sapphire radeon x1950 pro agp:n sivuilla lukee että tarvitsee 450w virtalähteen. minulla on koneessa
joku HEC 385 virtalähde. riittäisikö se kuitenkin?
muuten koneessa on asus A8V emo, amd athlon64 3500, 2g muistia, sb audigy2 ja 2 120gigan kovoa.
oon vaihtanut näyttiksiä pari kertaa ja kovoja ja muisteja. osaankohan vaihtaa uuden virtalähteen jos sellanen pitää hommata?
uusi näytönohjain ---> virtalähdevaatimus
5
598
Vastaukset
- Erkko!
Laadukas virtalähde 400W voi riittää tai jopa 380W, mutta HEC on kaikkea muuta kuin laadukas.
Sinänsä tuo Radeon X1950 PRO vetäsee n. 50w enemmän kuin Geforce 7900GTO, mutta toisaalta kolmevuotta vanha umpisurkea Fortron 350W jaksoi pyörittää seuraavaa:
[email protected] (voltteja laitettu lisää selvästi) 2x1024MB DDR2 7900GTO (720/830) Seagate 7200.9 Samsung T133 jne. Eli yhteisvirrankulutus varmasti kohtuu lähellä tuon kaverin kokoonpanoa.
Sinänsä tuo Fortron huusi kyllä älyttömästi..ja veikkaisin ettei HEC ole hiljaisimmasta päästä..
- eihän sitä muuten
On noissa yleensä vähän laskettu ilmaa väliin että ei tarvitsi poweria liikaa rasittaa.Jos ei ala pelittään niin yks kovo vaan pois käytöstä. Jos ei vieläkään ala pelittään niin 450w virtalähde ilman muuta kannattaa laittaa sitten. Ei tuo hec 385 virtalähde kuitenkaan mikään huono ole. Ihan perus poweri.
- mulla on
Nexuksen 400w virtalähde noin 2 vuotta vanha ja hommasin nyt samisen näytönohjaimen kuin sinullakin..
Koneessa on intelin perus p4 prosu [email protected] 2 kovoo
ja 4 muistikampaa ja 1cd ja dvd kärytin.
Kortti ollut koneessa tommosen 1kk JA nyt jokin levis se onko virtalähde vai emolevy on hieman auki mutta kerron kun syy selviäää kumpi oli....- emo paskana
Testattu ehjällä virtalähteellä ja toisella näyttiksellä tulos oli sama virrat tulee siten että tuulettimet lähtee käyntiin mutta ei mitään kuvaa tule näytölle saakka....
Takuuta emolevyssä noin 1kk jäljellä saapas nyt nähdä miten ton emolevy jutun kanssa oikeen käy että kun ei viittis myydä juuri ostamaani 1950 agp korttia pois ja sit joutus hommaan uuden emon prosun ja sen lisäksi vielä sen toisen näyttis kortin....että ottaa päästä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446