Almeran CD-Radio sanoo CODE IN ?

hiekkaa

vm HB 2003 1.5 integroidulla soittimella. Otin akun irti ja laitoin takaisin. CD-Radio meni mykäksi ja näytössä on teksti CODE IN. Mitä koodia se kyselee? En saanut auton mukana muuta kuin käyttöohjekirjan, mutta ei siellä tällaisesta mitään puhuta. Akun irtiotto on kuitenkin ihan ruutiinijuttu.

10

12438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Almera hb 2006 integroidull...

      luottokortin kokoinen pahvilappu jossa oli 4 numeroinen radion koodi.

    • syötetään

      Radion pikavalintanäppäimellä numero yksi ensimmäinen luku kohdalleen, näppäimellä kaksi seuraava ja niin edelleen.

      Numerolla viisi hyväksytään koko litania, jos se on oikein alkaa soimaan. Antaa yrittää kolme kertaa, sen jälkeen mykistyy kokonaan.

      Niin ja kannattaa kaataa sitä öljyä sinne moottoriin ettei leikkaa kiinni.

      • hiekkaa

        ...lisäsin öljyä ensin moottoriin, mutta radio ei lähtenyt futaamaan.
        Pahviläpyskästä löytyi CATS koodi (ei NATS), syötin radion pikavalintanäppäimellä numero yksi ensimmäisen luvun kohdalleen (minulla=2), näppäimellä kaksi seuraavan ja niin edelleen kaikki 4 kpl. Sitten kuittasin koodin oikealla olevan taajuuden/asemanhaku kiekon ylänuolta painamalla. Ja radio toimii taas. Näin se siis oikeasti meni.


    • Hiekkaa rattaisiin

      ...on sillä, että tätä tämän radiokoodin syöttöohjeet saa vain soittamalla huoltoon. Luulisi jo Nissanillakin kyllästyttävän. Ja tuollaista koodinsyöttösysteemiä ei keksi kukaan muu kuin insinööri; lisäisin vielä, että autoinsinööri. Mutta eikö niitä ohjeita voi painaa käyttöohjekirjaan.

      • on mullakin

        mun nissanis joka on almera 2002 ei oo mitään koodeja kun ratio toimii vaikka akku on ollu irti kolme kuukautta kun kytät otti lisenssin veke se ratio oon klarioni eikä ole mitenkään intekroitu.


    • varastaisi

      Kenelle kelpaisi varastettavaksi Nissanin soitin? Mahdollisimman halpa ja yksinkertainen perussoitin ja kehno sellainen.

      • jop

        almera 05 soitin soi ihmeen hyvin.Toivottavasti integroitua soitinta ei ole viety.


    • Muilahti

      Almera Tino -03, ei kysele koodia. Ei kyllä toimi raariokaa. Akku ollut useasti pois, eikä silti kysele mitään. Vihjeitä, miten saan "audiokeskuksen" pauhaamaan...?

    • XC2004

      Vasta ostettu likalle vm 2002 Sedan, johon myyjä oli vaihtanut juuri uuden akun eikä radio siksi toimi, ennen kuin tuon koodin sais syötettyä. Koodi on ja ohjeen mukaan pitäisi olla virrat päällä yhtäjaksoisesti 2-4 h, jotta alkaisi sitä koodi kyselemään ja saisi syötettyä. Nyt viime torstain lumimyräkässä ajettu n 5 h putkeen, eikä koodia kysellyt, näytössä vain teksti "wait 0 min". Pitääköhän se jättää yöksi virrat päälle, ainakin pitää kokeilla irroittaa akku uudelleen, jospa se nollautuis, kun tule tuollaisia 4h lenkkejä ko "autolla" ajettua.

      • XC2004

        Vastaava Almeran radio vaihdettu tilalle, kun tuota paikoillaan olevaa eivät saaneet edes paikallisessa Nissanin huollossa toimimaan eli lienee rikki. Ja "uusi" kysyi heti sitä koodia ja aiempana olevalla ohjeella se alkoi heti toimimaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe