Kolme vuotta vanhasta passista meinaa lähtee etusivu irti. Siis se sivu missä on kuva. Onko tietoo meneekö takuuseen? Huhu kertoo, että muillekkin olis käynyt näin. Viime Pattiksen reissulla tullimies kehotti hommaamaan uuden passin.
Passi hajos
löyhkäkeuhko
2
496
Vastaukset
- pässi123
saat uuden maksutta jos et itse oo revinny sivua irti. kuvan kai täytyy maksaa ite.
kulut korvataan:kuva,matkat poliisilaitokselle,uudet viisumit(jos on passissa).teet vaan erittelyn kuluista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381