Almeran CD-Radio sanoo CODE IN ?

hiekkaa

vm HB 2003 1.5 integroidulla soittimella. Otin akun irti ja laitoin takaisin. CD-Radio meni mykäksi ja näytössä on teksti CODE IN. Mitä koodia se kyselee? En saanut auton mukana muuta kuin käyttöohjekirjan, mutta ei siellä tällaisesta mitään puhuta. Akun irtiotto on kuitenkin ihan ruutiinijuttu.

10

14593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Almera hb 2006 integroidull...

luottokortin kokoinen pahvilappu jossa oli 4 numeroinen radion koodi.

• syötetään

Radion pikavalintanäppäimellä numero yksi ensimmäinen luku kohdalleen, näppäimellä kaksi seuraava ja niin edelleen.

Numerolla viisi hyväksytään koko litania, jos se on oikein alkaa soimaan. Antaa yrittää kolme kertaa, sen jälkeen mykistyy kokonaan.

Niin ja kannattaa kaataa sitä öljyä sinne moottoriin ettei leikkaa kiinni.

• hiekkaa

...lisäsin öljyä ensin moottoriin, mutta radio ei lähtenyt futaamaan.
        Pahviläpyskästä löytyi CATS koodi (ei NATS), syötin radion pikavalintanäppäimellä numero yksi ensimmäisen luvun kohdalleen (minulla=2), näppäimellä kaksi seuraavan ja niin edelleen kaikki 4 kpl. Sitten kuittasin koodin oikealla olevan taajuuden/asemanhaku kiekon ylänuolta painamalla. Ja radio toimii taas. Näin se siis oikeasti meni.

• Hiekkaa rattaisiin

...on sillä, että tätä tämän radiokoodin syöttöohjeet saa vain soittamalla huoltoon. Luulisi jo Nissanillakin kyllästyttävän. Ja tuollaista koodinsyöttösysteemiä ei keksi kukaan muu kuin insinööri; lisäisin vielä, että autoinsinööri. Mutta eikö niitä ohjeita voi painaa käyttöohjekirjaan.

• on mullakin

mun nissanis joka on almera 2002 ei oo mitään koodeja kun ratio toimii vaikka akku on ollu irti kolme kuukautta kun kytät otti lisenssin veke se ratio oon klarioni eikä ole mitenkään intekroitu.

• varastaisi

Kenelle kelpaisi varastettavaksi Nissanin soitin? Mahdollisimman halpa ja yksinkertainen perussoitin ja kehno sellainen.

• jop

almera 05 soitin soi ihmeen hyvin.Toivottavasti integroitua soitinta ei ole viety.

• Muilahti

Almera Tino -03, ei kysele koodia. Ei kyllä toimi raariokaa. Akku ollut useasti pois, eikä silti kysele mitään. Vihjeitä, miten saan "audiokeskuksen" pauhaamaan...?

• XC2004

Vasta ostettu likalle vm 2002 Sedan, johon myyjä oli vaihtanut juuri uuden akun eikä radio siksi toimi, ennen kuin tuon koodin sais syötettyä. Koodi on ja ohjeen mukaan pitäisi olla virrat päällä yhtäjaksoisesti 2-4 h, jotta alkaisi sitä koodi kyselemään ja saisi syötettyä. Nyt viime torstain lumimyräkässä ajettu n 5 h putkeen, eikä koodia kysellyt, näytössä vain teksti "wait 0 min". Pitääköhän se jättää yöksi virrat päälle, ainakin pitää kokeilla irroittaa akku uudelleen, jospa se nollautuis, kun tule tuollaisia 4h lenkkejä ko "autolla" ajettua.

• XC2004

Vastaava Almeran radio vaihdettu tilalle, kun tuota paikoillaan olevaa eivät saaneet edes paikallisessa Nissanin huollossa toimimaan eli lienee rikki. Ja "uusi" kysyi heti sitä koodia ja aiempana olevalla ohjeella se alkoi heti toimimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2814
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2017
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1678
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      31
      1393
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe