Torstai ;>

ekakertamutuudestaan

Olin kaupungilla,ja soitin mun kaverille sitten joka on miespuolinen,hän on 25 vuotias.

Sit se tuli noutaan mut ja me mentiin sen frendille ja juotiin sielä vähä viinapohjia ja tultiin sillai pikkusen hiprakkaan et nauratti ja sit silmät oli sellaset painavat.

Sit meidän piti lähtee vielä sieltä pois,ja tää mun miespuolinen kaveri ajo vielä autoa vaikka sitä viinaa oli tullu nautittua.

Sit lähettiin ja se automatka meni kyllä ihan hyvin.No sit mentiin asemalle ja juteltiin panemisesta.Se kysy oonko ennen pannu,noh,mä huijjasin että YHDEN KERRAN.Nyt mua hävettää kyl myöntää se mutta,joo. :D

No,sit sanoin sille jotain et "kyl mä sua panisin",niin se sano et "no problem",ja sit se kysy haluunko oikeesti.Sit sanoin että JOO.
Sit mentiin sen kotia,ja mentiin sen huoneeseen.
Sit se meni makaamaan sen vitun leveelle sängylle mahallensa,sit mä menin sen viereen ja me alettiin suutelemaan vitun kovaa.Sit se alkas aukasemaan mun vetskari paitaa,ja mä sit otin sen lopuks ite pois.Sit se otti multa topin pois ja mä otin siltä sen paidan pois.Sit se aukas mun vyön ja otin kaikki housut pois,alkkarit myös.
Sit se otti kans ja sillä seiso niin kovaa että ei vittu,sit se laitto kondomin sen kyrpään,ja se tuli mun päälle ku mä olin sitte selälläni,se tuli mun päälle ja laitto kyrpänsä mun sisään.Sattu aluks ja sanoin sille siitä,ja se koko ajan kyllä kyseli että "sattuuko,lopetanko mä?" mut en halunnu et se lopettaa niin jatkettiin.

Se oli kyl hieno kokemus hienon jätkän kans =)

0

7973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1757
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        71
        1567
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        56
        1273
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        68
        1102
      5. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        745
      6. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        739
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        727
      8. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        705
      9. Plösö ja synttäriruusut

        Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        692
      10. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        688
      Aihe