Elian?

annikka kakko

mitä mieltä nimestä Elian?

Mielestämme ihana nimi, eikä yleinen(muistaakseni 30 kastettua miestä).

Mielipiteitä kiitos!

12

4384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satu_81.

      Mielestäni Elian on ihan kiva ja nätti nimi. Tykkään että alkaa vokaalilla ja totta ettei ole liian yleinen. :)

    • ----

      Oikein sopiva nimi.

      • ok...

        ei kuitenkaan kuulu omiin suosikkeihini. En tiedä miksi, mutta kuulostaa hieman tyttömäiseltä...


    • pyöreä.

      Mukavan pehmeä nimi, ehkä vähän "tyttömäinen"; voisi siis luulla tytön nimeksi, jos ei tietäisi.

      Mistä muuten päättelit, että kaikki maamme Elian-nimiset olisivat kastettuja? Viittaako nimi niin voimakkaasti johonkin Raamatulliseen nimeen, ettei sitä voisi kirkkoon kuulumaton käyttää?

    • nimi

      minun mielestäni:)

    • satoja kaimoja on

      laittaa nimi näytille tälle palstalle.
      Esim. Aavat täyttää tämän maan pian.........

      • mummuikäinen

        Tuskin nimitrendit tämän palstan kautta kovinkaan kiihkeästi leviävät.

        Suosittuja massanimiä on ollut aina, myös ennen nettiaikakautta.

        Näitä viestejä lukee oikeastaan vain kourallinen ihmisiä. Muutama sata lukukertaa on tavanomaista tälläkin palstalla. Monet meistä viestien lukijoista ovat minun kaltaisiani mummeleita, joita nimet kiinnostavat. Ja sitäkin enemmän lukijoissa (ja kirjoittajissa) on oletettavasti nuoria tyttöjä, jotka vasta alustavasti haaveilevat lapsista.

        Kyllä nimi"muotia" säätelee jokin muu mekanisni kuin suomi24-keskustelupalsta.


      • niin totta

        Totta tuo kaima -juttu...harmittaa kun tyhmänä laitoin oman tulevan lapseni nimen tänne, niin nyt siihen on tykästynyt aika moni muukin:( Aikaisemmin ei taidettu edes muistaa ko. nimen olemassa oloa.


      • päättelet
        niin totta kirjoitti:

        Totta tuo kaima -juttu...harmittaa kun tyhmänä laitoin oman tulevan lapseni nimen tänne, niin nyt siihen on tykästynyt aika moni muukin:( Aikaisemmin ei taidettu edes muistaa ko. nimen olemassa oloa.

        Ihmettelen suuresti kommenttiasi?!


    • itte olisit

      nimestä daily elian tilalle, tyhmä kysymys, hankala sanoa ja helposti väärin ymmärrettävissä, vetää juuriltaan myöskin johonkin albaaniaan, ei hyvä.

    • pojalla

      Elia :) Poika nyt 11kk. Erilainen nimi ja saa osakseen ihmetystä. Teillä varmaan vielä enemmän, kun on tuo n-kirjain siellä lopussa. Meille Elia nimi rakas ja ainoa vaihtoehto pojalle :)

    • Anonyymi

      Mun nimi on Elian

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe