.11.04 syntynyt uros!isä weifferin ami ja emä santa-maria


      • ...

        samasta pentueesta(28.3.2006) oleva uros.


      • mulla
        ... kirjoitti:

        samasta pentueesta(28.3.2006) oleva uros.

        on tullu kirjoitus virhe. mie joka kyselin siis... meillä on kans uros synt.23.3.o6 Aivan ihana heppuli. Siinä pentueessa oli vain 2 urosta...kuinka teillä sujuu käytännön tavat? meillä ollaan duraselia ja halipulaa. lasten kanssa aivan upea koira!


      • hitsii...
        mulla kirjoitti:

        on tullu kirjoitus virhe. mie joka kyselin siis... meillä on kans uros synt.23.3.o6 Aivan ihana heppuli. Siinä pentueessa oli vain 2 urosta...kuinka teillä sujuu käytännön tavat? meillä ollaan duraselia ja halipulaa. lasten kanssa aivan upea koira!

        Mie siis nyt vasta sekoilin... Iso sorry....


      • hepulla
        minä vaan kirjoitti:

        meiltä löytyy 28.11.04 syntynyt uros!isä weifferin ami ja emä santa-maria

        on sama emä! weiferin elvis ja santa maria!


      • syntyny
        ... kirjoitti:

        samasta pentueesta(28.3.2006) oleva uros.

        narttu meillä. Aivan mahtava tapaus, oikea sylikoira:) Tykkää meidän lapsista ihan valtavasti. Missähänpäin nämä muut samasta pentueesta olevat mahtaa nykyään asustella?


      • minä vaan
        mulla kirjoitti:

        on tullu kirjoitus virhe. mie joka kyselin siis... meillä on kans uros synt.23.3.o6 Aivan ihana heppuli. Siinä pentueessa oli vain 2 urosta...kuinka teillä sujuu käytännön tavat? meillä ollaan duraselia ja halipulaa. lasten kanssa aivan upea koira!

        sinä jonka pennulla sama emä (santa-maria) kiinnostaisiko vaihdella kuulumisia esim.sähköpostin kautta?


      • uros.
        syntyny kirjoitti:

        narttu meillä. Aivan mahtava tapaus, oikea sylikoira:) Tykkää meidän lapsista ihan valtavasti. Missähänpäin nämä muut samasta pentueesta olevat mahtaa nykyään asustella?

        Erittäin mainio epeli. Todella ihmisrakas ja ystävällinen.

        Haluaisitko vaihtaa spostiosoitteita ja kirjoitella tarkemmin?


      • olisi..
        uros. kirjoitti:

        Erittäin mainio epeli. Todella ihmisrakas ja ystävällinen.

        Haluaisitko vaihtaa spostiosoitteita ja kirjoitella tarkemmin?

        kiva kuulla koiramme sisarusten kuulumisia. Meillä siis tämä 28.3 syntynyt narttu. Mun sähköposti osoite on [email protected] saapi laitella kuulumisia:)


      • joo,wohoo
        uros. kirjoitti:

        Erittäin mainio epeli. Todella ihmisrakas ja ystävällinen.

        Haluaisitko vaihtaa spostiosoitteita ja kirjoitella tarkemmin?

        Tottakai! Meillä on kyllä niin maan mainio epeli,että on aivan ihanaa tietää muistakin samasta pentueesta! Muistaisin et siin oli vain 2 urosta..?


      • on ihanaa
        olisi.. kirjoitti:

        kiva kuulla koiramme sisarusten kuulumisia. Meillä siis tämä 28.3 syntynyt narttu. Mun sähköposti osoite on [email protected] saapi laitella kuulumisia:)

        kun löytyy sisaruksia! Laitan tulemaan spostia tuos jossain vaihees...


      • kaiii!!!
        minä vaan kirjoitti:

        sinä jonka pennulla sama emä (santa-maria) kiinnostaisiko vaihdella kuulumisia esim.sähköpostin kautta?

        kiinnostaa! ja kuvia ja kaikkee!


      • meiltä löytyy 28.3 06 synty...
        uros. kirjoitti:

        Erittäin mainio epeli. Todella ihmisrakas ja ystävällinen.

        Haluaisitko vaihtaa spostiosoitteita ja kirjoitella tarkemmin?

        ...Että meidän spostiosoite:
        [email protected]

        Muutkin joilta löytyy samaisesta pentueesta koiria laittakaa kuulumisia.


      • kysyä
        meiltä löytyy 28.3 06 synty... kirjoitti:

        ...Että meidän spostiosoite:
        [email protected]

        Muutkin joilta löytyy samaisesta pentueesta koiria laittakaa kuulumisia.

        teiltä jotka kyseisestä "kennelistä" ovat koiran ottaneet, miksi olette päätyneet ko. paikkaan?
        Anteeksi, mutta minun mielestäni tuon "kennelin" toiminta ei vaikuta miltään jalostustoiminnalta, vaan määrän lisäämiseltä. Perinnöllisesti silmäsairaita koiria käytetään eikä välitetä mitään vaikka on todettu aikoja sitten ja silmäsairaus pahentunut, ja nartuilla jopa 7 pentuetta, samoja uroksia kierrätetään joka nartulle, plus uusitaan useasti samoja yhdistelmiä. Pennutukseen käytetyt koirat on lähes kaikki vailla muuta kuin pakolliset pevisat, jälkeläisisnäyttöä ei ole kun muutamalta. MInusta tuo vaikuttaa hyvinkin surulliselta, eikä ainakaan paranna rotua missään nimessä. Tämä siis minun mielipide, käykää itse katsomassa tuosta linkistä millaista toimintaa:

        http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKasvattaja.aspx?Id=20762&R=147


      • mulla on kans samasesta ken...
        kysyä kirjoitti:

        teiltä jotka kyseisestä "kennelistä" ovat koiran ottaneet, miksi olette päätyneet ko. paikkaan?
        Anteeksi, mutta minun mielestäni tuon "kennelin" toiminta ei vaikuta miltään jalostustoiminnalta, vaan määrän lisäämiseltä. Perinnöllisesti silmäsairaita koiria käytetään eikä välitetä mitään vaikka on todettu aikoja sitten ja silmäsairaus pahentunut, ja nartuilla jopa 7 pentuetta, samoja uroksia kierrätetään joka nartulle, plus uusitaan useasti samoja yhdistelmiä. Pennutukseen käytetyt koirat on lähes kaikki vailla muuta kuin pakolliset pevisat, jälkeläisisnäyttöä ei ole kun muutamalta. MInusta tuo vaikuttaa hyvinkin surulliselta, eikä ainakaan paranna rotua missään nimessä. Tämä siis minun mielipide, käykää itse katsomassa tuosta linkistä millaista toimintaa:

        http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKasvattaja.aspx?Id=20762&R=147

        olin itte silloin koiraa ottaessani vielä niin tyhmä!! ja tietämätön... :(
        ja en ole ylpeä siitä


      • ole koiraa ko. "kennel...
        mulla on kans samasesta ken... kirjoitti:

        olin itte silloin koiraa ottaessani vielä niin tyhmä!! ja tietämätön... :(
        ja en ole ylpeä siitä

        EIKÄ TULE OLEMAAN!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe