Olin kaupungilla,ja soitin mun kaverille sitten joka on miespuolinen,hän on 25 vuotias.
Sit se tuli noutaan mut ja me mentiin sen frendille ja juotiin sielä vähä viinapohjia ja tultiin sillai pikkusen hiprakkaan et nauratti ja sit silmät oli sellaset painavat.
Sit meidän piti lähtee vielä sieltä pois,ja tää mun miespuolinen kaveri ajo vielä autoa vaikka sitä viinaa oli tullu nautittua.
Sit lähettiin ja se automatka meni kyllä ihan hyvin.No sit mentiin asemalle ja juteltiin panemisesta.Se kysy oonko ennen pannu,noh,mä huijjasin että YHDEN KERRAN.Nyt mua hävettää kyl myöntää se mutta,joo. :D
No,sit sanoin sille jotain et "kyl mä sua panisin",niin se sano et "no problem",ja sit se kysy haluunko oikeesti.Sit sanoin että JOO.
Sit mentiin sen kotia,ja mentiin sen huoneeseen.
Sit se meni makaamaan sen vitun leveelle sängylle mahallensa,sit mä menin sen viereen ja me alettiin suutelemaan vitun kovaa.Sit se alkas aukasemaan mun vetskari paitaa,ja mä sit otin sen lopuks ite pois.Sit se otti multa topin pois ja mä otin siltä sen paidan pois.Sit se aukas mun vyön ja otin kaikki housut pois,alkkarit myös.
Sit se otti kans ja sillä seiso niin kovaa että ei vittu,sit se laitto kondomin sen kyrpään,ja se tuli mun päälle ku mä olin sitte selälläni,se tuli mun päälle ja laitto kyrpänsä mun sisään.Sattu aluks ja sanoin sille siitä,ja se koko ajan kyllä kyseli että "sattuuko,lopetanko mä?" mut en halunnu et se lopettaa niin jatkettiin.
Se oli kyl hieno kokemus hienon jätkän kans =)
Torstai ;>
ekakertamutuudestaan
0
8008
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455384Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360