mä hissan ope...

Solina

istuin luokassa. meillä oli historian tunti.historia ei ole mun vahvimpia aineita vaikka siitä on ysi kaiken lisäksi mä inhosin hissaa...mutta meidän ope oli ku seksi symboli...
tummat lyhyet hiukset pitkä aika lihaksikas. mä en ees tunnin aikana pystyny kattoon sitä ku mulla nolostutti niin paljo...märkien ajatuksieni takia:kuinka se nuolis mua...työntäis kalunsa muhun ihan pohjaan asti...en seurannut tunnilla ihmekkös tuo kun opettaja halusi jutella mun kanssa tunnin loputtua.kun viimeinenki oli lähteny jäin luokan eteen seisomaan.ovi oli lukossa...mä nielaisin kuuluvasti.opettajan tummat silmät katto mua.yht'äkkiä se kysy et haluisinko naida sitä!! en ollu uskoa korviani aloin nauraa...open ilme muuttui se alko hymyileen.se sano että se on nähny miten olin katellu sitä joskus ja sen kalua...se sano että kun se on runkannu se ajatteli mua ja sai mahtavan orkun.se halus ottaa mut.mä kävelin sen luokse ja aloin hyväillä sen kalua housujen päältä opettaja voihkaisi.se repi mun paidan mun päältä ja alko nuoleen mun rintoja ja nännejä...
lähdin hitaasti pois ja menin repulle.hain repusta kahdet käsiraudat.kiinnitin open kädet opettajanpöydän päälle samalla vetäisin hänen housut pois ja kiinnitin sen jalat pöydän alle...henkäisin nähdessäni kalun suorana ku viivotin se oli pitkä ja paksu.opettaja katsoi ihmeissään mua...kysyi mitä teen mutta en vastannu.vetäisin hameeni pois ja paljas pilluni paljastui...olin aika kokenut joten en tarvinnu mitään liukasteita...istuin open päälle ja aloin ratsastaa hitaasti...nousin pois ja käskin open nuolla pimppiäni.hän nuoli mä voihkin...nousin seisomaan ja hyväilin itteäni open eessä...menin taas kalun päälle ja aloin ratsastaa...aahh...mä voihkin!! nopeutin vauhtia...opettaja alkoi äännehdellä voimakkaammin...sitten mä sain iihanan orkun nousin pois enkä välittänyt ettei ope saanut menin sen naaman eteen ja käskin sen nuolla mut puhtaaksi se nuoli...sitten mä lähin pois ja laitoin hameen takas...kysyin että oliko sillä enää tunteja se sano että ei...mun pitää mennä nyt seuraavalle tunnille-sanoin.ja jätin open siihen...loppu päivän olin normaalisti.se oli kosto kuinka se kehtas luulla että voi saada multa ja vielä alaikäseltä?! mä nauroin sille pellelle....



vastailkaa mitä mieltä olitte!!!
saatan kirjoittaa joskus jonku vähän paremman..mutta joo.

11

6880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hissan ope

      Lause alkaa aina isolla kirjaimella. Ja kertaahan yhdyssanat.

      • ykx vaan

        kyllä toikin oli hyvä!!!!
        Lisää vaan..:)


      • Minnu
        ykx vaan kirjoitti:

        kyllä toikin oli hyvä!!!!
        Lisää vaan..:)

        Tosi naurettava teinifantasia...
        "Menin repulleni ja otin kahdet käsiraudat sieltä."
        Niin kuin olisit tiennyt että aiot harrastaa seksiä opettajasi kanssa.
        (Vai onko jokaisella normaalilla nuorella kahdet käsiraudat aina mukana?)
        Sitäpäitsi opettaja ei ikinä, IKINÄ, ehdottaisi
        suoraan että "Haluatko naida mua?"...
        Epäuskottava ja huono tarina.
        Mielestäni.


      • Solina

        uskon että siellä on virheitä mut ei tarvi olla noin tarkka...


      • Solina
        ykx vaan kirjoitti:

        kyllä toikin oli hyvä!!!!
        Lisää vaan..:)

        kitosta vaan...eka joka oli tota mieltä mutta ei se kyllä mitenkään kovin hyvä ollut.kiitti kummiski!!


      • Solina
        Minnu kirjoitti:

        Tosi naurettava teinifantasia...
        "Menin repulleni ja otin kahdet käsiraudat sieltä."
        Niin kuin olisit tiennyt että aiot harrastaa seksiä opettajasi kanssa.
        (Vai onko jokaisella normaalilla nuorella kahdet käsiraudat aina mukana?)
        Sitäpäitsi opettaja ei ikinä, IKINÄ, ehdottaisi
        suoraan että "Haluatko naida mua?"...
        Epäuskottava ja huono tarina.
        Mielestäni.

        kaikilla on erilainen mielipide...eikä kommenttisi haittaa minua.arvostan kaikkia viestejä!!ja sehän on vaan fantasia...ei sitä todesta pidä ottaa.


      • Hese
        Solina kirjoitti:

        uskon että siellä on virheitä mut ei tarvi olla noin tarkka...

        Tarkka? Se oli täynnä virheitä ja siksi se oli aivan helvetillistä luettavaa.


    • Vee-Pee

      Tosi räävitön, säälittävän ihmisen aikaansaannos.Asiat ei ole psyykkiseltä kantilta tolallaan, kun tollasia juttuja viitsii skriivata. Onko muka makeeta, kun saa mukamas kerskuilla tosi typerillä tekosilla. Moraaliton käytös lisää vain pahoinvointia yhteiskunnassa nykypäivänä. Herätkää näkemään mihin tämä kansa on menossa tyhjänpäiväisen iljettävillä seksijutuillaan. EIKÖ KYMMENEN KÄSKYÄ ENÄÄ MERKITSE MITÄÄN SURUTTOMALLE KANSALLE, elämä on tyhjää ja tarkoituksetonta ilman Luojan kunnioitusta!!!!!!!!!!!!!!!!

      • phoenix

        Niin ja Hussein tuhoaa maapallon...
        Jotain rajaa noille moraalisaarnoille. Ei tällasia seksijuttuja tarvii lukea jos ei halua.
        Mut oli toi "fantasia" kieltämättä aika paska...


    • tota tota

      perseestä ..

    • Pitkästynyt

      Ihan surkee räpellys!
      En osaa muuta sanoo!
      Se oli niiiiiiin surkea!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe