hukkanen

koajettu

lappeenrannassa muutama tunti sitten. hieno homma ku saivat häirikkösuen pois pihoista pyörimästä. toivottavasti soavat sen toisenki.

2

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyörii myös

muutama häirikkö-Urpo. Iltaisin ja varsinkin vkl-iltaisin ne oikein intoutuvat. Päästelevät toisiaan päiviltä harvakseltaan, joskus tarkoituksella, joskus vahingossa.

Yksi vähemmän pihoissa pyörimässä, on aina pieni voitto. Ehkä ne joskus kuolevat sukupuuttoon. Sitä odotellessa;)

• Susi on viisas ja oppivainen eläin, häirikkösudet pois heti päiviltä kun ne tavataan pihapiiristä,niiden saalistusalue on väärä.
      Pihapiirissä metsästävän suden perään metsästäjät sutena ja susi pois päiviltä, häirikkö sudet saavat vainoamaan ihiset sellaisiakin susia jotka tuottavat vähemmän häiriötä.
      Sellainen susi joka ei metsästä pihapiirissä on huomaamaton ja saa rauhassa jolkutella alueillaan,kuka sitä lähti niin helposti jahtaamaan kun ei käyny kotieläinten kimppuun.
      Häirikkö susi ei tunne normaalia pelkoa ihmistä kohtaan ja on jonkin verran suurempi riski käymään ihmisen kimppuun kun normaali susi.
      Ehdotankin jotta suden täydellisen rauhoituksen kannattajat pyytävät häirikkösudet elävinä ja siirtoistuttavat ne asutustaajamien läheisyyteen suomessa ja ulkomailla,sittempähän saavat paijjata niitä niin pljon kun lystäävät, syöttää porojen sisä ja ulkofilettä sekä lampaanlihaa susien mahat täyteen jotta sudet eivät kävisi ulkona käyskentelevien kissojen ja puudeleiden kimppuun. Samalla kaupunkilaiset tottuisivat susiin, eikä tarvitsisi perustaa terapiaryhmiä suden näkemisestä johtuvien pelkotilojen hoitamiseen kuten taannoin Tukholmassa.
      Suden rauhoiusterveisin susien kanssa samalla alueella asuva.
      Ps. En ole vielä kehittynyt sellaiseksi asiantuntijaksi kuin eräät suomenmaassa jotta väittäisin koiran jäljiksi suden jälkiä joka oli ammuttu jälkiensä päähän,no se sellaisista asiantuntijoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      306
      2569
    2. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      13
      1824
    3. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1617
    4. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      116
      1610
    5. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      333
      1468
    6. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1283
    7. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      116
      1224
    8. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      1125
    9. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
      Sinkut
      235
      989
    10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
      NATO
      216
      823
    Aihe